Loods 5

Terrace 1.5 meter distance meeting room
loods 5 meeting locatie
Loods 5 UP Events Amsterdam
loods 5 vergaderlocatie huren amsterdam
UP Events Loods 5 terrace
Vergaderen Amsterdam
  • Inside
  • Location
  • From 15

Loods 5

Seeking for a fitting rental location in Amsterdam? Our warehouses (or “loodsen”) are designed carefully, making them perfect for each type of usage. Loods 5 rental makes the perfect spot for a meet-up. Fun to combine with a meeting or a BBQ. Besides, renting one of our loodsen can be combined with other activities. A fun break for the team.

Capacity of loods 5

In loods 5 there are several setup options. The capacity is different for each setup.

Indoor: 70 m² (7 x 10)
Plenary: 45 people
Party: 70 people

Outside private terrace 70 m² (7 x 10)

This location includes

  • TV screen
  • 2 Flipcharts
  • High end music/sound system
  • 1 Microphone
  • Clicker/pointer
  • HDMI connection
  • Meetingbox with pen & paper
  • Restrooms included
  • Airco
  • Pellet heater

Missing something for your presentation, workshop or meeting? This is just our standard inventory, whatever your wishes are, we can help you with them. Let us know if you need any adjustments in the set-up.

Example program loods 5 with meeting package

  • arrival with coffee and tea
  • meeting part 1
  • delicious lunch
  • meeting part 2
  • team building activity
  • finish with a drink

Meetings and parties in Loods 5

This meeting room is perfect to use for meetings, team building sessions, presentations or as part of a company outing or festive day. For example, it is possible to hold a plenary session in one of our “Loodsen”, which you can conclude with a tasty lunch. After the lunch you can combine your meeting or session with fun teambuilding activities which we host on our own location. When everyone is full in spirit and running empty on fuel, grab a drink and enjoy one of our amazing BBQ options. End the evening with drinks or a party!

Loods 5 is perfect to use for meetings, parties and games. However, there is also plenty to enjoy at the rest of the location. Due to the largity of the terrain, the possibilities are endless and we’re happy to help you make your perfect day come true.

Meeting packages

If you are with less than 15 people, please request a quote.

Meeting package A

Location rental 4 hours, unlimited coffee, tea, soft drinks, water and snack box.

  • 4 hours
  • 15 - 70

35,88 p.p. Excl. VAT (41,51 incl. VAT)

Meeting package B

Location rental 8 hours, unlimited coffee, tea, soft drinks, water, snack box and lunch.

  • 8 hours
  • 15 - 70

73,72 p.p. Excl. VAT (84,35 incl. VAT)

What others think of us

Leuk ingericht festival terrein, goed eten en drinken. Een aanrader voor vrienden groepen en bedrijfsactiviteiten
Ronald Blijleven
Ronald Blijleven
18:26 17 May 22
Super !
Yves Malinjod
Yves Malinjod
21:09 15 May 22
Vond het echt een top festival gisteren over Zwitserland leuke workshops en super goed verzorgd
Jacqueline De waal
Jacqueline De waal
11:59 15 May 22
Mooie evenement accomodatie in een natuurlijke omgeving net buiten Amsterdam.
Hans de Zwart
Hans de Zwart
06:45 15 May 22
Afd.Stadswerken gemeente Amsterdam had een feestje met deze keer heerlijk zonnetje + verschillende locaties waar eten / drankje kon halen.
Richard SK
Richard SK
10:50 14 May 22
Wat een fantastische avond hebben we hier gehad! Dikke pluim aan aan Melissa en Robin, flexibel, gezellig en maakte het feestje compleet! Dikke aanrader.
Stephan Hannema
Stephan Hannema
21:53 13 May 22
Yannick Geraedts
Yannick Geraedts
21:52 13 May 22
Wat een super mooie locatie en met zeer professionele en vriendelijk personeel , ga graag nog een keer
Rojo Sound & Light
Rojo Sound & Light
10:23 13 May 22
Voor DHL Express waren wij opzoek naar een locatie waar wij een feest konden geven voor het personeel. Zo kwamen we uit eindelijk uit bij Up Events. in eerste instantie stond ons feest gepland in December 2021, maar door Covid dit helaas moeten uitstellen. UIteindelijk ons feest gepland voor in April en hebben wij met zijn allen een super event gehad.Ook het contact met de locatie verliep prima. Ook werd er met ons meegedacht. Al het contact wat we hebben gehad met Elianne was er fijn en prettig. Elianne heeft ons van begin tot eind begeleid voor ons feest bij Up Events.Elianne en team, bedankt voor alles.
Pudco SVC AMS
Pudco SVC AMS
05:31 09 May 22
Best place for team uitje!! What a day!Thanks Maria and Demi for the best reception!!
Erika Travagini
Erika Travagini
15:29 06 May 22
js_loader