fbpx

Bedrijfsfestival pakket 3

Het bedrijfsfestival pakket 3 is een van onze leukste zomer bedrijfsevenementen. Een pakket vol entertainment. Op ons eigen evenemententerrein aan de rand van Amsterdam-West, in de Tuinen van West. Hier organiseren we evenementen, activiteitenbedrijfsfeesten en teamuitjes voor wel 50.000 gasten per jaar. Organiseer nu je eigen bedrijfsfeest op het terrein van UP Events en laat je inspireren en activeren door ons speelse terrein, welke voorzien is van alle gemakken. Jouw bedrijfsfestival zal een enorm succes worden.

Vul hieronder het contactformulier in of bel 0204635850 om direct informatie aan te vragen over jouw eigen bedrijfsfestival!

Inclusief in pakket 3

  • Aangeklede festivallocatie
  • Eventmanager, barpersoneel, garderobe, etc.
  • Ontvangst op stelten!
  • Lekkere desserts, geniet van heerlijke zoetigheid bij de foodtrucks
  • Cocktailbar
    • Drankarrangement uitbreiding, onbeperkt speciaalbier en cocktails!
  • Goochelaar die je verstelt zal doen staan.
  • Speciale DJ act!
  • Akoestische muzikanten spelen jouw evenement aan elkaar.
  • Silent disco voor de gasten die met de voetjes van de vloer willen!
  • Aftermovie, vereeuwig jullie festival met een vette aftermovie
  • Photobooth, voor onvergetelijke herinneringen

Thema festivalpakket

De festivals bij UP Events zijn erg geschikt om jullie bedrijf in het zonnetje te zetten. Door de goede ligging ten opzichte van het OV en de snelweg is UP Events perfect te bereiken. Daarnaast kan je bij ons voor de deur gratis parkeren! In de zomer en in de winter zal het terrein helemaal in sfeer worden gebracht. In de winter hebben wij een Winter wonderland thema en in de zomer heerst er een relaxte beachclub sfeer. Kom je snel langs om ons terrein te bezoeken?

Bedrijfsfestival pakket 3 is inclusief

Foodcourt: lekker festivalfood

  • Heerlijke houtgestookte BBQ festival food
  • Mals en sappig gegrilde beefburger, slow cooked pulled chicken, ambachtelijke quinoa rogge salade en meer
  • IJsco kar: Heerlijke ijsjes ter verkoeling of gewoon voor de lekker
  • Borrelplanken met hapjes zoals serranoham, mosterdkaas, en spianata romana
  • Drankarrangement: Hollands assortiment exclusief sterke drank

Relaxte festivallocatie met te gek entertainment en extra’s

  • Polaroid photobooth: maak leuke kiekjes en ontvang direct een leuk aandenken!
  • Een DJ die jouw evenement bij elkaar draait
  • Microfoon en podium

Wil je nog meer extra? Dat kan. Kijk dan bij ons event UPgrades.

Het bedrijfsfestival pakket 3 zit vol te gekke activaties zoals.

Voorbeeld programma Bedrijfsfestival pakket 3

  • aankomst met welkomstdrankje
  • diverse activiteiten en activaties
  • diverse borrelhapjes en goochelaar
  • akoestische muziek
  • polaroid photobooth en cocktailbar
  • heerlijke BBQ buffet en desserts
  • koffie barista
  • dj draait de leukste deuntjes
Zomer bedrijfsfestival
Winter bedrijfsfestival

Prijs bedrijfsfestival pakket 3

Ben je met minder dan 100 personen, neem dan contact met ons op.

Bedrijfsfestival pakket 3

100 - 5000 personen

  • 8 uur
  • 100 - 5000

199,5 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

UP Events
Uitstekend
4.8
Gebaseerd op 2682 recensies
beoordeel ons op
What an incredible experience—THANK YOU and HIGHLY RECOMMENDED! Our company Winter Party, with a Christmas/Winter Wonderland theme, was an absolute hit, and the whole office is still buzzing about the fantastic time we had. We booked a spacious barn-style venue, and the team went above and beyond to help us create an unforgettable event that exceeded all expectations.From the stunning ice sculpture and lively karaoke to the DJ, magician, mulled wine, hot chocolate stand, and a mouthwatering Christmas buffet catering to all dietary needs—every detail was perfect. A huge shoutout to Elianne and Rowan for their outstanding support in planning, coordinating the agenda, and bringing everything together seamlessly!We’re already looking forward to hosting more events here in the future. With their excellent training facilities and team-building activities, this venue is perfect for events of all sizes, whether in summer or winter. Fair pricing and amazing service—what more could you ask for?
Held a work team event with UP Events and it was the best experience we could ask for! UP Events arranged every little detail, we just had to show up and enjoy. They were also extremely flexible and accommodating to different requests and changes that we had, which was greatly appreciated. Special thanks to Lysanne, Clim and Dewi who all provided amazing service during our event. We will definitely consider UP Events in the future and recommend to others.
Leuke dag gehad met het Robinson spel en lasergamen, bedankt Grazyna
Fantastische dag gehad. Heel veel leuke activiteiten! Thanks Grazyana!
Door Grazyna een hele leuke dag gehad. Super leuke spellen gedaan die voor iedereen haalbaar zijn!
Leuke middag gehad met robinson-stijl activiteiten en lasergamen, verzorgd door Grazyna!
Ik heb mijn 30e verjaardag gevierd bij Up Events, Grazyna heeft Robinson Crusoe en Lasergamen gegeven. Dankzij haar is het een super leuke verjaardag geworden en ik ben heel erg dankbaar voor haar activiteiten!
Super dag! Top georganiseerd door Grazyna!
Grazyna deed het heel goed
js_loader