Loods 2

Lood 2 Up Events
Lood 2 Up Events
Lood 2 Up Events
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 15

Loods 2 is gezellig samenkomen

Om al onze gasten een warm welkom te heten, hebben wij Loods 2 opgezet als een welkomst locatie. Haal hier een drankje voor je begint met jullie vergadering of activiteit. Schuil binnen voor de regen of geniet op het terras van de zon.

De loods heeft een warme, sfeervolle inrichting en is gemakkelijk te bereiken bij aankomst. Onze gastvrije medewerkers helpen graag met vragen en verzoeken, zodat jij je snel thuis voelt.

Loods 2 capaciteit

Het huren van Loods 2 is mogelijk. En biedt een relaxte omgeving voor een meeting, teambuilding activiteit of bedrijfsfeest.

Binnen: 70 m² (7 x 10)
Plenaire vergadering: 30 personen
Feest: 50 personen

Buiten privé terras tot 450 m²

Deze locatie is inclusief

  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Pelletkachel
  • Bar met snacks, koffie/thee, fris, bier, wijn

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw groep? Laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 2 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Verzamelen in Loods 2

Deze ruimte is perfect om te verzamelen en/of een drankje met elkaar te drinken. Het is een openbare ruimte, dat betekent dat ook andere groepen hier tegelijkertijd kunnen verzamelen. Aan de voorzijde en aan de achterzij van Loods 2 zijn terrassen.

Een locatie huren

Onze loodsen zijn perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden in een van onze loodsen, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 15 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 15 - 50

35,88 p.p. Excl. BTW (41,51 incl. BTW)

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 15 - 50

73,72 p.p. Excl. BTW (84,35 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

Super leuk, buiten lasergamen. Aardige mensen
Marijke Blom
Marijke Blom
1710689010
Super leuke begeleider Alina tijdens archery tag gehad. De event manager Jasper was aardig en attent.
Reey
Reey
1710688429
What a great event venue! So much to offer and the nicest staff😁
Nanna Birkkjær
Nanna Birkkjær
1710168281
Wat een fijne service. Mijn zoon Kerim heeft een super leuke verjaardag gehad. Hij en zijn vrienden hebben er van genoten. Hele aardige personeel vooral Fleur, Grazyna en Ilian hartstikke bedankt!!!
Hamza Sen
Hamza Sen
1710061978
Amazing place to celebrate with friend and family. 100% good choice
We booked the laser tag for my son’s 8th birthday. The booking was very easy and the customer service was very friendly and clear. It was also nice to know there was an indoor alternative if the weather was bad. Thank you to Pascal for giving the kids a few extra minutes! Will definitely book at UpEvents again!
Lora Mander
Lora Mander
1709489544
Superleuk feestje, heel erg lief, aardig en bekwaam personeel. Kan het niet genoeg aanraden.
Top locatie aardig personeel
Rene Warring
Rene Warring
1708801274
Diederik Beek
Diederik Beek
1708801266
js_loader