Speelhoek voor kinderen

Geef je binnenkort een feest of organiseer je een evenement bij UP Events? En ben je op zoek naar een leuke aanvulling voor de kids? Dan kan een speelhoek niet ontbreken op jouw feest. De kids hoeven zich namelijk geen moment te vervelen en kunnen zich helemaal loslaten in de speelhoek. Zeker een plek waar kinderen veel plezier zullen beleven. De kids kunnen gebruik maken van verschillende speelmaterialen onder professionele begeleiding. Circus spullen, diabolo’s, ballonnen, hoelahoepen en nog veel meer leuke spullen zullen aanwezig zijn.

Met een speelhoek bied je de kids een hoop vermaak en tover je het evenement gegarandeerd om in een groot succes. Je beschikt 4 uur lang over de speelhoek waar de kids vrijblijvend gebruik van kunnen maken. Zo kunnen de kids er lekker even tussen uit knijpen. De kinderen zijn zichzelf lekker aan het vermaken, terwijl de volwassenen rustig een drankje kunnen doen. Met een speelhoek voor de kids heb je alles compleet voor een mooie beleving.

Dit entertainment is geschikt voor iedere groep en elk type evenement dat je bij UP Events organiseert. Daarnaast is het ook leuk om te combineren met het springkussen waarmee je de kids een hoop vermaak biedt.

De speelhoek is inclusief

  • Uitstekende kwaliteit
  • 4 uur beschikbaarheid over divers speelmateriaal
  • Circus spullen, diabolo’s, bellenblazers, ballonnen, hoelahoepen, etc.
  • Professionele begeleiding

Ons evenementen terrein

Ons evenemententerrein in Amsterdam beschikt over meerdere loodsen en Beachclubs waar je met jouw hele bedrijf terecht kan. Ideaal om er een leuke sfeer van te maken voor jouw complete evenement.

Prijs speelhoek voor kinderen

Tijdsduur: 4 uur
Prijs van de speelhoek voor kinderen: €9,95 per persoon – excl. btw

Neem contact met ons op voor een offerte voor jouw evenement. Of dat nu een familie festivalhuwelijksfeest of personeelsfeest is! Bel ons op +31(0)4635850 of vraag vrijblijvend een offerte aan voor jouw dag!

Voorbeeld event met speelhoek voor kinderen

16:30 – 17:00 aankomst met borrelhapjes
17:00 – 19:00 activiteiten (TIP: met je eigen eventfotograaf)
16:30 – 20:45 drankarrangement
16:30 – 20:30 speelhoek voor kinderen
19:00 – 20:45 BBQ

Het leukste entertainment voor jouw evenement

akoestische muziek addon festival amsterdam

Akoestische muziek

Versterk de sfeer van een zwoele zomeravond met geweldige live akoestische muziek.

dj festival amsterdam

DJ

Maak je bedrijfsevenement of festival compleet met een DJ die draait!

Goochelaar Bedrijfsevenement Amsterdam

Goochelaar

Echte entertainers, dat zijn onze professionele goochelaars. Ze laten je publiek versteld staan met hun onnavolgbare goocheltrucs.

karaoke bedrijfsfeest amsterdam

Karaoke

Meezingen met de leukste nummers tijdens jullie eigen karaoke! De perfecte ijsbreker voor elk evenement!

Activaties bedrijfsfeest Amsterdam Karaoke Caravan

Karaoke caravan

Een karaoke bar in een caravan? Ja, deze mannen maken er een echt feestje van.

Make UP artist Evenement Amsterdam

Make UP artist

Onze make UP artist maakt van jouw gasten bijzondere creaties. Super tof op een Halloween bedrijfsfeest, winter wonderland of bedrijfskerstfeest.

Bedrijffeest Amsterdam Steltenloper

Stelten act

Te gekke stelten acts in veel verschillende thema’s. Van obers op stelten tot dancing sunflowers.

photobooth polaroid amsterdam

Polaroid photobooth

Polaroids zijn geweldige aandenkens aan jouw toffe bedrijfsevenement!

Add-on Silent Disco

Silent disco

De silent disco is een muisstille ervaring die een echte extra dimensie geeft aan je evenement. Een feestend publiek met draadloze koptelefoons.

Speelhoek voor kinderen evenement Amsterdam

Speelhoek voor kinderen

Ook voor de kids hebben wij het leukste vermaak want ook een bedrijfsevenement kan erg leuk zijn voor kinderen. Onze medewerkers zorgen leukste kinderactiviteiten.

Sprinkussen Evenement Amsterdam

Sprinkussen

Ook voor de kleintjes hebben we de leukste activaties. Dit springkussen is een gegarandeerd succes waar de kleintjes uren mee zoet zijn.

Toiletdame Act diensten Bedrijfsevenement Amsterdam

Toiletdames act

Niets is zo fijn als een schoon toilet op een bedrijfsevenement. Beb en Toos zorgen voor proper entertainment.