Winterlodge 2

Winter Olympics Amsterdam
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 55

Winterlodge 2

Op zoek naar een leuke manier om de winter door te komen? Een goede vergaderruimte, feest locatie of activiteit? Dan heeft UP Events precies waar je naar zoekt. Winterlodge 1 en Winterlodge 2 zijn vrolijk belicht, waterdicht en brengen jou direct in de perfecte stemming.

Hou een vergadering in de lodge, voor je doorgaat naar de UP kestmarkt. Of gebruik de lodge om het jaar af te sluiten met een winterwonderland feest.

Capaciteit van Winterlodge 2

In Winterlodge 2 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 200 m² (8 x 25)
Plenair: 300 personen
Feest: 350 personen

Buiten eigen terras 300 m²

Deze locatie is inclusief

  • 2 TV schermen
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Heater

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma Winterlodge 2 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Prijs Winterlodge 2

Winterlodge 2 is perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Events in Winterlodge 2

Winterlodge 2 ligt aan de Robinson area. Hier kun je feesten geven, BBQ borrels houden en bijvoorbeeld de Winter games spelen. De tent zelf is geheel water- en winddicht, waardoor je zelf op de koudste dagen een geweldig eigen evenement kunt houden. De tent kan volledig ingericht worden naar eigen smaak, met onder andere statafels loungebanken en zitzakken.

Deze locatie is ideaal voor actieve(re) bedrijfsuitjes, personeelsfeestje of gewoon met je vrienden of met je voetbalteam. De tent is in zijn geheel af te huren en dit kan natuurlijk gecombineerd worden met het ondernemen van een van onze activiteiten of met een overheerlijke BBQ of een uitgebreide borrel.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 55 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 55 - 375

35,88 p.p. Excl. BTW (41,51 incl. BTW)

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 55 - 375

73,72 p.p. Excl. BTW (84,35 incl. BTW)

Wat anderen van ons vinden

Super leuke locatie van Up Events - Na een lange dag vergaderen werden we hier in de watten gelegd met een heerlijke borrel en een uitgebreide BBQ. Iedereen was super fanatiek bij de Hackathon game! Dankjewel en tot snel! groetjes Kim
kim veldt
kim veldt
1695796768
Had a great team event. Very entertaining. Great fun. Well treated by Amaya, Roy and the rest of the staff.!!
Simon Mudd
Simon Mudd
1695764699
Nice food. Good time.
Hrvoje Tonkovac
Hrvoje Tonkovac
1695756394
Super leuke middag gehad! Goede teambuilding en vreselijk gelachen
Brenda Klaver
Brenda Klaver
1695740993
Top, het was leuk, gaaf bedacht
Tamar
danielle geeris
danielle geeris
1695740925
Tamar was top ! Leuke ervaring
Emir Ozturk
Emir Ozturk
1695740838
Samen met +/- 70 internationale IT collega's hebben wij genoten van een geweldige middag/avond bij Up events. Een geweldige Robinson Expeditie gehad en een heerlijke bbq met veel variatie. Zeker aan te raden voor een actieve, competitive dag vol samenwerking.
Melany Nijholt
Melany Nijholt
1695737247
Amazing experience, the staff was super friendly and helpful, the food was super delicious and the activities were just amazing, we had a lot of fun. All the team members enjoyed this event.
Madalina Chesca
Madalina Chesca
1695721577
js_loader