Loods 6

UP Events Loods 6
UP Events Loods 6 presentatie
Lood 6 inside UP Events
Lood 6 outside UP Events
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 15

Loods 6

Opzoek naar een geschikte huur locatie in Amsterdam? Onze loodsen zijn sfeervol ingericht, waardoor ze perfect zijn voor elk type gebruik. Loods 6 is de perfecte plek voor een bijeenkomst. Of het nou gaat om een feestje of vergadering. Een teambuildingsactiviteit of relatie evenement. Alles is mogelijk. Leuk om te combineren met een lunch, borrel of BBQ. Ook kan het huren van onze loodsen gecombineerd worden met andere activiteiten.

Capaciteit van loods 6

In Loods 6 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 70 m² (7 x 10)
Plenair: 45 personen
Feest: 70 personen

Buiten eigen terras 70 m² (7 x 10)

Deze locatie is inclusief

  • TV scherm
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Pelletkachel

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 6 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Vergaderen in loods 6

Deze bijeenkomst loods is perfect te gebruiken voor vergaderingen, presentaties en teambuilding sessies, of als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie of workshop te houden in een van onze loodsen. Geniet daarna van een vers bereide lunch, of een lekkere borrel. Ga na de lunch een of meerdere activiteiten doen op het terrein, om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ. Eventueel met een aansluitend borrel of feest.

Loods 6 is geschikt voor vergaderingen, kinderfeestjes en games, maar ook op de rest van het terrein is genoeg te beleven. Door het grote terrein zijn de mogelijkheden eindeloos en wij helpen graag om jouw perfecte dag waar te maken.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 15 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 15 - 5000

42 p.p. Excl. BTW

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 15 - 5000

82,95 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

Great fun. Plenty of refreshments before and after the game. Very friendly staff.
Brad C
Brad C
1712927080
Great experience doing bubble football was a great laugh
Toplocatie voor ons team uitje! Veel dank aan Jero en Joas voor de leuke begeleiding en professionele aanpak. Aanrader.
Marjan Kaddouri
Marjan Kaddouri
1712849597
Had so much fun during the djembe workshop. Food was also fantastic. Would reccommend it for the team events
karanisogluu
karanisogluu
1712774896
Our team had a great time. Perfect levels of difficulty and teamwork. Beautiful outdoor spaces and good food.
Chad Armitstead
Chad Armitstead
1712763267
Jiban Fiction
Jiban Fiction
1712752128
amr atia
amr atia
1712347899
Wat een top bedrijf! Zeker een aanrader als je een bedrijfs feest wilt geven die tot in de puntjes verzorgd word!
Joey Matthijs
Joey Matthijs
1712217647
Zou up events iedereen aanraden die een bedrijfsfeestje/uitje wil organiseren. Alles goed geregeld, locatie ziet er top uit en leuk personeel!
Marlon Petta
Marlon Petta
1712217546
js_loader