Evenementenbureau Amsterdam

UP Events is een full service evenementenbureau in Amsterdam. Samen met ons regelen je je Teamuitje, Vrijgezellenfeest of Bedrijfsfeest. Je bent op zoek naar een betrouwbare partner met professionele medewerkers. Je wilt snel kunnen schakelen en direct weten waar je aan toe bent. Laat ons onszelf even voorstellen.

Wij zijn evenementenbureau UP. We zijn open, pragmatisch, laagdrempelig en een tikje tegendraads. Wij streven altijd naar een perfect evenement voor onze klanten. Bij UP Events zorgen we voor elkaar en voor de klant, we genieten, zijn een beetje anders, doen wat juist is en dit alles willen we altijd beter doen, elke dag! Wij worden gedreven door onze passie om jouw evenement tot een succes te maken!

Evenementenbureau voor iedereen

UP Events is het evenementenbureau bij uitstek voor elke doelgroep. Wij creëren, binnen elk budget, een evenement op maat. Voor ons is het belangrijkste dat ons aanbod naadloos aansluit bij jullie wensen. Wij houden van openheid en zullen altijd een eerlijke prijs in de offerte opnemen. Wij willen een relatie met je aangaan voor de langere termijn. Daarom zullen wij er alles aan doen zodat je tevreden bent. Omdat we je ook voor je volgende evenement weer bij ons terug willen hebben.

Om het makkelijk voor je te maken hebben wij alvast een aantal pakketten voor je gemaakt. De pakketten zijn een voorbeeld. Of je nu een budget van €50,- per persoon of €500,- per persoon hebt. Wij zorgen er voor dat je altijd tevreden bent.

Onze locatie buiten

UP events heeft een evenementenlocatie in Amsterdam West. Op deze mooie locatie in Amsterdam kunnen jullie terecht met groepen van 6 tot wel 5000 personen. Wij zorgen er voor dat jullie je thuis voelen.

Onze locatie is sfeervol ingericht, niet te chique en passend in de omgeving. We gebruiken veel natuurlijke materialen en behouden zo veel mogelijk groen. Het gehele terrein willen we dezelfde uitstraling van sportiviteitrust en plezier laten behouden. Dat is erg belangrijk voor ons, zodat iedereen, met diverse achtergronden, zich welkom voelt.

Onze binnen locaties

UP Events heeft, als evenementenbureau, een eigen terrein met daarop 7 loodsen. De loodsen kunnen worden gebruikt als vergaderlocatie. Daarnaast voor workshops, activiteiten, diner en natuurlijk personeelsfeesten. De Loodsen 4, 5 en 6 zijn geschikt voor groepen van 6 tot 75 personen. Loods 7 is geschikt voor groepen vanaf 45 tot wel 400 personen. Ook beschikken wij over 3 tenten. 2 Grote en 1 kleinere tent. De grote tenten worden in de zomermaanden omgetoverd tot beachclub. In de winter worden dit 2 winterlodges. BeachclUP 1 en 2 zijn geschikt voor groepen van 50 tot wel 500 personen. De BeachclUP’s liggen aan ons eigen strand. Hier kunnen jullie heerlijk relaxten, volleyballen en genieten van de lekkerste BBQ’s. De kleinere tent is een pagodetent. Deze wordt gebruikt voor activiteiten en vergaderingen.

Onze vergaderruimtes zijn, naast voor vergaderen, uitermate geschikt voor heidagen, teambuilding en samenwerkingsactiviteiten.

