Bedrijfsfestival 3

Bedrijfsfestival pakket 3
  • Themafeest
  • Pakket
  • Vanaf 100

Bedrijfsfestival pakket 3

Het bedrijfsfestival pakket 3 is een van onze leukste zomer bedrijfsevenementen. Een pakket vol entertainment. Op ons eigen evenemententerrein aan de rand van Amsterdam-West, in de Tuinen van West. Hier organiseren we evenementen, activiteiten, bedrijfsfeesten en teamuitjes voor wel 50.000 gasten per jaar. Organiseer nu je eigen bedrijfsfeest op het terrein van UP Events en laat je inspireren en activeren door ons speelse terrein, welke voorzien is van alle gemakken. Jouw bedrijfsfestival zal een enorm succes worden.

Vul hieronder het contactformulier in of bel 0204635850 om direct informatie aan te vragen over jouw eigen bedrijfsfestival!

Inclusief in pakket 3

  • Aangeklede festivallocatie
  • Eventmanager, barpersoneel, garderobe, etc.
  • Ontvangst op stelten!
  • Lekkere desserts, geniet van heerlijke zoetigheid bij de foodtrucks
  • Cocktailbar
    • Drankarrangement uitbreiding, onbeperkt speciaalbier en cocktails!
  • Goochelaar die je verstelt zal doen staan.
  • Speciale DJ act!
  • Akoestische muzikanten spelen jouw evenement aan elkaar.
  • Silent disco voor de gasten die met de voetjes van de vloer willen!
  • Aftermovie, vereeuwig jullie festival met een vette aftermovie
  • Photobooth, voor onvergetelijke herinneringen

Thema festivalpakket

De festivals bij UP Events zijn erg geschikt om jullie bedrijf in het zonnetje te zetten. Door de goede ligging ten opzichte van het OV en de snelweg is UP Events perfect te bereiken. Daarnaast kan je bij ons voor de deur gratis parkeren! In de zomer en in de winter zal het terrein helemaal in sfeer worden gebracht. In de winter hebben wij een Winter wonderland thema en in de zomer heerst er een relaxte beachclub sfeer. Kom je snel langs om ons terrein te bezoeken?

Bedrijfsfestival pakket 3 is inclusief

Foodcourt: lekker festivalfood

  • Heerlijke houtgestookte BBQ festival food
  • Mals en sappig gegrilde beefburger, slow cooked pulled chicken, ambachtelijke quinoa rogge salade en meer
  • IJsco kar: Heerlijke ijsjes ter verkoeling of gewoon voor de lekker
  • Borrelplanken met hapjes zoals serranoham, mosterdkaas, en spianata romana
  • Drankarrangement: Hollands assortiment exclusief sterke drank

Relaxte festivallocatie met te gek entertainment en extra’s

  • Polaroid photobooth: maak leuke kiekjes en ontvang direct een leuk aandenken!
  • Een DJ die jouw evenement bij elkaar draait
  • Microfoon en podium

Wil je nog meer extra? Dat kan. Kijk dan bij ons event UPgrades.

Het bedrijfsfestival pakket 3 zit vol te gekke activaties zoals.

Voorbeeld programma Bedrijfsfestival pakket 3

  • aankomst met welkomstdrankje
  • diverse activiteiten en activaties
  • diverse borrelhapjes en goochelaar
  • akoestische muziek
  • polaroid photobooth en cocktailbar
  • heerlijke BBQ buffet en desserts
  • koffie barista
  • dj draait de leukste deuntjes
Zomer bedrijfsfestival
Winter bedrijfsfestival

Prijs bedrijfsfestival pakket 3

Ben je met minder dan 100 personen, neem dan contact met ons op.

Bedrijfsfestival pakket 3

100 - 5000 personen

  • 8 uur
  • 100 - 5000

199,5 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

UP Events
Uitstekend
4.8
Gebaseerd op 2504 recensies
Response from the owner: Thanks!
Response from the owner: Dank!
Awesome staff and loads of fun!
Response from the owner: Dank Lukas!
There are lots of things to do. We went for bubble football. Which was surprisingly hard. After just 5 minutes, we were all pretty much exhausted. Luckily, there are many mini games you can play with bubble football. So we had no trouble using the remainder of our time. Be aware of scratches on your knees when playing bubble fotball, they are exposed when falling.They also have a bar there, which is fantastic after match in warm weather. Oh, and no alcohol allowed before playing.
Response from the owner: Hi Sondre, thanks for your review. What can we improve to earn 5 stars? :-)
We had a really good time playing Bubble Football with my friends for the 1st time. Tom made sure everything went smoothly for us props to him !
Response from the owner: Thanks a lot Chris for your review!
Response from the owner: Thanks Claudia!
Mooie locatie, aardige medewerkers
Response from the owner: Dank voor je review!
Up events team was friendly. Venue was great. Our team had a great time.
Response from the owner: Thanks a lot Goran!
Super leuke locatie, veel variatie aan spellen !
Response from the owner: Dank voor je review Emily!
Helemaal top!
Response from the owner: Thanks Mats!
js_loader