Personeelsfeest Amsterdam

Je staat op het punt om het meest legendarische personeelsfeest in Amsterdam te organiseren! En wij helpen je daar graag bij. Wij hebben al vele personeelsfeesten tot een enorm succes gemaakt. Maar die van jullie word de aller beste. Geen andere evenementenaanbieder biedt een betere prijs/kwaliteit-verhouding. Word ook een van onze vele tevreden klanten en samen maken wij er een ongeëvenaard ervaring van.

Laten we ons voorstellen

Wij zijn UP, het evenementenbureau van Amsterdam. We zorgen voor elkaar en (ont)zorgen onze klant. We genieten, zijn een beetje anders en doen wat juist is. Dit alles willen we altijd beter doen, elke dag. Wij worden gedreven door onze passie om jullie personeelsfeest tot een succes te maken. Onze evenementen zijn op maat gemaakt en worden beoordeeld met een 4.8 van de 5 sterren.

Personeelsfeest in Amsterdam-West

Een van de mooiste evenementenlocaties van Amsterdam ligt in de Tuinen van West. Het bijzonder mooie, onontdekte, stukje Amsterdam ligt verscholen in een fantastisch groene omgeving. Op het evenementen terrein vind je meer dan 40 meter hoge populieren, een heerlijk strand en prachtige multifunctionele ruimtes. Dit alles maakt het terrein van UP Events uniek. Groepen vanaf 6 tot wel 5000 personen kunnen bij ons terecht. Het evenemententerrein is perfect voor zomers en winters personeelsfeest.

Goed om om nog te benoemen is dat er meer dan genoeg gratis parkeerplaatsen zijn.

Neem rustig een kijkje op onze site, we hebben zoveel mogelijk uitgeschreven. Wil je iemand spreken bel dan gerust of loop even binnen voor een kop koffie. Je kunt ook het contactformulier invullen dan nemen wij contact met jou op.

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 15 jaar ervaring in memorabele uitjes, workshops en personeelsfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jullie personeelsfeest tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren bij onze locatie

Waarom je personeelsfeest bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een personeelsfeest in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

Personeelsfeest op maat

Met onze ervaring, kennis van personeelsfeesten en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk personeelsfeest kunnen wij, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per personeelsfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met activaties. Wij noemen deze add-ons. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen personeelsfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

Hoe anderen hun personeelsfeest in Amsterdam hebben ervaren

It’s quite a beautiful location. I played archery tag with my team from the office and we had lots of fun. The food was also really good. I recommend👌🏾👌🏾
Jaden Tega
Jaden Tega
20:20 24 Nov 22
Amazing experience! Amazing people. Visited twice in two days!
Raed Raffii
Raed Raffii
14:19 16 Nov 22
All the People I’ve met were nice and relaxed. Overall real good experience.
Hades SE
Hades SE
15:56 01 Nov 22
Good equipment and a super nice coach.
Gabriel Bauersachs
Gabriel Bauersachs
15:55 01 Nov 22
Very nice. We played Arrow Tag and it was amazing! I highly recommend it.
nxklxs
nxklxs
15:54 01 Nov 22
Very nice and fun for family and friends
Jure Miloloza
Jure Miloloza
15:53 01 Nov 22
We hebben met een groep vrienden Bubbel-voetbal gedaan…….wat best wel zwaar was om 1 uur te doen. Maar het personeel was zo flexibel om na een half uur lasergamen aan te bieden. Fijn personeel wat zo mee denkt. leuke plek ook. Bedankt.
Marianne Polak
Marianne Polak
15:41 01 Nov 22
Mooie plek voor evenementen.
Linze Rijswijk
Linze Rijswijk
16:49 27 Oct 22
Ik vond het heel leuk daar
Kira
Kira
18:57 18 Oct 22
Onder begeleiding van Barbara en Sanne de Robinson activiteit mogen doen. Echt een aanrader!
Alicia Hoff
Alicia Hoff
07:21 10 Oct 22
js_loader

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van personeelsfeesten die wij tot een succes hebben georganiseerd. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een zomer personeelsfeest of een winter personeelsfeest.

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, congres game

Zomer bedrijfsfestival
350 personen

Winter wonderland personeelsfeest
350 personen – Loods 7

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Tips voor het organiseren van jullie personeelsfeest

Wie nodig je uit voor jullie personeelsfeest

Een erg voor de hand liggende vraag natuurlijk. Het personeel natuurlijk. Maar zijn dat de enige of kiezen jullie er voor dit uit te breiden met de aanhang? Het personeelsfeest is op deze manier niet alleen een manier om het personeel te bedanken voor hun tomeloze inzet. Het zorgt voor daarnaast voor verbinding tussen werk en thuisomgeving. Een hele leuke optie is in dit laatste geval een familie festival met de leukste activiteiten voor jong en oud zoals ons te gekke springkussen.

Personeelsfeest met een doel

Laat jullie personeelsfeest niet zo maar een feestje zijn, dat is zonde. Gebruik het in het grotere geheel van jullie bedrijf. Bespreek van te voren waarom jullie het personeelsfeest organiseren. Een vraag kan bijvoorbeeld zijn, waarom wil het personeel graag bij jullie werken?Waarom kiezen ze voor jullie en niet voor een ander bedrijf? Het organiseren van een personeelsfeest met een duidelijk doel voor ogen is belangrijk. Het zorgt voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel. Die rode draad loopt door het bedrijf en komt terug in het personeelsfeest.

Activiteiten en activaties

De laatste jaren zijn mensen steeds verwender geraakt. Dat is echt niet alleen met personeel het geval. Dit zien we terug in de gehele samenleving. Hier krijg je wel degelijk mee te maken als je een personeelsfeest organiseert. Een klein pilsje of wijntje drinken met een dj die plaatjes afdraait, daar kom je niet meer mee weg. Het verwachtingspatroon dat is gecreëerd bij het personeel ligt immers een stukje hoger. Om het personeelsfeest naar een hoger nivo te trekken kun je kiezen voor verschillende activiteiten en activaties. Kies voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Het is raadzaam om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak, na afloop, het gene waar het meest over gesproken wordt.

Jaarlijks personeelsfeest

Als je kiest voor een jaarlijks personeelsfeest is dit een terugkerend hoogtepunt voor het personeel. Een evenement waar zij elk jaar weer met smacht op wachten. Voor jou natuurlijk zaak er voldoende budget voor vrij te maken zodat de verwachtingen waar gemaakt worden. Een personeelsfeest is de manieren om waardering en trots te laten blijken aan het personeel. Er hoeven echt geen mega budgetten uit geven te worden. Bij UP Events vind je een personeelsfeest voor elk budget. Wat dacht je van een te gek festival op ons eigen strand of een winterfestival in onze eigen winterlodge.

De mooiste bedrijfsevenementen

Online Event Virtueel Event

Online event

Online event organiseren: virtueel / digitaal/ live stream / streaming / hybride events.

Bedrijfsfeest Amsterdam Bedrijfsfestival

Bedrijfsfeest Amsterdam

De leukste bedrijfsfeesten in Amsterdam die je kunt vinden.

Congrestival Amsterdam Presentatie

Congrestival Amsterdam

Congrestival in Amsterdam. Combineer kennis overdracht op een heerlijke festivalsetting. Vele break-out rooms, activaties en heerlijk eten.