Wat andere denken van ons evenementenbureau

Gezellig teambuildingsuitje
A.L. Groeneveld
A.L. Groeneveld
20:45 31 Jan 23
Teije Rijswijk
Teije Rijswijk
09:36 30 Jan 23
Vandaag 11de verjaardag van me dochter gevierd en de kinderen heb zo erg genoten! Geweldige service, vriendelijk personeel dachten mee met alles en niets was te gek! Ze hebben mijn dochter een onvergetelijke verjaardag verzorgd! Wij komen zeker terug!
Feetje Armani
Feetje Armani
23:44 28 Jan 23
Iris E
Iris E
19:31 28 Jan 23
Haha vet grappig, we hebben iemand beschoten met archery tag. Ze hebben ook goeie chocomel en geen verwaterde drab zoals bij Dune aan de duinrand. Verder hebben we echt een hele leuke dag al in de omgeving terwijl we helemaal niet uit de buurt komen. Straks nog even de stad in, maar we gaan dan net buiten de stad parkeren en het laatste stuk met de bus. Als we weer in de buurt zijn kom ik zeker weer langs voor een choco en een pijltje joeeee
Ceylan Söylemez
Ceylan Söylemez
16:34 28 Jan 23
Echt gelachen, dikke pret. Joey flink hard van dichtbij kaput geschoten. Iedereen had het naar zijn zin, behavle Joey, dus dat was echt top. De koffie was denk ik er lekker, maar die heb ik niet op. Top service, lekker weer echt een aanrader. Jammer dat we morgen niet weer kunnen, maar je moet ook anderen de kans geven natuurlijk.
Wilco Lourens
Wilco Lourens
16:23 28 Jan 23
Bachelor party, daarom was ik hard de sjaak
Joey
Joey
16:22 28 Jan 23
Mooie boel, ziek merci!
Daan Rubens
Daan Rubens
13:13 28 Jan 23
Perfecte evenementen locatie. Het bubblevoetbal is mega goed. Mooi met de maten
Mees Beaumont
Mees Beaumont
13:13 28 Jan 23
Diego de Jong de Abril
Diego de Jong de Abril
13:13 28 Jan 23
js_loader

Waarom evenementenbureau UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw event een succes te maken
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Toch niet helemaal happy, kom je terug!

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • 4,8 sterren op Google Reviews
  • Meer dan 15 jaar ervaring in memorabele events
  • Lid van VeBon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, in Amsterdam, echt waar!

Ontbijt, lunch of diner

Al onze activiteiten zijn te combineren met ontbijt, lunch en heerlijk diner. Op onze eigen locatie bieden wij verschillende opties voor ontbijt, lunch, diner en borrels. Ook als jullie een eigen gedachte bij de diner invulling hebben is dit mogelijk. Voor ons is geen wens te gek. UP Events werkt samen met verschillende hotels, restaurants en strandpaviljoens. Door heel Nederland. Voor elk budget werken wij samen met de juiste partner. Hierdoor wordt ook jullie evenement een groot succes.

In de zomermaanden zit je lekker buiten op het strand. Heerlijk met de voetjes in het zand. Het kampvuur wordt voor jullie aangestoken. Een ijskoud biertje wordt ingeschonken. Op de BBQ smoker worden de lekkerste gerechten klaargemaakt.

In de winter maken wij de palletkachel voor je aan, ga lekker zitten en relax. De glühwein wordt voor je ingeschonken en het stamppot buffet staat al voor jullie klaar.

Evenementenbureau hotel en vervoer

Ben je op zoek naar een leuk hotel, vervoer van of naar een locatie in Nederland of een leuke vergaderruimte? Dan kan evenementenbureau UP Events jullie zeker helpen. Wij kennen de markt goed, zijn eerlijk en willen altijd het beste voor onze klanten. Wij werken veel samen met leuke, mooie, hotels in Amsterdam en andere steden in Nederland. De prijzen zijn altijd inzichtelijk en staan gespecificeerd in onze offertes.

Onze tak transport Amsterdam zorgt voor een veilig vervoer van jullie groep. Desgewenst zorgen wij voor een host of hostess die de groep begeleid. UP Events kent de leukste vergaderlocaties in Nederland. Of het nu op het strand van Zandvoort is of in het centrum van Amsterdam. Wij kunnen altijd een leuke optie bieden.

