Trouwlocatie in Amsterdam
Een onvergetelijke bruiloft organiseer je bij UP Events als trouwlocatie in Amsterdam. Deze unieke plek beschikt over alle ingrediënten om jullie huwelijksdag op een grandioze manier te vieren. Je kan hier terecht voor kleine en grote gezelschappen. De informele setting is geschikt voor een feestelijke middagborrel en diner, of een volledige festivalbruiloft met diverse acts en taferelen. De trouwlocatie van UP Events is informeel en speels. De industriële loodsen, beachclubs en sfeer voelen aan als een festivallocatie.
Alles draait om de beleving, we zorgen ervoor dat jou gasten ontspannen, verbinden en gemakkelijk tot elkaar komen.
De gasten van jullie bruiloft worden vooraan op het terrein op unieke wijze welkom geheten. Langs de versierde paden wijzen de festivalborden jullie de weg naar de trouwlocatie. De lampionnen, lichtslingers, fakkels, planten en vlaggen maken de setting helemaal compleet. Links en rechts staan foodtrucks en kramen waar drankjes en hapjes geserveerd worden.
Op de achtergrond klinkt de muziek van een akoestisch duo dat zorgt voor een ontspannen sfeer. De genodigden nemen plaats in de buitentuin, waar voor de ceremonie een intieme plek gecreëerd is. Aansluitend een hippe borrel met bijvoorbeeld een gin-tonic barretje en stoere BBQ Smoker met streetfood en typische ijsfiets. Tijdens de feestavond draait er een DJ, is er een mini silent disco en kunnen gasten op de foto in de fotobooth.
Tevens beschikt UP Events over unieke activiteiten die in de smaak vallen bij jong en oud; Een potje lasergamen, VR, jeux de boules of spijkerslaan zorgen altijd voor mooie herinneringen.
Trouwlocatie in Amsterdam pakketten
Om onze klanten op weg te helpen hebben we een 3-tal pakketten samengesteld. Hierin hebben we aan alles gedacht om van jullie belangrijkste dag een succes te maken.
Uiteraard beschikken we ook diverse mogelijkheden om jullie dag helemaal compleet te maken en aan jullie wensen te voldoen.
Zo kan je met onze UPgrades de perfecte bruiloft samenstellen. Wil je speciaalbiertjes schenken, een goochelaar of een aftermovie van de gehele dag, dan ben je bij UP events aan het goede adres!
Trouwfeest op maat
Met onze ervaring, kennis van trouwfeesten en de mooiste trouwlocatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk trouwfeest kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.
Standaard pakketten
Wij hebben per trouwfeest 3 pakketten gemaakt voor jullie trouwlocatie in Amsterdam. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met de leukste activaties. We noemen deze add-ons. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen trouwfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.
Proef de sfeer van onze trouwlocatie in Amsterdam
Bekijk hier een aantal voorbeelden van feesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een trouwfeest, zomerfeest of een winterfeest.
Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies
Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest
Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, congres game
Zomer bedrijfsfestival
350 personen
Bedrijfsfestival
300 personen, 10 workshops en activiteiten
Winter wonderland bedrijfsfeest
230 personen, winter games, feest met DJs
Winter wonderland personeelsfeest
350 personen – Loods 7
Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen
Facts over UP Events
- Meer dan 60.000 tevreden klanten per jaar
- 4,8 sterren op Google Reviews
- Meer dan 15 jaar ervaring in memorabele events
- Lid van VeBon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
- Gratis parkeren op loopafstand
Waarom een trouwlocatie bij UP Events
- Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
- Elke dag enthousiast personeel om jouw event een succes te maken
- Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
- Value for money / je krijgt waar voor je geld
- Toch niet helemaal happy, kom je terug!
Tips voor het vinden van een goede trouwlocatie in Amsterdam
Wie nodig je uit voor jullie bruiloft
Heb je al een inschatting van het aantal gasten? Wie nodig je allemaal uit? Vrienden, familie, maar ook kennissen en collega’s? In het geval dat de hele familie mee komt is natuurlijk een familie festival een heel goede en leuke optie voor jullie bruiloft. Het aantal gasten is bij UP Events geen probleem; wij kunnen tot 5.000 personen ontvangen op ons terrein.
Trouwlocatie met een doel
Jullie trouwfeest is niet zo maar een feest. Het is onderdeel van het groter geheel van jullie samenzijn. Het helpt om van te voren goed met elkaar te bedenken waarom jullie huewlijk om deze manier wilt vieren en bespreek dat met ons. Wij kunnen je helpen met de juiste invulling die past bij jullie wensen. Ons doel is in ieder geval altijd; dat jullie en ieder van jullie gasten met een grote glimlach en een hoofd vol mooie herinneringen het terrein verlaten.
Activiteiten op onze trouwlocatie
In onze, steeds sneller gaande, maatschappij zijn mensen erg verwend geraakt. Een trouwfeest waar alleen een biertje gedronken wordt en een dj plaatjes afdraait is vaak niet wat onze gasten zoeken. Het verwachtingspatroon bij veel bruidsparen is – terecht – hoog. Bij UP Events kun je kiezen voor diverse activiteiten en activaties om toe te voegen aan jullie trouwfeest. Allemaal al aanwezig op onze trouwlocatie in Amsterdam. Je kunt kiezen voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Wij raden je aan om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak waar nadien het meest over wordt gesproken.
Foto’s & video
Het wordt jullie hoogtepunt. Hier zullen al jullie gasten elk jaar weer met veel plezier aan terugdenken. Probeer er voldoende budget voor vrij te maken om ook mooie beeldopnames te maken van jullie dag. Een goede fotograaf zorgt voor een prachtig album waar jullie de rest van jullie leven van genieten. Maar denk ook zeker aan een mooie film. Deze zullen jullie eerder delen met jullie gasten en ook vaker even snel terugkijken.