Adres

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

E-mail adres

Evenementenbureau Amsterdam

UP Events is een full service evenementenbureau in Amsterdam. Samen met ons regelen je je teamuitje, vergaderlocatie, teambuilding activiteiten, bedrijfsfeest, bedrijfsfestival en vervoer. Je bent op zoek naar een betrouwbare partner met professionele medewerkers. Je wilt snel kunnen schakelen en direct weten waar je aan toe bent. Laat ons onszelf even voorstellen.

Wij zijn evenementenbureau UP. We zijn open, pragmatisch, laagdrempelig en een tikje tegendraads. Wij streven altijd naar een perfect evenement voor onze klanten. Bij UP Events zorgen we voor elkaar en voor de klant, we genieten, zijn een beetje anders, doen wat juist is en dit alles willen we altijd beter doen, elke dag! Wij worden gedreven door onze passie om jouw evenement tot een succes te maken!

Evenementenbureau voor iedereen

UP Events is het evenementenbureau bij uitstek voor elke doelgroep. Wij creëren, binnen elk budget, een evenement op maat. Voor ons is het belangrijkste dat ons aanbod naadloos aansluit bij jullie wensen. Wij houden van openheid en zullen altijd een eerlijke prijs in de offerte opnemen. Wij willen een relatie met je aangaan voor de langere termijn. Daarom zullen wij er alles aan doen zodat je tevreden bent. Omdat we je ook voor je volgende evenement weer bij ons terug willen hebben.

Om het makkelijk voor je te maken hebben wij alvast een aantal arrangementen voor je gemaakt. De arrangementen zijn een voorbeeld. Hoe jullie evenement er uit kan zien. Of je nu een budget van €50,- per persoon of €500,- per persoon hebt. Wij zorgen er voor dat je altijd tevreden bent.

Onze locatie buiten

UP events heeft een evenementenlocatie in Amsterdam West. Op deze mooie locatie in Amsterdam kunnen jullie terecht met groepen van 6 tot wel 5000 personen. Wij zorgen er voor dat jullie je thuis voelen.

Onze locatie is sfeervol ingericht, niet te chique en passend in de omgeving. We gebruiken veel natuurlijke materialen en behouden zo veel mogelijk groen. Het gehele terrein willen we dezelfde uitstraling van sportiviteitrust en plezier laten behouden. Dat is erg belangrijk voor ons, zodat iedereen, met diverse achtergronden, zich welkom voelt.

Bel Teambuilding Amsterdam Offerte aanvragen

Onze binnen locaties

UP Events heeft, als evenementenbureau, een eigen terrein met daarop 7 loodsen. De loodsen kunnen worden gebruikt als vergaderlocatie en voor workshops, activiteiten, diner en natuurlijk personeelsfeesten. De Loodsen 4, 5 en 6 zijn geschikt voor groepen van 6 tot 75 personen. Loods 7 is geschikt voor groepen vanaf 45 tot wel 400 personen. Ook beschikken wij over 3 tenten. 2 Grote en 1 kleinere tent. De grote tenten worden in de zomermaanden omgetoverd tot beachclub. In de winter worden dit 2 winterlodges. BeachclUP 1 en 2 zijn geschikt voor groepen van 50 tot wel 500 personen. De BeachclUP’s liggen aan ons eigen strand. Hier kunnen jullie heerlijk relaxten, volleyballen en genieten van de lekkerste BBQ’s. De kleinere tent is een pagodetent. Deze wordt gebruikt voor activiteiten en vergaderingen.

Onze vergaderruimtes zijn, naast voor vergaderen, uitermate geschikt voor heidagen, teambuilding en samenwerkingsactiviteiten.

