Loods 5

Buiten terras 1,5 meter mogelijk Loods 5
vergaderen amsterdam terras
Vergaderlocatie huren amsterdam
loods 5 meeting locatie locatieverhuur
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 15

Loods 5

Opzoek naar een geschikte locatie in Amsterdam? Onze loodsen zijn sfeervol ingericht, waarmee ze perfect zijn voor elk type gebruik. Loods 5 is de perfecte plek voor een bijeenkomst. Of het nou gaat om een feestje of vergadering. Leuk om te combineren met een lunch of BBQ. Ook kan het huren van onze loodsen gecombineerd worden met andere activiteiten. Een gezellige break voor het team.

Capaciteit van loods 5

In Loods 5 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 70 m² (7 x 10)
Plenair: 45 personen
Feest: 70 personen

Buiten eigen terras 70 m² (7 x 10)

Deze locatie is inclusief

  • TV scherm
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Airco
  • Pelletkachel

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma loods 5 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Vergaderen in Loods 5

Deze vergaderruimte is perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden in een van onze loodsen, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Loods 5 is geschikt voor vergaderingen, feestjes en games, maar ook op de rest van het terrein is genoeg te beleven. Door het grote terrein zijn de mogelijkheden eindeloos en wij helpen graag om jouw perfecte dag waar te maken.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 15 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 5 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 15 - 5000

35,88 p.p. Excl. BTW (41,51 incl. BTW)

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 15 - 5000

73,72 p.p. Excl. BTW (84,35 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

Leuk ingericht festival terrein, goed eten en drinken. Een aanrader voor vrienden groepen en bedrijfsactiviteiten
Ronald Blijleven
Ronald Blijleven
18:26 17 May 22
Super !
Yves Malinjod
Yves Malinjod
21:09 15 May 22
Vond het echt een top festival gisteren over Zwitserland leuke workshops en super goed verzorgd
Jacqueline De waal
Jacqueline De waal
11:59 15 May 22
Mooie evenement accomodatie in een natuurlijke omgeving net buiten Amsterdam.
Hans de Zwart
Hans de Zwart
06:45 15 May 22
Afd.Stadswerken gemeente Amsterdam had een feestje met deze keer heerlijk zonnetje + verschillende locaties waar eten / drankje kon halen.
Richard SK
Richard SK
10:50 14 May 22
Wat een fantastische avond hebben we hier gehad! Dikke pluim aan aan Melissa en Robin, flexibel, gezellig en maakte het feestje compleet! Dikke aanrader.
Stephan Hannema
Stephan Hannema
21:53 13 May 22
Yannick Geraedts
Yannick Geraedts
21:52 13 May 22
Wat een super mooie locatie en met zeer professionele en vriendelijk personeel , ga graag nog een keer
Rojo Sound & Light
Rojo Sound & Light
10:23 13 May 22
Voor DHL Express waren wij opzoek naar een locatie waar wij een feest konden geven voor het personeel. Zo kwamen we uit eindelijk uit bij Up Events. in eerste instantie stond ons feest gepland in December 2021, maar door Covid dit helaas moeten uitstellen. UIteindelijk ons feest gepland voor in April en hebben wij met zijn allen een super event gehad.Ook het contact met de locatie verliep prima. Ook werd er met ons meegedacht. Al het contact wat we hebben gehad met Elianne was er fijn en prettig. Elianne heeft ons van begin tot eind begeleid voor ons feest bij Up Events.Elianne en team, bedankt voor alles.
Pudco SVC AMS
Pudco SVC AMS
05:31 09 May 22
Best place for team uitje!! What a day!Thanks Maria and Demi for the best reception!!
Erika Travagini
Erika Travagini
15:29 06 May 22
js_loader