Adres

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

E-mail adres

Personeelsfeest Amsterdam

Je staat op het punt om het meest legendarische personeelsfeest in Amsterdam te organiseren! En wij helpen je daar graag bij. Wij hebben al vele personeelsfeesten tot een enorm succes gemaakt. Maar die van jullie word de aller beste. Geen andere evenementenaanbieder biedt een betere prijs/kwaliteit-verhouding. Word ook een van onze vele tevreden klanten en samen maken wij er een ongeëvenaard ervaring van.

Laten we ons voorstellen

Wij zijn UP, het evenementenbureau van Amsterdam. We zorgen voor elkaar en (ont)zorgen onze klant. We genieten, zijn een beetje anders en doen wat juist is. Dit alles willen we altijd beter doen, elke dag. Wij worden gedreven door onze passie om jullie personeelsfeest tot een succes te maken. Onze evenementen zijn op maat gemaakt en worden beoordeeld met een 4.8 van de 5 sterren.

Personeelsfeest in Amsterdam-West

Een van de mooiste evenementenlocaties van Amsterdam ligt in de Tuinen van West. Het bijzonder mooie, onontdekte, stukje Amsterdam ligt verscholen in een fantastisch groene omgeving. Op het evenementen terrein vind je meer dan 40 meter hoge populieren, een heerlijk strand en prachtige multifunctionele ruimtes. Dit alles maakt het terrein van UP Events uniek. Groepen vanaf 6 tot wel 5000 personen kunnen bij ons terecht. Het evenemententerrein is perfect voor zomers en winters personeelsfeest.

Goed om om nog te benoemen is dat er meer dan genoeg gratis parkeerplaatsen zijn.

Neem rustig een kijkje op onze site, we hebben zoveel mogelijk uitgeschreven. Wil je iemand spreken bel dan gerust of loop even binnen voor een kop koffie. Je kunt ook het contactformulier invullen dan nemen wij contact met jou op.

Bel Teambuilding Amsterdam Offerte aanvragen

wat voor personeelsfeest ben je aan het organiseren?

Personeelsfeest op maat

Met onze ervaring, kennis van personeelsfeesten en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk personeelsfeest kunnen wij, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per personeelsfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met activaties. Wij noemen deze add-ons. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen personeelsfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

activaties om jullie personeelsfeest helemaal af te maken

hoe anderen hun personeelsfeest in Amsterdam hebben ervaren

Wát een dag! We waren hier met een groep van 20 man, chaotisch tot de max natuurlijk, maar daar werd niet op of om voor gekeken haha. De uitleg en begeleiding van activiteit naar activiteit ging naadloos. We hebben arrow tag, bubbel voetbal, beachvolleybal en lazer game gedaan en elk spel was echt hilarisch. We hebben zeker mazzel gehad met het weer maar ik raad dit echt aan aan iedere vrienden groep of bedrijfsuitje!
Iris van der Laan
Iris van der Laan
10:40 25 Sep 20
Super leuk! Top lokatie en genoeg ruimte en activiteiten om te doen!
Roos Miedema
Roos Miedema
09:42 25 Sep 20
Namens de opleidingen SM&O en ISMB van de HvA: Bedankt voor het hosten van onze diploma-uitreikingen, goed contact en goede service. We hebben mooie evenementen neergezet met Up, volledig volgende de Corona richtlijnen.
Liedewij Pronk
Liedewij Pronk
10:50 22 Sep 20
Fantastisch geregeld!
Daniël Kooren
Daniël Kooren
18:40 19 Sep 20
Top locatie met veel mogelijkheden! Ik kom hier zeker terug
sophie hopman
sophie hopman
10:56 16 Sep 20
Verjaardagsfeest van mijn zoon gevierd. Personeel was vriendelijk en een topservice gehad! Zeker een aanrader! De jongens hebben enorm genoten.
Meltem Bilen-Tok
Meltem Bilen-Tok
05:23 08 Sep 20
Afgelopen vrijdag met mijn team Expeditie Robinson gedaan. Ondanks de regen een topmiddag/avond gehad. De begeleiding door Michael en Tom was geweldig! Wat een fijne gastheren. Kortom, de locatie was top, de activiteit enig, de begeleiding fijn, het eten en drinken heerlijk!! Een aanrader!!!!
Concepta Anakotta
Concepta Anakotta
10:47 02 Sep 20
Top event locatie, geweldige service, time to relax!
Co Sajtos
Co Sajtos
18:33 28 Aug 20
Leuke plek voor outdoor activiteiten. Goed georganiseerd. Wat minder goed met openbaar vervoer te bereiken. Parkeergelegenheid voor de deur.
Chris
Chris
11:20 27 Aug 20
Fantastische activiteiten en leuke begeleiders, dat je dit in Amsterdam kan vinden is echt uniek!!
Rob 94
Rob 94
07:22 26 Aug 20
We hebben onlangs een teamdag gehad bij UP events en het was super goed geregeld en we hebben het heel leuk gehad. Zeker een aanrader!
Rielle van den Born
Rielle van den Born
06:21 25 Aug 20
Afgelopen vrijdag hebben mijn verloofde en ik een geweldig feestje mogen geven bij UP event in de beachclup (met een p). Juist door de flexibiliteit van de medewerkers en het fijne barpersoneel was het een erg geslaagd feest. Deze plek is echt een aanrader!
Marlies Liebrecht
Marlies Liebrecht
10:35 18 Aug 20
Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Google Beoordelingen
4.6

