Bedrijfsfeest Amsterdam

Het mooiste bedrijfsfeest in Amsterdam organiseer je samen met UP Events. We helpen je graag met het samenstellen van een passend bedrijfsfeest voor jouw organisatie. Ons team heeft al vele bedrijfsfeesten tot een enorm succes gemaakt. Nergens vind je een betere prijs voor jouw evenement. Word ook een van de vele tevreden klanten en laat ons samen een ongeëvenaarde ervaring voor jouw bedrijf verzorgen.

Wie zijn wij

Wij zijn UP, het evenementenbureau van Amsterdam. We zorgen voor elkaar en (ont)zorgen onze klanten, we genieten, zijn een beetje anders, doen wat juist is en dit alles willen we altijd beter doen, elke dag. Wij worden gedreven door onze passie om jouw bedrijfsfeest in Amsterdam tot een succes te maken. Onze bedrijfsfeesten zijn op maat gemaakt en worden beoordeeld met een 4.8 van de 5 sterren!

Bedrijfsfeest Amsterdam-West

UP Events, de evenementenlocatie van Amsterdam, ligt in de Tuinen van West. Dit schitterende, onontdekte, stukje Amsterdam ligt verscholen in het groen. De meer dan 40 meter hoge bomen, ons eigen strand en de multifunctionele ruimtes maken het terrein van UP uniek. Je kunt bij ons terecht met groepen van 6 tot wel 5000 personen. Het evenemententerrein is perfect voor evenementen in de zomer en in de winter.

Trouwens… met gratis parkeren, in Amsterdam, echt waar.

We hopen dat je vindt waar je naar zoekt. Niet gevonden of meer hulp nodig? Bel ons of vul het contactformulier in.

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijfsfeesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een zomerbedrijfsfeest of een winterbedrijfsfeest.

Winter wonderland personeelsfeest
350 personen – Loods 7

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 15 jaar ervaring in memorabele uitjes, workshops en bedrijfsfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw bedrijfsfeest tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, geen parkeerkosten dus!

Waarom bedrijfsfeesten bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een bedrijfsfeest in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

Bedrijfsfeest Amsterdam op maat

Met onze ervaring, kennis van bedrijfsfeesten en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk bedrijfsfeest kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per bedrijfsfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Zie als voorbeeld bedrijfsfestival pakket 1 of bedrijfsfestival pakket 2. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met de leukste activaties. We noemen deze UPgrades. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen bedrijfsfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

Hoe anderen hun bedrijfsfeest in Amsterdam vonden

UP Events
Uitstekend
4.8
Gebaseerd op 2521 recensies
beoordeel ons op
Interesting survival games!
Leuke plek en leuke mensen o.a Jero! En lasergamen was echt heel leuk!!
Up Events Amsterdam wij willen jullie bedanken voor het verzorgen van een top trouwfeest. Wat een top locatie! Alles was mogelijk van eigen aankleding van de tent tot het bepalen van de drankjes en het eten! We hebben genoten van de heerlijke bavetta, de mini broodjes hamerburgers, de saté, de wraps, de spiesjes met mozzarella en tomaat en de afsluiter het zakje patat. Het was een feest om nooit te vergeten. We hebben genoten met liefde Arjan en Ilse
Great activists , fully recommended!
js_loader

Boek nu je zomer bedrijfsfeest in Amsterdam

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Tips voor het organiseren van jullie bedrijfsfeest

Wie nodig je uit voor het bedrijfsfeest in Amsterdam

Het lijkt wellicht een gekke vraag. Ja, het personeel natuurlijk. Maar wat dacht je van de aanhang van de medewerkers? Hierdoor wordt het niet alleen een leuke manier om je personeel te bedanken voor hun inzet. Het zorgt voor verbinding tussen werk en de thuisomgeving. In het geval dat de hele familie mee komt is natuurlijk een familie festival een heel goede en leuke optie.

Bedrijfsfeesten met een doel

Een bedrijfsfeest hoeft niet zo maar een feest te zijn. Het is onderdeel van het groter geheel van jullie bedrijf. Bedenk altijd goed van te voren waarom je het bedrijfsfeest organiseert. Waarom komen mensen bij jullie werken? Waarom kiezen ze voor jullie bedrijf? Organiseer het bedrijfsfeest altijd met een doel voor ogen. Zorg voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel.

Activiteiten op het bedrijfsfeest Amsterdam

In onze, steeds sneller gaande, maatschappij zijn mensen erg verwend geraakt. Een bedrijfsfeest waar een biertje gedronken word en een dj plaatjes afdraait is niet meer van deze tijd. Het verwachtingspatroon bij veel medewerkers is nu eenmaal hoog. Vaak wordt er gekozen om diverse activiteiten en activaties aan te bieden. Je kunt kiezen voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Wij raden je aan om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak waar nadien het meest over wordt gesproken.

Jaarlijkse bedrijfsfeesten

Een jaarlijks bedrijfsfeest is een terugkerend hoogtepunt voor je personeel. Hier kijkt men elk jaar weer reikhalzend naar uit. Probeer er voldoende budget voor vrij te maken zodat het ook echt een hoogtepunt wordt. Het is een van de manieren om je waardering en trots te laten blijken aan je personeel. Je hoeft echt geen fortuin uit te geven voor een super bedrijfsfeest.