Winterlodge 2

Winter Olympics Amsterdam
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 55

Winterlodge 2

Op zoek naar een leuke manier om de winter door te komen? Een goede vergaderruimte, feest locatie of activiteit? Dan heeft UP Events precies waar je naar zoekt. Winterlodge 1 en Winterlodge 2 zijn vrolijk belicht, waterdicht en brengen jou direct in de perfecte stemming.

Hou een vergadering in de lodge, voor je doorgaat naar de UP kestmarkt. Of gebruik de lodge om het jaar af te sluiten met een winterwonderland feest.

Capaciteit van Winterlodge 2

In Winterlodge 2 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 200 m² (8 x 25)
Plenair: 300 personen
Feest: 350 personen

Buiten eigen terras 300 m²

Deze locatie is inclusief

  • 2 TV schermen
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Heater

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma Winterlodge 2 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Prijs Winterlodge 2

Winterlodge 2 is perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Events in Winterlodge 2

Winterlodge 2 ligt aan de Robinson area. Hier kun je feesten geven, BBQ borrels houden en bijvoorbeeld de Winter games spelen. De tent zelf is geheel water- en winddicht, waardoor je zelf op de koudste dagen een geweldig eigen evenement kunt houden. De tent kan volledig ingericht worden naar eigen smaak, met onder andere statafels loungebanken en zitzakken.

Deze locatie is ideaal voor actieve(re) bedrijfsuitjes, personeelsfeestje of gewoon met je vrienden of met je voetbalteam. De tent is in zijn geheel af te huren en dit kan natuurlijk gecombineerd worden met het ondernemen van een van onze activiteiten of met een overheerlijke BBQ of een uitgebreide borrel.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 55 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 55 - 375

42 p.p. Excl. BTW

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 55 - 375

82,95 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

Super leuk, buiten lasergamen. Aardige mensen
Marijke Blom
Marijke Blom
1710689010
Super leuke begeleider Alina tijdens archery tag gehad. De event manager Jasper was aardig en attent.
Reey
Reey
1710688429
What a great event venue! So much to offer and the nicest staff😁
Nanna Birkkjær
Nanna Birkkjær
1710168281
Wat een fijne service. Mijn zoon Kerim heeft een super leuke verjaardag gehad. Hij en zijn vrienden hebben er van genoten. Hele aardige personeel vooral Fleur, Grazyna en Ilian hartstikke bedankt!!!
Hamza Sen
Hamza Sen
1710061978
Amazing place to celebrate with friend and family. 100% good choice
We booked the laser tag for my son’s 8th birthday. The booking was very easy and the customer service was very friendly and clear. It was also nice to know there was an indoor alternative if the weather was bad. Thank you to Pascal for giving the kids a few extra minutes! Will definitely book at UpEvents again!
Lora Mander
Lora Mander
1709489544
Superleuk feestje, heel erg lief, aardig en bekwaam personeel. Kan het niet genoeg aanraden.
Top locatie aardig personeel
Rene Warring
Rene Warring
1708801274
Diederik Beek
Diederik Beek
1708801266
js_loader