Bedrijfsfestival 3

Bedrijfsfestival pakket 3
  • Themafeest
  • Pakket
  • Vanaf 100

Bedrijfsfestival pakket 3

Het bedrijfsfestival pakket 3 is een van onze leukste zomer bedrijfsevenementen. Een pakket vol entertainment. Op ons eigen evenemententerrein aan de rand van Amsterdam-West, in de Tuinen van West. Hier organiseren we evenementen, activiteiten, bedrijfsfeesten en teamuitjes voor wel 50.000 gasten per jaar. Organiseer nu je eigen bedrijfsfeest op het terrein van UP Events en laat je inspireren en activeren door ons speelse terrein, welke voorzien is van alle gemakken. Jouw bedrijfsfestival zal een enorm succes worden.

Vul hieronder het contactformulier in of bel 0204635850 om direct informatie aan te vragen over jouw eigen bedrijfsfestival!

Inclusief in pakket 3

  • Aangeklede festivallocatie
  • Eventmanager, barpersoneel, garderobe, etc.
  • Ontvangst op stelten!
  • Lekkere desserts, geniet van heerlijke zoetigheid bij de foodtrucks
  • Cocktailbar
    • Drankarrangement uitbreiding, onbeperkt speciaalbier en cocktails!
  • Goochelaar die je verstelt zal doen staan.
  • Speciale DJ act!
  • Akoestische muzikanten spelen jouw evenement aan elkaar.
  • Silent disco voor de gasten die met de voetjes van de vloer willen!
  • Aftermovie, vereeuwig jullie festival met een vette aftermovie
  • Photobooth, voor onvergetelijke herinneringen

Thema festivalpakket

De festivals bij UP Events zijn erg geschikt om jullie bedrijf in het zonnetje te zetten. Door de goede ligging ten opzichte van het OV en de snelweg is UP Events perfect te bereiken. Daarnaast kan je bij ons voor de deur gratis parkeren! In de zomer en in de winter zal het terrein helemaal in sfeer worden gebracht. In de winter hebben wij een Winter wonderland thema en in de zomer heerst er een relaxte beachclub sfeer. Kom je snel langs om ons terrein te bezoeken?

Bedrijfsfestival pakket 3 is inclusief

Foodcourt: lekker festivalfood

  • Heerlijke houtgestookte BBQ festival food
  • Mals en sappig gegrilde beefburger, slow cooked pulled chicken, ambachtelijke quinoa rogge salade en meer
  • IJsco kar: Heerlijke ijsjes ter verkoeling of gewoon voor de lekker
  • Borrelplanken met hapjes zoals serranoham, mosterdkaas, en spianata romana
  • Drankarrangement: Hollands assortiment exclusief sterke drank

Relaxte festivallocatie met te gek entertainment en extra’s

  • Polaroid photobooth: maak leuke kiekjes en ontvang direct een leuk aandenken!
  • Een DJ die jouw evenement bij elkaar draait
  • Microfoon en podium

Wil je nog meer extra? Dat kan. Kijk dan bij ons event UPgrades.

Het bedrijfsfestival pakket 3 zit vol te gekke activaties zoals.

Voorbeeld programma Bedrijfsfestival pakket 3

  • aankomst met welkomstdrankje
  • diverse activiteiten en activaties
  • diverse borrelhapjes en goochelaar
  • akoestische muziek
  • polaroid photobooth en cocktailbar
  • heerlijke BBQ buffet en desserts
  • koffie barista
  • dj draait de leukste deuntjes
Zomer bedrijfsfestival
Winter bedrijfsfestival

Prijs bedrijfsfestival pakket 3

Ben je met minder dan 100 personen, neem dan contact met ons op.

Bedrijfsfestival pakket 3

100 - 5000 personen

  • 8 uur
  • 100 - 5000

199,5 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

Super leuk, buiten lasergamen. Aardige mensen
Marijke Blom
Marijke Blom
1710689010
Super leuke begeleider Alina tijdens archery tag gehad. De event manager Jasper was aardig en attent.
Reey
Reey
1710688429
What a great event venue! So much to offer and the nicest staff😁
Nanna Birkkjær
Nanna Birkkjær
1710168281
Wat een fijne service. Mijn zoon Kerim heeft een super leuke verjaardag gehad. Hij en zijn vrienden hebben er van genoten. Hele aardige personeel vooral Fleur, Grazyna en Ilian hartstikke bedankt!!!
Hamza Sen
Hamza Sen
1710061978
Amazing place to celebrate with friend and family. 100% good choice
We booked the laser tag for my son’s 8th birthday. The booking was very easy and the customer service was very friendly and clear. It was also nice to know there was an indoor alternative if the weather was bad. Thank you to Pascal for giving the kids a few extra minutes! Will definitely book at UpEvents again!
Lora Mander
Lora Mander
1709489544
Superleuk feestje, heel erg lief, aardig en bekwaam personeel. Kan het niet genoeg aanraden.
Top locatie aardig personeel
Rene Warring
Rene Warring
1708801274
Diederik Beek
Diederik Beek
1708801266
js_loader