Congrestival Amsterdam

Organiseer nu je eigen congrestival bij UP Events. Dit is een zakelijk congres, maar dan in de vorm van een festival! Congrestival Amsterdam van UP Events is dé locatie voor jouw volgende congres.

Festivals zijn hot. Laat je inspireren en door ons unieke festivalterrein en neem contact met ons op voor een locatiebezoek. Ons terrein is van alle gemakken voorzien. Hier organiseren we het hele jaar door evenementen zoals activiteitenbedrijfsfeesten en teamuitjes voor maar liefst 80.000 gasten per jaar. De juiste sfeer, lekker eten, goede muziek, leuke activiteiten en een festivalterrein is wat je vindt bij UP Events. Wij zorgen voor onvergetelijke ervaring.

Je ontvangt jouw gasten in een ontspannen setting in de Tuinen van West. Met heerlijke koffie & thee. In één van de BeachclUPs trappen jullie plenair de dag af. Waarna alle congresbezoekers kunnen uitsplitsen naar de diverse break-out ruimtes & loodsen. Elke ruimte is volledig ingericht voor de presentaties. En tussendoor verwennen wij jou en je gasten met heerlijke snacks en drankjes. Na een van de break-out rondes is het tijd voor een aantal leuke, actieve & creatieve workshops. Jullie sluiten de dag inhoudelijk plenair af. Daarna genieten alle gasten van de verrassende foodtrucks, gezellige borrel en heerlijke BBQ.

Congrestival pakket

Wij hebben een zorgvuldig geselecteerd pakket samengesteld om je alvast op weg te helpen. Dit pakket is uit te breiden met onze zogeheten UPgrades. Zo kan jij je eigen twist geven aan jullie congrestival in Amsterdam. Zo kun je zelf de nadruk leggen op wat jullie belangrijk vinden. Denk hierbij aan festival food, speciale muziek of te gekke workshops. Samen stellen wij jouw perfecte congres samen. Heb je bijzondere wensen? Geen probleem, deze vervullen wij. Wij ontzorgen je zo veel mogelijk tijdens het organiseren en tijdens deze topdag  waar iedereen nog lang over na zal praten.

Prijs basispakket

Tijdsduur: 6 uur
100 – 5000 personen: vanaf €99,95 pp excl. btw.

Ben je met minder dan 100 personen? Bel ons even UP, we denken graag met je mee. De veelzijdigheid van onze locatie maakt dat wij voor ieder budget en aantal gasten een bijzonder programma kunnen maken.

Voorbeeld programma

Het programma kan op maat gemaakt worden. Dit is een voorbeeld van hoe het kan. De datum en tijden passen we aan in de offerte.

09:30 – 10:00 Ontvangst: inloop en registratie
10:00 – 10:30 Welkom in plenaire zaal (beachclUP 1 of loods 7)
10:30 – 12:00 Breakout sessies: 3 subzalen (beachclub, ronde tent, loods 5)
12:00 – 13:00 Lunch / activatie
13:00 – 14:30 Breakout sessies: 3 subzalen (beachclub, ronde tent, loods 4/5/6)
15:00 – 16:00 Heerlijke borrel
16:30 – 18:30 Festival food trucks (optioneel)
15:00 – 19:00 DJ / sfeermuziek / akoestische act / activatie (optioneel)

Dit programma is inclusief

  • Unieke indoor en outdoor festival locatie: plenair en subzalen, inclusief meubilair, professioneel AV en decoratie
  • Eten en drinken: koffie & thee arrangement, vers water jars, gezonde snacks, lunch en afsluitende borrel met drankjes en borrelplanken/bittergarnituur
  • Gratis parkeergelegenheid voor de deur, in Amsterdam
  • Je eigen eventnmanager en horecapersoneel

Coronaproof congres organiseren

Organiseer veilig en verantwoord een zakelijk congres.

  • De ruim opgezette locatie biedt voldoende ruimte om 1,5 meter afstand te houden voor bezoekers en medewerkers
  • Met de speciale routing en bewegwijzering zorgen we voor een veilige situatie en juiste doorstroom
  • In samenwerking met cateraars bieden we heerlijke catering die aan alle hygiënevoorschriften voldoet
  • De locatie van 35.000 m2 beschikt over diverse subzalen en buitenruimtes die volledig ingericht zijn met meubilair, AV, decoratie en event hosts en managers
  • Uiteraard wordt er ook gedacht aan; desinfectiespray, ruime hoeveelheid toiletten, contactloze registratie en gespreide aankomst van gasten
  • Met onze add-ons voeg je inspirerende en coronaproof activiteiten toe en creëer je een programma dat past bij jullie wensen!
  • We beschikken ook over een speciaal 1,5 meter entertainment aanbod zoals een handenwasstraat of 1,5 meter agent

Maak je dag compleet

  • Boek een inspirerende workshop of teambuilding activiteit (coronaproof)
  • Voeg gamification toe aan je evenement: inspireer je gasten met een Congres Game waar je met vragen, foto en video opdrachten de klanten aan het denken zet. Seriously fun! De foto’s en scores worden geshowed tijdens de borrel.
  • Sluit je dag af met een uitgebreid food concept: BBQ Smoker, Festival Food Market of een Sustainable Foodcourt
  • Hulp nodig bij de uitnodiging en registratie? We helpen je graag en bieden hiervoor een registratiepakket

Congrestival in Amsterdam op maat

Met onze ervaring, kennis van congrestivals en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk congrestival kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele uitjes, workshops en congrestivals
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw congrestival tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, geen parkeerkosten dus!

Waarom een congrestival bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een congrestival in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van bedrijfsfeesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een congrestival, zomerbedrijfsfeest of een winterbedrijfsfeest.

