fbpx

Loods 7

Opzoek naar een geschikte locatie voor een vergadering of bedrijfsfeest in Amsterdam? Onze loodsen zijn sfeervol ingericht, waarmee ze perfect zijn voor elk type gebruik. Loods 7, is de perfecte plek voor een bijeenkomst. Of het nou gaat om een feestje of vergadering. Leuk om te combineren met een lunch of BBQ. Ook kan het huren van onze loodsen gecombineerd worden met andere activiteiten.

Capaciteit van loods 7

In Loods 7 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 275 m² (11 x 25)
Plenair: 200 personen
Feest: 400 personen

Buiten eigen terras 275 m²

Deze locatie is inclusief

Loods 7 is voorzien van corporate AV-benodigdheden zoals draadloze microfoons, professioneel scherm, beamer en een hoogwaardig geluid- en lichts-systeem.

  • Beamer & scherm
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 2 Microfoons & 1 headset
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Heater

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 7 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Vergaderen in Loods 7

Deze vergaderruimte is voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties of als onderdeel van een bedrijfsuitje of feestelijke dag. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden in een van onze loodsen, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend feest met DJ.

Loods 7 is geschikt voor vergaderingen, feestjes en games, maar ook op de rest van het terrein is genoeg te beleven. Door het grote terrein zijn de mogelijkheden eindeloos en wij helpen graag om jouw perfecte dag waar te maken.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 45 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 45 - 400

42 p.p. Excl. BTW

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 45 - 400

82,95 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

UP Events
Uitstekend
4.8
Gebaseerd op 2682 recensies
beoordeel ons op
International meeting.We booked an ice-breaker activity in a private restaurant nearby our hotel. Everything went well and was smoothly arranged.The only slight downside: we are asked many times how the UP Events truck can be parked. But we're not from Amsterdam and I think it's easier and safer for them to handle this themselves.
What an incredible experience—THANK YOU and HIGHLY RECOMMENDED! Our company Winter Party, with a Christmas/Winter Wonderland theme, was an absolute hit, and the whole office is still buzzing about the fantastic time we had. We booked a spacious barn-style venue, and the team went above and beyond to help us create an unforgettable event that exceeded all expectations.From the stunning ice sculpture and lively karaoke to the DJ, magician, mulled wine, hot chocolate stand, and a mouthwatering Christmas buffet catering to all dietary needs—every detail was perfect. A huge shoutout to Elianne and Rowan for their outstanding support in planning, coordinating the agenda, and bringing everything together seamlessly!We’re already looking forward to hosting more events here in the future. With their excellent training facilities and team-building activities, this venue is perfect for events of all sizes, whether in summer or winter. Fair pricing and amazing service—what more could you ask for?
Held a work team event with UP Events and it was the best experience we could ask for! UP Events arranged every little detail, we just had to show up and enjoy. They were also extremely flexible and accommodating to different requests and changes that we had, which was greatly appreciated. Special thanks to Lysanne, Clim and Dewi who all provided amazing service during our event. We will definitely consider UP Events in the future and recommend to others.
Leuke dag gehad met het Robinson spel en lasergamen, bedankt Grazyna
Fantastische dag gehad. Heel veel leuke activiteiten! Thanks Grazyana!
Door Grazyna een hele leuke dag gehad. Super leuke spellen gedaan die voor iedereen haalbaar zijn!
Leuke middag gehad met robinson-stijl activiteiten en lasergamen, verzorgd door Grazyna!
Ik heb mijn 30e verjaardag gevierd bij Up Events, Grazyna heeft Robinson Crusoe en Lasergamen gegeven. Dankzij haar is het een super leuke verjaardag geworden en ik ben heel erg dankbaar voor haar activiteiten!
Super dag! Top georganiseerd door Grazyna!
Grazyna deed het heel goed
js_loader