Loods 6

UP Events Loods 6
UP Events Loods 6 presentatie
Lood 6 inside UP Events
Lood 6 outside UP Events
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 15

Loods 6

Opzoek naar een geschikte huur locatie in Amsterdam? Onze loodsen zijn sfeervol ingericht, waardoor ze perfect zijn voor elk type gebruik. Loods 6 is de perfecte plek voor een bijeenkomst. Of het nou gaat om een feestje of vergadering. Een teambuildingsactiviteit of relatie evenement. Alles is mogelijk. Leuk om te combineren met een lunch, borrel of BBQ. Ook kan het huren van onze loodsen gecombineerd worden met andere activiteiten.

Capaciteit van loods 6

In Loods 6 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 70 m² (7 x 10)
Plenair: 45 personen
Feest: 70 personen

Buiten eigen terras 70 m² (7 x 10)

Deze locatie is inclusief

  • TV scherm
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Pelletkachel

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 6 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Vergaderen in loods 6

Deze bijeenkomst loods is perfect te gebruiken voor vergaderingen, presentaties en teambuilding sessies, of als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie of workshop te houden in een van onze loodsen. Geniet daarna van een vers bereide lunch, of een lekkere borrel. Ga na de lunch een of meerdere activiteiten doen op het terrein, om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ. Eventueel met een aansluitend borrel of feest.

Loods 6 is geschikt voor vergaderingen, kinderfeestjes en games, maar ook op de rest van het terrein is genoeg te beleven. Door het grote terrein zijn de mogelijkheden eindeloos en wij helpen graag om jouw perfecte dag waar te maken.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 15 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 15 - 5000

42 p.p. Excl. BTW

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 15 - 5000

82,95 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

Super leuk, buiten lasergamen. Aardige mensen
Marijke Blom
Marijke Blom
1710689010
Super leuke begeleider Alina tijdens archery tag gehad. De event manager Jasper was aardig en attent.
Reey
Reey
1710688429
What a great event venue! So much to offer and the nicest staff😁
Nanna Birkkjær
Nanna Birkkjær
1710168281
Wat een fijne service. Mijn zoon Kerim heeft een super leuke verjaardag gehad. Hij en zijn vrienden hebben er van genoten. Hele aardige personeel vooral Fleur, Grazyna en Ilian hartstikke bedankt!!!
Hamza Sen
Hamza Sen
1710061978
Amazing place to celebrate with friend and family. 100% good choice
We booked the laser tag for my son’s 8th birthday. The booking was very easy and the customer service was very friendly and clear. It was also nice to know there was an indoor alternative if the weather was bad. Thank you to Pascal for giving the kids a few extra minutes! Will definitely book at UpEvents again!
Lora Mander
Lora Mander
1709489544
Superleuk feestje, heel erg lief, aardig en bekwaam personeel. Kan het niet genoeg aanraden.
Top locatie aardig personeel
Rene Warring
Rene Warring
1708801274
Diederik Beek
Diederik Beek
1708801266
js_loader