Adres

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

E-mail adres

Personeelsfeest Amsterdam

Je staat op het punt om het meest legendarische personeelsfeest in Amsterdam te organiseren! En wij helpen je daar graag bij. Wij hebben al vele personeelsfeesten tot een enorm succes gemaakt. Maar die van jullie word de aller beste. Geen andere evenementenaanbieder biedt een betere prijs/kwaliteit-verhouding. Word ook een van onze vele tevreden klanten en samen maken wij er een ongeëvenaard ervaring van.

Laten we ons voorstellen

Wij zijn UP, het evenementenbureau van Amsterdam. We zorgen voor elkaar en (ont)zorgen onze klant. We genieten, zijn een beetje anders en doen wat juist is. Dit alles willen we altijd beter doen, elke dag. Wij worden gedreven door onze passie om jullie personeelsfeest tot een succes te maken. Onze evenementen zijn op maat gemaakt en worden beoordeeld met een 4.8 van de 5 sterren.

Personeelsfeest in Amsterdam-West

Een van de mooiste evenementenlocaties van Amsterdam ligt in de Tuinen van West. Het bijzonder mooie, onontdekte, stukje Amsterdam ligt verscholen in een fantastisch groene omgeving. Op het evenementen terrein vind je meer dan 40 meter hoge populieren, een heerlijk strand en prachtige multifunctionele ruimtes. Dit alles maakt het terrein van UP Events uniek. Groepen vanaf 6 tot wel 5000 personen kunnen bij ons terecht. Het evenemententerrein is perfect voor zomers en winters personeelsfeest.

Goed om om nog te benoemen is dat er meer dan genoeg gratis parkeerplaatsen zijn.

Neem rustig een kijkje op onze site, we hebben zoveel mogelijk uitgeschreven. Wil je iemand spreken bel dan gerust of loop even binnen voor een kop koffie. Je kunt ook het contactformulier invullen dan nemen wij contact met jou op.

Bel Teambuilding Amsterdam Offerte aanvragen

wat voor personeelsfeest ben je aan het organiseren?

Personeelsfeest op maat

Met onze ervaring, kennis van personeelsfeesten en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk personeelsfeest kunnen wij, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per personeelsfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met activaties. Wij noemen deze add-ons. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen personeelsfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

activaties om jullie personeelsfeest helemaal af te maken

hoe anderen hun personeelsfeest in Amsterdam hebben ervaren

Dochter week op camp. Heeft het enorm naar haar zin. Leuke begeleiders.
David Grootendorst
David Grootendorst
05:54 29 Jul 20
Super relaxte en fijne plek. Alle ruimte voor de kids. Eten wel erg aan de prijs voor wat je krijgt... (Hamburger). Maar dit wordt goed gemaakt dat door enthousiast en aardig personeel!
Tijn van der Burg-Meijs
Tijn van der Burg-Meijs
16:34 16 Jul 20
Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Superleuke online game gehad met het hele team!
Kirstin Geijs
Kirstin Geijs
12:48 20 May 20
De spelleider legde alles heel goed uit. De spellen waren leuk en origineel! Wij hebben ons heel erg vermaakt met ons team. Ik ga morgen met een brede lach naar kantoor
stef Knibbeler
stef Knibbeler
21:52 19 May 20
Ook tijdens deze corona crisis even totaal wat anders, een ontzettend hilarische online game gespeeld met Momice: Project Arrow. Heel erg aan te raden, zit goed in elkaar en echt origineel. Thnx Pim!! De foto's worden in kantoor gehangen:)
Naomi Gunther
Naomi Gunther
19:37 14 May 20
Super ervaring! Samen met een grote groep vrienden mijn verjaardag gevierd in 1 van de loodsen. Alles was top geregeld en ik heb een onwijs leuke avond gehad! Een echte aanrader!
julia seignette
julia seignette
11:31 18 Feb 20
Met pensioen op 02022020 en dat vieren bij Up Events bleek een perfecte keus. De organisatie van het feest was top en om 02:02 waren alle 250 gaswten naar huis. Een aanrader!
Jan van der Borden
Jan van der Borden
15:30 04 Feb 20
Nu twee keer geweest. In de zomer en winter een groot event gehad en beide keren top geregeld! Unieke ruime locatie in Amsterdam, ongedwongen sfeer/aankleding, vriendelijk personeel en hele fijne koffie(!) + goed eten (ook vega!). Volgend groot event gaan we sowieso opnieuw naar UP!
Marten van der Leest
Marten van der Leest
09:35 29 Jan 20
We hebben een TOP personeelsfeest met 150 personen gevierd. In "onze Loods 7" was een leuke sfeer gecreëerd. Goed eten, goede muziek, en goed personeel. Zéker een aanrader.
Sonja Nootebos
Sonja Nootebos
06:57 15 Oct 19
Hej beste UP medewerkers, afgelopen zondag hebben wij van IKEA Haarlem een afdelingsuitje bij jullie gehad ( Expeditie Robinson en BBQ ) een groot succes. Prima ontvangst, goede begeleiding, ontzettend veel lol (oud en jong) gratis zonnebrand en water ( zeer klantvriendelijk ) en de mogelijkheid om even te douchen na de verhitte strijd. Kortom een heerlijke informele sfeer met heel goede service, lekker eten en vooral belangrijk, goede koffie 👍 Zeker een herhaling waard ik ben benieuwd naar jullie winterprogramma.
Carmen HermusBottelier
Carmen HermusBottelier
13:12 25 Jun 19
Super Top Up Events! Bedankt voor de 'fun', voor de professionaliteit, organisatie en leuke spel. Met 40 man hadden wij genoten en ook lekker gegeten! Mooi locatie, uitstekend geregeld! Wij komen zeker weer terug! De beste team building dag ooit! Helen KLM Cargo!
helen demosthenous
helen demosthenous
10:44 25 Jun 19
We hadden hier het Year end event van Deutsche Bank. Deze locatie was een schot in de roos, gekozen door ons communicatie team! Het was goed georganiseerd en we konden naast alle drank en happen en deuntjes vd dj ook nog live voetbal(CL Ajax Bayern) kijken of Virtual reality ervaringen op doen een vd andere loodsen. Een geweldige ervaring!
floris overbeek
floris overbeek
07:11 08 Jan 19
Google Beoordelingen
4.6

