Bedrijfsfestival 3

Bedrijfsfestival pakket 3
  • Pakket
  • Themafeest
  • Vanaf 100

Bedrijfsfestival pakket 3

Het bedrijfsfestival pakket 3 is een van onze leukste zomer bedrijfsevenementen. Een pakket vol entertainment. Op ons eigen evenemententerrein aan de rand van Amsterdam-West, in de Tuinen van West. Hier organiseren we evenementen, activiteitenbedrijfsfeesten en teamuitjes voor wel 50.000 gasten per jaar. Organiseer nu je eigen bedrijfsfeest op het terrein van UP Events en laat je inspireren en activeren door ons speelse terrein, welke voorzien is van alle gemakken. Jouw bedrijfsfestival zal een enorm succes worden.

Vul hieronder het contactformulier in of bel 0204635850 om direct informatie aan te vragen over jouw eigen bedrijfsfestival!

Inclusief in pakket 3

  • Koffie barista, de lekkerste koffiecreaties
  • Lekkere desserts, geniet van heerlijke zoetigheid bij de foodtrucks
  • Cocktailbar
    • Drankarrangement uitbreiding, onbeperkt speciaalbier en cocktails!
  • Goochelaar die je verstelt zal doen staan.
  • Speciale DJ act!
  • Akoestische muzikanten spelen jouw evenement aan elkaar.
  • Silent disco voor de gasten die met de voetjes van de vloer willen!
  • Aftermovie, vereeuwig jullie festival met een vette aftermovie

Thema festivalpakket

De festivals bij UP Events zijn erg geschikt om jullie bedrijf in het zonnetje te zetten. Door de goede ligging ten opzichte van het OV en de snelweg is UP Events perfect te bereiken. Daarnaast kan je bij ons voor de deur gratis parkeren! In de zomer en in de winter zal het terrein helemaal in sfeer worden gebracht. In de winter hebben wij een Winter wonderland thema en in de zomer heerst er een relaxte beachclub sfeer. Kom je snel langs om ons terrein te bezoeken?

Bedrijfsfestival pakket 3 is inclusief

Foodcourt: lekker festivalfood

  • Heerlijke houtgestookte BBQ festival food
  • Mals en sappig gegrilde beefburger, slow cooked pulled chicken, ambachtelijke quinoa rogge salade en meer
  • IJsco kar: Heerlijke ijsjes ter verkoeling of gewoon voor de lekker
  • Borrelplanken met hapjes zoals serranoham, mosterdkaas, en spianata romana
  • Drankarrangement: Hollands assortiment exclusief sterke drank

Relaxte festivallocatie met te gek entertainment en extra’s

  • Polaroid photobooth: maak leuke kiekjes en ontvang direct een leuk aandenken!
  • Een DJ die jouw evenement bij elkaar draait
  • Microfoon en podium
  • Goodiebag bij vertrek, een leuk aandenken aan het festival, uiteraard ook naar smaak te personaliseren.

Wil je nog meer extra? Dat kan. Kijk dan bij ons event UPgrades.

Het bedrijfsfestival pakket 3 zit vol te gekke activaties zoals.

Voorbeeld programma Bedrijfsfestival pakket 3

  • aankomst met welkomstdrankje
  • diverse activiteiten en activaties
  • diverse borrelhapjes en goochelaar
  • akoestische muziek
  • polaroid photobooth en cocktailbar
  • heerlijke BBQ buffet en desserts
  • koffie barista
  • dj draait de leukste deuntjes
  • goodiebag voor gasten
Zomer bedrijfsfestival
Winter bedrijfsfestival

Prijs bedrijfsfestival pakket 3

Ben je met minder dan 100 personen, boek dan voor 100 personen.

Bedrijfsfestival pakket 3

100 - 249 personen

  • 8 uur
  • 100 - 249

249,95 p.p. Excl. BTW (272,45 incl. BTW)

Bedrijfsfestival pakket 3

250 - 5000 personen

  • 8 uur
  • 250 - 5000

229,95 p.p. Excl. BTW (250,65 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

NIELS WAS ECHT LEUK
Anne Viel
Anne Viel
15:33 25 Jan 22
Went there with other colleagues, it's quite fun! I really like the football game, the arrow and the laser both are so so, the volleyball is ok as we're a bunch of rookies. Would love to go again!
Thomas C.
Thomas C.
11:22 21 Jan 22
Great job by Romy
Pascal
Pascal
18:19 19 Jan 22
Jan Westerdiep
Jan Westerdiep
16:44 19 Jan 22
I had a good time with Dr. Teambuilding!
Zamfira Lucian
Zamfira Lucian
11:52 18 Jan 22
Really enjoyed this online event, as an alternative of a live event this was really the next best thing teaming up with colleagues against other teams within our company.
Evert-Jan de Raadt
Evert-Jan de Raadt
11:52 18 Jan 22
Lekker intensief en spannend!
Annet Ekhart
Annet Ekhart
16:36 14 Jan 22
Het was gezellig vooral in deze tijden dat je thuis vast zit. Dit spel bracht ons als team weer dicht tot elkaar. Zou het aanraden ook na de Corona
Ali Rgui
Ali Rgui
15:29 14 Jan 22
Super leuk spel en top host Roy als dokter teambuilding!Erg gelachen met mijn collega's ;-)
Kris Broekhof
Kris Broekhof
10:59 14 Jan 22
Leuk online alternatief voor de samenwerking en top gehost door Roy!
Amber Klaassen
Amber Klaassen
10:57 14 Jan 22
js_loader