Ga naar “Onze locatie”

Onze locatie

Een locatie voor elke gelegenheid zowel binnen als buiten.

  • 10

v.a. 19,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Locatie UP Events Amsterdam
Ga naar “Locatiehuur”

Locatiehuur

Verschillende zalen van 15 tot 750 personen, voorzien van alle gemakken! Gehele terrein tot 5000 personen.

  • 15 – 5000

v.a. 30 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Loods 7 workshop ruimte locatieverhuur

Amsterdamse evenementenbureaus

Er zijn veel verschillende evenementenbureau’s die zich voornamelijk op Amsterdam richten. Elk evenementenbureau doet dit op zijn eigen manier. Kies een evenementenbureau waar je je prettig bij voelt. Zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt zijn wij een evenementenbureau dat “je” zegt in plaats van u. Wij zeggen altijd eerlijk waar je aan toe bent en draaien er niet om heen. Onze prijzen zijn transparant en staan gespecificeerd in elke offerte.

Op alle diensten die wij inkopen berekenen wij 15% commissie. Je mag dit ook altijd zelf regelen, dan rekenen wij natuurlijk niks. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het vervoer van jullie groep.

Ons activiteiten aanbod

UP Event kan alle teambuilding activiteiten zowel op onze locatie. Als op jullie locatie organiseren. Wij hebben voor elk doel een geschikte groepsactiviteit en locatie. Of je nu op zoek bent naar een personeelsuitje of familie uitje. Bekijk ons ruime aanbod van activiteiten. Ook als je jouw activiteit niet vindt laat het ons dan weten. Wij kennen altijd wel iemand die je wel kan helpen.

De leukste activiteiten

Ga naar “Escape challenge: Morte frio”

Escape challenge: Morte frio

Jullie hebben een grote fout begaan en krijgen van Pablo 4 missies om deze fout recht te zetten. Kunnen jullie deze escape challenge morte frio aan?

  • 1,25 uur
  • v.a. 10

v.a. 29,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Escape Challenge Morte Frio
Ga naar “Lasergamen”

Lasergamen

Real life gaming, ga de strijd aan maar vooral: have fun!

  • 0,5/1 uur
  • v.a. 4

v.a. 16,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Lasergame Amsterdam
Ga naar “Kettingreactie”

Kettingreactie

Een kettingreactie is een simpele taak uitvoeren op een complexe wijze. Dat maakt het juist zo ontzettend leuk.

  • 1,25 uur
  • v.a. 10

v.a. 29,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Ketting Reactie teambuidling UP Events
Ga naar “La casa del dinero VR game”

La casa del dinero VR game

Ontrafel onder leiding van El Profesor uitdagende puzzels en beroof het Spaanse Muntgebouw!

  • 1,25 uur
  • v.a. 10

v.a. 31,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

La Casa de Dinero team building UP Events

Onze ander websites

Bovendien heeft evenementenbureau UP Events veel verschillende websites. Elke website geeft meer informatie over een specifiek onderwerp of activiteit. Het is moeilijk alle informatie op deze website te zetten omdat je waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Dus wil je meer weten of een specifiek onderwerp ga dan naar:

Jouw evenementenbureau

Tenslotte, ben je dus op zoek naar een evenementenbureau in Amsterdam. Dat mensen wil verbinden, evenementen verzorgt in een inspirerende omgeving waar vrolijkheid, beleving en plezier voorop staat. Neem dan snel contact met ons op. 020-4635850 of via het mailadres.

Je mag ook altijd zo binnen komen lopen op onze locatie. Vraag dan naar Pim, Myrthe of Rene. Zij laten je graag onze locatie zien. Kunnen vragen beantwoorden. Samen met je sparren en de mogelijkheden bespreken. Of dit nu voor een evenement op onze locatie is of een andere locatie van jullie keuze. Onder het genot van een heerlijke kop koffie ontstaan de mooiste ideeën. Desgewenst maken zij direct een offerte die aansluit bij al jullie wensen.