Schrijf een review

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van personeelsfeesten die wij tot een succes hebben georganiseerd. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een zomer personeelsfeest of een winter personeelsfeest.

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, custom made game

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele uitjes, workshops en personeelsfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jullie personeelsfeest tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren bij onze locatie

Waarom je personeelsfeest bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een personeelsfeest in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

tips voor het organiseren van jullie personeelsfeest

Wie nodig je uit voor jullie personeelsfeest?

Een erg voor de hand liggende vraag natuurlijk. Het personeel natuurlijk. Maar zijn dat de enige of kiezen jullie er voor dit uit te breiden met de aanhang? Het personeelsfeest is op deze manier niet alleen een manier om het personeel te bedanken voor hun tomeloze inzet. Het zorgt voor daarnaast voor verbinding tussen werk en thuisomgeving. Een hele leuke optie is in dit laatste geval een familie festival.

Personeelsfeest met een doel

Laat jullie personeelsfeest niet zo maar een feestje zijn, dat is zonde. Gebruik het in het grotere geheel van jullie bedrijf. Bespreek van te voren waarom jullie het personeelsfeest organiseren. Een vraag kan bijvoorbeeld zijn, waarom wil het personeel graag bij jullie werken?Waarom kiezen ze voor jullie en niet voor een ander bedrijf? Het organiseren van een personeelsfeest met een duidelijk doel voor ogen is belangrijk. Het zorgt voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel. Die rode draad loopt door het bedrijf en komt terug in het personeelsfeest.

Activiteiten en activaties

De laatste jaren zijn mensen steeds verwender geraakt. Dat is echt niet alleen met personeel het geval. Dit zien we terug in de gehele samenleving. Hier krijg je wel degelijk mee te maken als je een personeelsfeest organiseert. Een klein pilsje of wijntje drinken met een dj die plaatjes afdraait, daar kom je niet meer mee weg. Het verwachtingspatroon dat is gecreëerd bij het personeel ligt immers een stukje hoger. Om het personeelsfeest naar een hoger nivo te trekken kun je kiezen voor verschillende activiteiten en activaties. Kies voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Het is raadzaam om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak, na afloop, het gene waar het meest over gesproken wordt.

Jaarlijks personeelsfeest

Als je kiest voor een jaarlijks personeelsfeest is dit een terugkerend hoogtepunt voor het personeel. Een evenement waar zij elk jaar weer met smacht op wachten. Voor jou natuurlijk zaak er voldoende budget voor vrij te maken zodat de verwachtingen waar gemaakt worden. Een personeelsfeest is de manieren om waardering en trots te laten blijken aan het personeel. Er hoeven echt geen mega budgetten uit geven te worden. Bij UP Events vind je een personeelsfeest voor elk budget.