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, custom made game

Zomer bedrijfsfestival
350 personen

Bedrijfsfestival
300 personen, 10 workshops en activiteiten

Winter wonderland bedrijfsfeest
230 personen, winter olympics, feest met DJ’s

Winter wonderland personeelsfeest
350 personen – Loods 7

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Tips voor het organiseren van jullie congrestival

Wie nodig je uit voor het congrestival

Het lijkt wellicht een gekke vraag. Ja, het personeel natuurlijk. Maar wat dacht je van de aanhang van de medewerkers? Hierdoor wordt het niet alleen een leuke manier om je personeel te bedanken voor hun inzet. Het zorgt voor verbinding tussen werk en de thuisomgeving. In het geval dat de hele familie mee komt is natuurlijk een familie festival ook een goede optie.
Er is genoeg te doen voor jong en oud. Ook voor de kleine kinderen. De locatie is groot genoeg met veel groen.

Congrestival met een doel

Een congrestival hoeft niet zo maar een feest te zijn. Het is onderdeel van het groter geheel van jullie bedrijf. Bedenk altijd goed van te voren waarom je het congrestival organiseert. Waarom komen mensen bij jullie werken? Waarom kiezen ze voor jullie bedrijf? Organiseer het een congrestival altijd met een doel voor ogen. Zorg voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel. De rode draad moet heel duidelijk terugkomen. Dit kan heel goed bij een festival.

Activiteiten op het congrestival

In onze, steeds sneller gaande, maatschappij zijn mensen erg verwend geraakt. Een congrestival waar een biertje gedronken word en een dj plaatjes afdraait is niet meer van deze tijd. Het verwachtingspatroon bij veel medewerkers is nu eenmaal hoog. Vaak wordt er gekozen om diverse activiteiten en activaties aan te bieden. Je kunt kiezen voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Wij raden je aan om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak waar nadien het meest over wordt gesproken.

Een jaarlijks congrestival

Een jaarlijks congrestival is een terugkerend hoogtepunt voor je personeel. Hier kijkt men elk jaar weer reikhalzend naar uit. Probeer er voldoende budget voor vrij te maken zodat het ook echt een hoogtepunt wordt. Het is een van de manieren om je waardering en trots te laten blijken aan je personeel. Je hoeft echt geen fortuin uit te geven voor een super congrestival.

De mooiste bedrijfsevenementen

Online Event Virtueel Event

Online event

Online event organiseren: virtueel / digitaal/ live stream / streaming / hybride events.

Bedrijfsfeest Amsterdam Bedrijfsfestival

Bedrijfsfeest Amsterdam

De leukste bedrijfsfeesten in Amsterdam die je kunt vinden.

MVO bedrijfsuitje amsterdam

MVO Bedrijfsuitje

De leukste MVO bedrijfsuitjes of te wel Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen uitjes. Maak plezier en doe gelijkertijd iets goed voor de maatschappij of leer meer over het verantwoord ondernemen.

Familie Festival Amsterdam UP Events

Familie festival Amsterdam

Familie festival: een bedrijfsevenement waar de familie van je medewerkers van mee kunnen genieten. Leuke activaties voor jong en oud.

Bedrijfsfestival Amsterdam Hapjes

Bedrijfsfestival Amsterdam

De mooiste bedrijfsfestivals in Amsterdam. Kies uit de leukste activaties en stel je eigen bedrijfsfestival samen.

Personeelsfeest Organiseren Amsterdam Winter FeestPersoneelsfeest Organiseren Amsterdam Winter Feest

Personeelsfeest Amsterdam

Personeelsfeest. Te gekke personeelsfeesten in Amsterdam waar alle collega’s nog jaren over napraten.

Casino Bedrijfsfeest Amsterdam Black Jack

Casino bedrijfsfeest Amsterdam

Casino bedrijfsfeest Amsterdam. Geniet van een avond vol vermaak. Onze croupiers staan voor jullie klaar om er een spannende avond van te maken.

Oktoberfest Bedrijfsfeest Amsterdam Personeelsfeest

Oktoberfest bedrijfsfeest Amsterdam

Oktoberfest Bedrijfsfeest Amsterdam. Een vullend programma vol met Duitse schlager, personeel in traditionele klederdracht en natuurlijk BIER.

Halloween Bedrijfsfeest Amsterdam

Halloween bedrijfsfeest Amsterdam

Halloween bedrijfsfeest. Een spannend evenement met te gekke aankleding. Je kunt het zo gek niet bedenken of we kunnen het maken.

Bedrijfsfeest Amsterdam Apres Ski

Apres ski bedrijfsfeest Amsterdam

Apres ski bedrijfsfeest Amsterdam. Jetzt geht loss, alle remmen los. Met zijn allen gezellig in ski pak en hossen maar.

Bedrijfskerstfeest Amsterdam Proost

Bedrijfskerstfeest Amsterdam

Bedrijfskerstfeest Amsterdam. Duizenden lichtjes, kersttruien uit de kast en de champagne mag worden ontkurkt. Een super gezellige avond met je collega’s.

Nieuwjaarsborrel Amsterdam Bedrijf

Nieuwjaarsborrel Amsterdam

Nieuwjaarsborrel in Amsterdam. Proosten op het nieuwe jaar met je collega’s. Een prachtig aangeklede locatie met borrel en heerlijke hapjes.

Productlancering bedrijfsevenement Amsterdam

Productlancering

De leukste MVO bedrijfsuitjes of te wel Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen uitjes. Maak plezier en doe gelijkertijd iets goed voor de maatschappij of leer meer over het verantwoord ondernemen.