wat andere denken van ons evenementenbureau

Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Veel activiteiten, vriendelijk personeel. Weer zo'n leuke toevoegen aan amsterdam west!
Andreas van der Jagt
Andreas van der Jagt
15:28 19 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Superleuke online game gehad met het hele team!
Kirstin Geijs
Kirstin Geijs
12:48 20 May 20
De spelleider legde alles heel goed uit. De spellen waren leuk en origineel! Wij hebben ons heel erg vermaakt met ons team. Ik ga morgen met een brede lach naar kantoor
stef Knibbeler
stef Knibbeler
21:52 19 May 20
Ook tijdens deze corona crisis even totaal wat anders, een ontzettend hilarische online game gespeeld met Momice: Project Arrow. Heel erg aan te raden, zit goed in elkaar en echt origineel. Thnx Pim!! De foto's worden in kantoor gehangen:)
Naomi Gunther
Naomi Gunther
19:37 14 May 20
Super ervaring! Samen met een grote groep vrienden mijn verjaardag gevierd in 1 van de loodsen. Alles was top geregeld en ik heb een onwijs leuke avond gehad! Een echte aanrader!
julia seignette
julia seignette
11:31 18 Feb 20
Met pensioen op 02022020 en dat vieren bij Up Events bleek een perfecte keus. De organisatie van het feest was top en om 02:02 waren alle 250 gaswten naar huis. Een aanrader!
Jan van der Borden
Jan van der Borden
15:30 04 Feb 20
Nu twee keer geweest. In de zomer en winter een groot event gehad en beide keren top geregeld! Unieke ruime locatie in Amsterdam, ongedwongen sfeer/aankleding, vriendelijk personeel en hele fijne koffie(!) + goed eten (ook vega!). Volgend groot event gaan we sowieso opnieuw naar UP!
Marten van der Leest
Marten van der Leest
09:35 29 Jan 20
Super leuk bedrijfsuitje gehad met mijn collega`s. Locatie is goed bereikbaar en er is gelegenheid om te parkeren.Prijs en kwalitiet erg goed! we komen zeker terug.
Mirjam Vink
Mirjam Vink
10:17 20 Jan 20
Mooie locatie, vriendelijk personeel, goede koffie, Djembe workshop was ontzettend leuk..kortom..alles is perfect geregeld!
Ibrahim Akhnikh
Ibrahim Akhnikh
14:49 07 Nov 19
We hebben een TOP personeelsfeest met 150 personen gevierd. In "onze Loods 7" was een leuke sfeer gecreëerd. Goed eten, goede muziek, en goed personeel. Zéker een aanrader.
Sonja Nootebos
Sonja Nootebos
06:57 15 Oct 19
Mooie locatie, goede service en leuke activiteiten. Door hun ervaring is het heel fijn om samen een event te organiseren. Zeker een aanrader!
Marloes Odenkirchen
Marloes Odenkirchen
11:23 16 Sep 19
Wij hebben een geweldige dag gehad bij UP Events afgelopen dinsdag. Het 100 jarige jubileum jaar van onze stadsschouwburg in Haarlem is dankzij jullie grandioos afgesloten. Echt een aanrader om hier je (bedrijfs)feest te organiseren. Alles wordt voor je geregeld, waardoor je als organisatie ook eens kan genieten van je eigen feestje!
Amber Bijster
Amber Bijster
13:52 28 Jun 19
Hej beste UP medewerkers, afgelopen zondag hebben wij van IKEA Haarlem een afdelingsuitje bij jullie gehad ( Expeditie Robinson en BBQ ) een groot succes. Prima ontvangst, goede begeleiding, ontzettend veel lol (oud en jong) gratis zonnebrand en water ( zeer klantvriendelijk ) en de mogelijkheid om even te douchen na de verhitte strijd. Kortom een heerlijke informele sfeer met heel goede service, lekker eten en vooral belangrijk, goede koffie 👍 Zeker een herhaling waard ik ben benieuwd naar jullie winterprogramma.
Carmen HermusBottelier
Carmen HermusBottelier
13:12 25 Jun 19
Super Top Up Events! Bedankt voor de 'fun', voor de professionaliteit, organisatie en leuke spel. Met 40 man hadden wij genoten en ook lekker gegeten! Mooi locatie, uitstekend geregeld! Wij komen zeker weer terug! De beste team building dag ooit! Helen KLM Cargo!
helen demosthenous
helen demosthenous
10:44 25 Jun 19
We hadden hier het Year end event van Deutsche Bank. Deze locatie was een schot in de roos, gekozen door ons communicatie team! Het was goed georganiseerd en we konden naast alle drank en happen en deuntjes vd dj ook nog live voetbal(CL Ajax Bayern) kijken of Virtual reality ervaringen op doen een vd andere loodsen. Een geweldige ervaring!
floris overbeek
floris overbeek
07:11 08 Jan 19
Google Beoordelingen
4.6

Schrijf een review

Waarom evenementenbureau UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een evenement maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug
  • Dit zeggen we wel, maar de reviews liegen er niet om

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele evenementen
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw evenement tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 teambuilding activiteiten op 1 locatie!
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TÜV gecertificeerd
  • Gratis parkeren bij onze locatie

Ontbijt, lunch of diner

Al onze activiteiten zijn te combineren met ontbijt, lunch en heerlijk diner. Op onze eigen locatie bieden wij verschillende opties voor ontbijt, lunch, diner en borrels. Ook als jullie een eigen gedachte bij de diner invulling hebben is dit mogelijk. Voor ons is geen wens te gek. UP Events werkt samen met verschillende hotels, restaurants en strandpaviljoens. Door heel Nederland. Voor elk budget werken wij samen met de juiste partner. Hierdoor wordt ook jullie evenement een groot succes.

In de zomermaanden zit je lekker buiten op het strand. Heerlijk met de voetjes in het zand. Het kampvuur wordt voor jullie aangestoken. Een ijskoud biertje wordt ingeschonken. Op de BBQ smoker worden de lekkerste gerechten klaargemaakt.

In de winter maken wij de palletkachel voor je aan, ga lekker zitten en relax. De glühwein wordt voor je ingeschonken en het stamppot buffet staat al voor jullie klaar.

Evenementenbureau hotel en vervoer

Ben je op zoek naar een leuk hotel, vervoer van of naar een locatie in Nederland of een leuke vergaderruimte? Dan kan evenementenbureau UP Events jullie zeker helpen. Wij kennen de markt goed, zijn eerlijk en willen altijd het beste voor onze klanten. Wij werken veel samen met leuke, mooie, hotels in Amsterdam en andere steden in Nederland. De prijzen zijn altijd inzichtelijk en staan gespecificeerd in onze offertes.

