Loods 2

Lood 2 Up Events
Lood 2 Up Events
Lood 2 Up Events
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 15

Loods 2 is gezellig samenkomen

Om al onze gasten een warm welkom te heten, hebben wij Loods 2 opgezet als een welkomst locatie. Haal hier een drankje voor je begint met jullie vergadering of activiteit. Schuil binnen voor de regen of geniet op het terras van de zon.

De loods heeft een warme, sfeervolle inrichting en is gemakkelijk te bereiken bij aankomst. Onze gastvrije medewerkers helpen graag met vragen en verzoeken, zodat jij je snel thuis voelt.

Loods 2 capaciteit

Het huren van Loods 2 is mogelijk. En biedt een relaxte omgeving voor een meeting, teambuilding activiteit of bedrijfsfeest.

Binnen: 70 m² (7 x 10)
Plenaire vergadering: 30 personen
Feest: 50 personen

Buiten privé terras tot 450 m²

Deze locatie is inclusief

  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Pelletkachel
  • Bar met snacks, koffie/thee, fris, bier, wijn

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw groep? Laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 2 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Verzamelen in Loods 2

Deze ruimte is perfect om te verzamelen en/of een drankje met elkaar te drinken. Het is een openbare ruimte, dat betekent dat ook andere groepen hier tegelijkertijd kunnen verzamelen. Aan de voorzijde en aan de achterzij van Loods 2 zijn terrassen.

Een locatie huren

Onze loodsen zijn perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden in een van onze loodsen, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 15 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 15 - 50

35,88 p.p. Excl. BTW (41,51 incl. BTW)

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 15 - 50

73,72 p.p. Excl. BTW (84,35 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

Puk en Mike. You made my day. Superleuke middag gehad.
Marga Hartog
Marga Hartog
1685467863
It was a great team event thanks to Up Events Team! Puk was a great host and we all had the perfect experience
Gizem Biddulph
Gizem Biddulph
1685465783
Maxime en Jasper hebben mij enorm geholpen 👍
Sem Van beem
Sem Van beem
1685445303
Was een hele leuke middag met Maxime, echt een toffe vent
Roy Vercouteren
Roy Vercouteren
1685437942
Maxime en Jasper
Great afternoon for the kids with Pascal
Simon Martin
Simon Martin
1685343860
Heel vriendelijke en behulpzame organisatie! Pascal was top!
Jolan Laurent
Jolan Laurent
1685292796
Expérience parfaite, organisation au top. Un personnel à l’écoute et qui n’hésite pas à vous contacter afin de vous faciliter l’accès aux lieux.
Hakim Benahsene
Hakim Benahsene
1685281616
Phil
Phil
1685265005
js_loader