Loods 2

Lood 2 Up Events
Lood 2 Up Events
Lood 2 Up Events
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 15

Loods 2 is gezellig samenkomen

Om al onze gasten een warm welkom te heten, hebben wij Loods 2 opgezet als een welkomst locatie. Haal hier een drankje voor je begint met jullie vergadering of activiteit. Schuil binnen voor de regen of geniet op het terras van de zon.

De loods heeft een warme, sfeervolle inrichting en is gemakkelijk te bereiken bij aankomst. Onze gastvrije medewerkers helpen graag met vragen en verzoeken, zodat jij je snel thuis voelt.

Loods 2 capaciteit

Het huren van Loods 2 is mogelijk. En biedt een relaxte omgeving voor een meeting, teambuilding activiteit of bedrijfsfeest.

Binnen: 70 m² (7 x 10)
Plenaire vergadering: 30 personen
Feest: 50 personen

Buiten privé terras tot 450 m²

Deze locatie is inclusief

  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Pelletkachel
  • Bar met snacks, koffie/thee, fris, bier, wijn

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw groep? Laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 2 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Verzamelen in Loods 2

Deze ruimte is perfect om te verzamelen en/of een drankje met elkaar te drinken. Het is een openbare ruimte, dat betekent dat ook andere groepen hier tegelijkertijd kunnen verzamelen. Aan de voorzijde en aan de achterzij van Loods 2 zijn terrassen.

Een locatie huren

Onze loodsen zijn perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden in een van onze loodsen, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 15 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 15 - 50

35,88 p.p. Excl. BTW (41,51 incl. BTW)

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 15 - 50

73,72 p.p. Excl. BTW (84,35 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

Great fun. Plenty of refreshments before and after the game. Very friendly staff.
Brad C
Brad C
1712927080
Great experience doing bubble football was a great laugh
Toplocatie voor ons team uitje! Veel dank aan Jero en Joas voor de leuke begeleiding en professionele aanpak. Aanrader.
Marjan Kaddouri
Marjan Kaddouri
1712849597
Had so much fun during the djembe workshop. Food was also fantastic. Would reccommend it for the team events
karanisogluu
karanisogluu
1712774896
Our team had a great time. Perfect levels of difficulty and teamwork. Beautiful outdoor spaces and good food.
Chad Armitstead
Chad Armitstead
1712763267
Jiban Fiction
Jiban Fiction
1712752128
amr atia
amr atia
1712347899
Wat een top bedrijf! Zeker een aanrader als je een bedrijfs feest wilt geven die tot in de puntjes verzorgd word!
Joey Matthijs
Joey Matthijs
1712217647
Zou up events iedereen aanraden die een bedrijfsfeestje/uitje wil organiseren. Alles goed geregeld, locatie ziet er top uit en leuk personeel!
Marlon Petta
Marlon Petta
1712217546
js_loader