Schrijf een review

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van personeelsfeesten die wij tot een succes hebben georganiseerd. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een zomer personeelsfeest of een winter personeelsfeest.

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, custom made game

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele uitjes, workshops en personeelsfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jullie personeelsfeest tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren bij onze locatie

Waarom je personeelsfeest bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een personeelsfeest in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

tips voor het organiseren van jullie personeelsfeest

Wie nodig je uit voor jullie personeelsfeest?

Een erg voor de hand liggende vraag natuurlijk. Het personeel natuurlijk. Maar zijn dat de enige of kiezen jullie er voor dit uit te breiden met de aanhang? Het personeelsfeest is op deze manier niet alleen een manier om het personeel te bedanken voor hun tomeloze inzet. Het zorgt voor daarnaast voor verbinding tussen werk en thuisomgeving. Een hele leuke optie is in dit laatste geval een familie festival.

Personeelsfeest met een doel

Laat jullie personeelsfeest niet zo maar een feestje zijn, dat is zonde. Gebruik het in het grotere geheel van jullie bedrijf. Bespreek van te voren waarom jullie het personeelsfeest organiseren. Een vraag kan bijvoorbeeld zijn, waarom wil het personeel graag bij jullie werken?Waarom kiezen ze voor jullie en niet voor een ander bedrijf? Het organiseren van een personeelsfeest met een duidelijk doel voor ogen is belangrijk. Het zorgt voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel. Die rode draad loopt door het bedrijf en komt terug in het personeelsfeest.

Activiteiten en activaties

De laatste jaren zijn mensen steeds verwender geraakt. Dat is echt niet alleen met personeel het geval. Dit zien we terug in de gehele samenleving. Hier krijg je wel degelijk mee te maken als je een personeelsfeest organiseert. Een klein pilsje of wijntje drinken met een dj die plaatjes afdraait, daar kom je niet meer mee weg. Het verwachtingspatroon dat is gecreëerd bij het personeel ligt immers een stukje hoger. Om het personeelsfeest naar een hoger nivo te trekken kun je kiezen voor verschillende activiteiten en activaties. Kies voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Het is raadzaam om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak, na afloop, het gene waar het meest over gesproken wordt.

Jaarlijks personeelsfeest

Als je kiest voor een jaarlijks personeelsfeest is dit een terugkerend hoogtepunt voor het personeel. Een evenement waar zij elk jaar weer met smacht op wachten. Voor jou natuurlijk zaak er voldoende budget voor vrij te maken zodat de verwachtingen waar gemaakt worden. Een personeelsfeest is de manieren om waardering en trots te laten blijken aan het personeel. Er hoeven echt geen mega budgetten uit geven te worden. Bij UP Events vind je een personeelsfeest voor elk budget.