Winterlodge 2

Winter Olympics Amsterdam
  • Vergaderen
  • Locatie
  • Binnen
  • Vanaf 55

Winterlodge 2

Op zoek naar een leuke manier om de winter door te komen? Een goede vergaderruimte, feest locatie of activiteit? Dan heeft UP Events precies waar je naar zoekt. Winterlodge 1 en Winterlodge 2 zijn vrolijk belicht, waterdicht en brengen jou direct in de perfecte stemming.

Hou een vergadering in de lodge, voor je doorgaat naar de UP kestmarkt. Of gebruik de lodge om het jaar af te sluiten met een winterwonderland feest.

Capaciteit van Winterlodge 2

In Winterlodge 2 zijn er verscheidene opstellingsmogelijkheden. Per opstelling is de capaciteit verschillend.

Binnen: 200 m² (8 x 25)
Plenair: 300 personen
Feest: 350 personen

Buiten eigen terras 300 m²

Deze locatie is inclusief

  • 2 TV schermen
  • 2 Flipovers
  • Muziek/geluidsinstallatie
  • 1 Microfoon
  • Clicker/pointer
  • HDMI-aansluiting
  • Vergaderbox met schrijfwaren
  • Sanitaire voorzieningen
  • Heater

Heb je meer voorzieningen nodig voor jouw presentatie, meeting of workshop, laat het ons weten. Wij kunnen je voorzien van al je wensen en denken graag met je mee!

Voorbeeld programma Winterlodge 2 met vergaderarrangement

  • aankomst met koffie en thee
  • vergaderen deel 1
  • heerlijke lunch
  • vergaderen deel 2
  • teambuilding activiteit
  • afsluiten met een drankje

Prijs Winterlodge 2

Winterlodge 2 is perfect te gebruiken voor vergaderingen, teambuilding sessies, presentaties en als onderdeel van het personeelsuitje of bedrijfsfeest. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om eerst een plenaire sessie te houden, waarna je kan genieten van een vers bereide lunch. Na de lunch kan je enkele activiteiten doen bij ons op het terrein om uiteindelijk de dag af te sluiten met een BBQ met eventueel een aansluitend borrel of feest.

Events in Winterlodge 2

Winterlodge 2 ligt aan de Robinson area. Hier kun je feesten geven, BBQ borrels houden en bijvoorbeeld de Winter games spelen. De tent zelf is geheel water- en winddicht, waardoor je zelf op de koudste dagen een geweldig eigen evenement kunt houden. De tent kan volledig ingericht worden naar eigen smaak, met onder andere statafels loungebanken en zitzakken.

Deze locatie is ideaal voor actieve(re) bedrijfsuitjes, personeelsfeestje of gewoon met je vrienden of met je voetbalteam. De tent is in zijn geheel af te huren en dit kan natuurlijk gecombineerd worden met het ondernemen van een van onze activiteiten of met een overheerlijke BBQ of een uitgebreide borrel.

Vergaderarrangementen

Ben je met minder dan 55 personen, vraag dan een offerte aan.

Vergaderarrangement A

Locatiehuur 4 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water en snackbox.

  • 4 uur
  • 55 - 375

42 p.p. Excl. BTW

Vergaderarrangement B

Locatiehuur 8 uur, onbeperkt koffie, thee, fris, water, snackbox en lunch.

  • 8 uur
  • 55 - 375

82,95 p.p. Excl. BTW

Wat anderen van ons vinden

Top locatie aardig personeel
Rene Warring
Rene Warring
1708801274
Diederik Beek
Diederik Beek
1708801266
Prima georganiseerd en leuke lokatie. En als er dan onverhoopt iets mis gaat (wat altijd kan gebeuren natuurlijk) lossen ze het snel en professioneel op. En dat is het belangrijkste, je bent zo volledig ontzorgd.
Thijs van Doorn
Thijs van Doorn
1708366561
Frodo Vrooland
Frodo Vrooland
1707930879
Had an amazing time. Roy and Maxim were super professional and helpful, Providing our family with lots support throughout our activities.. Highly recommended!
matt corless
matt corless
1707918715
The hosts were really lovely and bought a lot of fun to every part of the day!! The challenges were mentally and physically stimulating and so there was something for everyone to have a go at!
Lauren Griffith
Lauren Griffith
1706809062
Everyone was super welcoming and as a group it was so much fun, the challenges were well thought out and allowed us to have a healthy competitive atmosphere.
Emily Barnes
Emily Barnes
1706808603
Fantastic for a group that was on tour. Really good length of time and fun for a healthy bit of competition!!! Red team for the win
Imogen Baguley
Imogen Baguley
1706808585
Rob, Joel and Tessa were amazing and we had a rly great time (team red light district for the win)
Niamh g
Niamh g
1706808570
js_loader