Onze tak transport Amsterdam zorgt voor een veilig vervoer van jullie groep. Desgewenst zorgen wij voor een host of hostess die de groep begeleid. UP Events kent de leukste vergaderlocaties in Nederland. Of het nu op het strand van Zandvoort is of in het centrum van Amsterdam. Wij kunnen altijd een leuke optie bieden.

Amsterdamse evenementenbureaus

Er zijn veel verschillende evenementenbureau’s die zich voornamelijk op Amsterdam richten. Elk evenementenbureau doet dit op zijn eigen manier. Kies een evenementenbureau waar je je prettig bij voelt. Zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt zijn wij een evenementenbureau dat “je” zegt in plaats van u. Wij zeggen altijd eerlijk waar je aan toe bent en draaien er niet om heen. Onze prijzen zijn transparant en staan gespecificeerd in elke offerte.

Op alle diensten die wij inkopen berekenen wij 15% commissie. Je mag dit ook altijd zelf regelen, dan rekenen wij natuurlijk niks. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het vervoer van jullie groep.

Ons activiteiten aanbod

UP Event kan alle activiteiten zowel op onze locatie. Op jullie locatie. Als op een derde locatie organiseren. Wij hebben voor elk doel een geschikte groepsactiviteit en locatie. Of je nu op zoek bent naar een personeelsuitje of familie uitje. Of een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest, groepsuitje, afdelingsuitje of vrijgezellenuitje. Bekijk ons ruime aanbod van activiteiten. Ook als je jouw activiteit niet vindt laat het ons dan weten. Wij kennen altijd wel iemand die je wel kan helpen.

Onze ander websites

Bovendien heeft evenementenbureau UP Events veel verschillende websites. Elke website geeft meer informatie over een specifiek onderwerp of activiteit. Het is moeilijk alle informatie op deze website te zetten omdat je waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Dus wil je meer weten of een specifiek onderwerp ga dan naar:

Jouw evenementenbureau

Tenslotte, ben je dus op zoek naar een evenementenbureau in Amsterdam. Dat mensen wil verbinden, evenementen verzorgt in een inspirerende omgeving waar vrolijkheid, beleving en plezier voorop staat, neem dan snel contact met ons op. 020-4635850 of via het mailadres.

Je mag ook altijd zo binnen komen lopen op onze locatie. Vraag dan naar Pim, Myrthe of Rene. Zij laten je graag onze locatie zien. Kunnen vragen beantwoorden. Samen met je sparren en de mogelijkheden bespreken. Of dit nu voor een evenement op onze locatie is of een andere locatie van jullie keuze. Onder het genot van een heerlijke kop koffie ontstaan de mooiste ideeën. Desgewenst maken zij direct een offerte die aansluit bij al jullie wensen.

Escape room is een top activiteit

Een van de leukste uitjes is de escape room. Als je op zoek bent naar een escape room bedrijfsuitje dan hebben wij zeker een te gek aanbod voor je. Speel een escape room samen met je collega’s. Jullie worden opgesloten in een ruimte en hebben 1 uur de tijd om te ontsnappen. De tijd tikt. Een goede samenwerking is noodzakelijk. Een ding is zeker, jullie zullen een hoop lol hebben. Wij hebben 4 verschillende escape rooms, elke escape room is met maximaal 7 personen te spelen. De vier kamers heten, the Bunker, Quarantaine, Vietnamese victim en Room 8.

Onze ervaring is dat het absoluut niet erg is om de groep te verdelen. Alle groepen komen in dezelfde ruimte uit de escape room. Op ons grote beeldscherm kan meegekeken worden. Dit is leuk voor de groepen die als eerste zijn ontsnapt. De vreugde van het ontsnappen is het mooiste dat er is. Samenwerking is echt heel belangrijk. Zonder samenwerking kunnen jullie niet ontsnappen.

Bedrijfsevenement bij UP Events

Bij UP Events kun je terecht voor de mooiste bedrijfsevenementen. Denk hierbij aan bedrijfsfeesten, congrestivals en bedrijfsfestivals. Of wat dacht je van een personeelsfeest of familie festival? We bieden verschillende themafeesten zoals een casino bedrijfsfeest en een Halloween bedrijfsfeest. De themafeesten worden helemaal door ons aangekleed. In de wintermaanden hebben we themafeesten zoals het Oktoberfest bedrijfsfeest of het Apres ski bedrijfsfeest. Deze themafeesten zijn helemaal in wintersfeer. Rond het einde van het jaar organiseren we veel traditionele feesten. Denk hierbij aan een bedrijfskerstfeest en een nieuwjaarsborrel.

Alle bedrijfsevenementen zijn geheel op maat te maken. Onze locatie is voor vele doeleinde geschikt. We hebben 8 binnen ruimten. Voor groepen van 6 tot wel 500 personen. De ruimten worden geheel in thema aangekleed. Er is een eigen strand. Elke ruimte heeft een koffie en thee bar. Iedere groep krijgt een eigen host. Voeg de leukste activaties toe.