fbpx

Winterlodge 1

Op zoek naar een leuke manier om de winter door te komen? Een goede vergaderruimte, feest locatie of activiteit? Dan heeft UP Events precies waar je naar zoekt. Winterlodge 1 en Winterlodge 2 zijn vrolijk belicht, waterdicht en brengen jou direct in de perfecte stemming.

Hou een vergadering in de lodge, voor je doorgaat naar de UP kerstmarkt, om je eigen kerstpakket samen te stellen. Of gebruik de lodge om het jaar af te sluiten met een winterwonderland feest.

Capaciteit van Winterlodge 1

In Winterlodge 1 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 300 m² (10 x 30)
Plenair: 450 personen
Feest: 500 personen

Buiten eigen terras 450 m²

Deze locatie is inclusief

  • 2 TV schermen
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Heater

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma Winterlodge 1 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Prijs Winterlodge 1

Deze winterlodge is perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden in een van onze loodsen, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Events in Winterlodge 1

Winter Lodge 1 ligt naast ons Survivor spelgebied en het UP Events “strand”. Hier kun je feestjes organiseren, genieten van BBQ en drankjes of bijvoorbeeld de Winterspelen spelen. De tent zelf is volledig water- en winddicht, dus je kunt je evenement zelfs op de koudste dagen houden. De tent kan volledig naar eigen smaak worden ingericht, inclusief statafels, loungebanken en zitzakken.

Deze locatie is ideaal voor actieve(re) bedrijfsuitjes, personeelsfeestje of gewoon met je vrienden of met je voetbalteam. De tent is in zijn geheel af te huren en dit kan natuurlijk gecombineerd worden met het ondernemen van een van onze activiteiten of met een overheerlijke BBQ of een uitgebreide borrel. Mocht je een dj willen tijdens je feest, bekijk dan loods 7.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 75 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 75 - 500

35,88 p.p. Excl. BTW (41,51 incl. BTW)

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 75 - 500

73,72 p.p. Excl. BTW (84,35 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

UP Events
Uitstekend
4.8
Gebaseerd op 2682 recensies
beoordeel ons op
International meeting.We booked an ice-breaker activity in a private restaurant nearby our hotel. Everything went well and was smoothly arranged.The only slight downside: we are asked many times how the UP Events truck can be parked. But we're not from Amsterdam and I think it's easier and safer for them to handle this themselves.
What an incredible experience—THANK YOU and HIGHLY RECOMMENDED! Our company Winter Party, with a Christmas/Winter Wonderland theme, was an absolute hit, and the whole office is still buzzing about the fantastic time we had. We booked a spacious barn-style venue, and the team went above and beyond to help us create an unforgettable event that exceeded all expectations.From the stunning ice sculpture and lively karaoke to the DJ, magician, mulled wine, hot chocolate stand, and a mouthwatering Christmas buffet catering to all dietary needs—every detail was perfect. A huge shoutout to Elianne and Rowan for their outstanding support in planning, coordinating the agenda, and bringing everything together seamlessly!We’re already looking forward to hosting more events here in the future. With their excellent training facilities and team-building activities, this venue is perfect for events of all sizes, whether in summer or winter. Fair pricing and amazing service—what more could you ask for?
Held a work team event with UP Events and it was the best experience we could ask for! UP Events arranged every little detail, we just had to show up and enjoy. They were also extremely flexible and accommodating to different requests and changes that we had, which was greatly appreciated. Special thanks to Lysanne, Clim and Dewi who all provided amazing service during our event. We will definitely consider UP Events in the future and recommend to others.
Leuke dag gehad met het Robinson spel en lasergamen, bedankt Grazyna
Fantastische dag gehad. Heel veel leuke activiteiten! Thanks Grazyana!
Door Grazyna een hele leuke dag gehad. Super leuke spellen gedaan die voor iedereen haalbaar zijn!
Leuke middag gehad met robinson-stijl activiteiten en lasergamen, verzorgd door Grazyna!
Ik heb mijn 30e verjaardag gevierd bij Up Events, Grazyna heeft Robinson Crusoe en Lasergamen gegeven. Dankzij haar is het een super leuke verjaardag geworden en ik ben heel erg dankbaar voor haar activiteiten!
Super dag! Top georganiseerd door Grazyna!
Grazyna deed het heel goed
js_loader