Organiseer je Heidag in Weesp bij UP Events
UP Events in Weesp biedt een ideale locatie voor jouw heidag. Hier vind je alles wat je nodig hebt om een succesvolle en inspirerende dag te organiseren.
Waarom kiezen voor UP Events?
- Vergaderruimtes in het groen: Geniet van de mooiste vergaderruimtes omringd door natuur.
- Teambuilding en workshops: Profiteer van hoogwaardige teambuildingactiviteiten en workshops die de samenwerking versterken.
- Heerlijke catering: Verwen je team met smakelijke hapjes en drankjes gedurende de dag.
- Gratis parkeren: Handig en kosteloos parkeren voor de deur van de locatie.
Faciliteiten
UP Events beschikt over vijf verschillende ruimtes die perfect zijn voor een heidag. Elke ruimte is voorzien van:
- Eigen koelkast
- Koffie- en theevoorzieningen
- In de grotere ruimtes een eigen bar met bediening
Activiteiten en afsluiting
Combineer je heidag met een van de vele teambuildingactiviteiten die UP Events aanbiedt. Sluit de dag af met een gezellige borrel en een heerlijke BBQ.
Plan je volgende heidag in Weesp bij UP Events en ervaar zelf de veelzijdigheid en kwaliteit die deze locatie te bieden heeft.
Standaard voorzieningen bij UP Events
Bij UP Events in Weesp zijn onze ruimtes ideaal voor verschillende soorten bijeenkomsten. Of je nu een heidag, workshop, of een andere gelegenheid wilt organiseren, je kunt rekenen op uitgebreide standaard voorzieningen zonder extra kosten.
Beschikbare ruimtes voor een heidag in Weesp
- UPstairs
- Fairway
- Boardroom
- CLUPhuis
- The Barn
Inclusieve voorzieningen
Elke ruimte is standaard uitgerust met:
- Groot beeldscherm: Perfect voor presentaties en visuele ondersteuning.
- Flipover: Handig voor notities en brainstorming sessies.
- Muziek/geluidsinstallatie: Voor achtergrondmuziek of geluid tijdens presentaties.
- Clicker/pointer: Voor eenvoudig presenteren en navigeren door je presentatie.
- Vergaderbox: Alles wat je nodig hebt voor een succesvolle vergadering.
Multifunctioneel gebruik
Naast je heidag in Weesp kunnen onze ruimtes ook gehuurd worden voor andere gelegenheden. Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teambuilding activiteit of een feest, onze faciliteiten passen zich aan jouw behoeften aan.
Plan je volgende evenement bij UP Events en maak gebruik van onze uitgebreide standaard voorzieningen om je bijeenkomst tot een succes te maken.
Een locatie voor jouw heidag in Weesp
UPstairs
Jullie eigen vergaderruimte, van alle gemakken voorzien, voor vergaderingen en events.
Boardroom
Gezellige ruimte voor plenaire sessies en workshops, met schuifdeuren met eigen terras.
Fairway
Plenaire sessie, grote binnen activiteit of gewoon een feest? Dat kan hier!
Vergaderarrangementen voor je Heidag in Weesp
Kies uit onze vergaderarrangementen voor jouw heidag in Weesp. Arrangement A biedt een sessie van 4 uur, terwijl Arrangement B een volledige dag van 8 uur dekt. Beide arrangementen zijn inclusief de huur van de locatie, onbeperkt koffie, thee, frisdrank en water, en een goedgevulde snackbox.
Voor elke gelegenheid
Arrangement A
Vergaderarrangement voor 4 uur.
Arrangement B
Meest gekozen
Vergaderarrangement voor 8 uur.
Arrangement C
Vergaderarrangement en teambuilding voor 9 uur.
Combineer jullie heidag in Weesp
Onze vergader locatie biedt naast de vergadermogelijkheden meer dan 100 verschillende teambuilding activiteiten en workshops. Leuk om met jullie Heidag in Weesp te combineren. Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij ons hoog in het vaandel. Dit vind je terug op onze locatie.
Wil je graag een totaalbelevenis maken van jullie vergadering? Boek dan een arrangement met een MVO bedrijfsuitje. Wil je ook lekker blijven borrelen en genieten van een heerlijk BBQ? Geen probleem, vul het contactformulier of bel ons op +31(0)204635850.
Wie zijn wij
Wij zijn UP Events, evenementenbureau, locatie en vergaderlocaties in Weesp. We zorgen goed voor elkaar en voor onze klanten. We genieten, zijn een beetje anders, doen wat juist is en dit alles willen we altijd beter doen, elke dag. Wij worden gedreven door onze passie om jouw evenement of vergadering tot een succes te maken. Tot slot, zijn onze bedrijfsfeesten en bedrijfsfestivals legendarisch. Daar wordt nog lang over nagepraat bij het koffieapparaat.