Address

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

Staff party Amsterdam

You’re about to organize the most legendary staff party in Amsterdam! And we are happy to help you with that. We have already made many staff parties a huge success. But yours will become the best of them all.With our price-quality ratio, we know there are no other event providers that could offer anything better! Become one of our many satisfied customers and together lets make an unforgettable experience for you and your team to enjoy!

Let’s introduce ourselves

We are UP Events , the event agency of Amsterdam . We take care of each other and take care of our customers. At UP Events we enjoy, are a little different and always do what is best. We do this by being better, every day . We are driven by our passion to make your event a success. Our staff parties are tailor-made and are rated with a 4.8 out of 5 stars!

Organize a staff party in Amsterdam

One of the most beautiful event locations in Amsterdam is located in the ” Gardens of West “. The particularly beautiful, undiscovered part of Amsterdam is hidden in a fantastic green environment. On the event grounds you will be surrounded by trees more than 40 meters high, our own private beach and many beautiful multifunctional spaces. All this makes the UP Events site very unique. Groups from 6 to 5000 people are welcome to come and enjoy whats on offer. The event areas are perfect for both summer and winter events. It is good to mention that there is also more than enough free parking spaces!

Take a look at our site, we hope to have informed you as much as possible however please do get in touch if you would like to find out more. You can call us or drop in for a cup of coffee anytime.  Alternatively fill out the contact form and we will get back to you . We look forward to speaking with you soon.

Call Teambuilding Amsterdam Request a quote

what kind of staff party are you organising?

Organize a tailor-made staff party

With our experience, knowledge of staff parties and the most beautiful location in Amsterdam, your event will be a guaranteed success. Of course we take into account the objectives and the budget. Together with you, we can tailor every staff party. Are you going for one of the many themes that we already offer? Or do you have an idea yourself? Let us know. We like to think along with you.

Standard packages

We have made 3 packages per staff party. The packages are useful to give an idea of ​​the possibilities. Let’s just say a guide. So we have a package that suits every budget. You can optionally expand the packages with activations . We call these add-ons. These are listed with every package. This way you can easily put together your own staff party. The prices are listed, so no surprises.

activations to complete your staff party

how others experienced their staff party in Amsterdam

Wát een dag! We waren hier met een groep van 20 man, chaotisch tot de max natuurlijk, maar daar werd niet op of om voor gekeken haha. De uitleg en begeleiding van activiteit naar activiteit ging naadloos. We hebben arrow tag, bubbel voetbal, beachvolleybal en lazer game gedaan en elk spel was echt hilarisch. We hebben zeker mazzel gehad met het weer maar ik raad dit echt aan aan iedere vrienden groep of bedrijfsuitje!
Iris van der Laan
Iris van der Laan
10:40 25 Sep 20
Super leuk! Top lokatie en genoeg ruimte en activiteiten om te doen!
Roos Miedema
Roos Miedema
09:42 25 Sep 20
Namens de opleidingen SM&O en ISMB van de HvA: Bedankt voor het hosten van onze diploma-uitreikingen, goed contact en goede service. We hebben mooie evenementen neergezet met Up, volledig volgende de Corona richtlijnen.
Liedewij Pronk
Liedewij Pronk
10:50 22 Sep 20
Fantastisch geregeld!
Daniël Kooren
Daniël Kooren
18:40 19 Sep 20
Top locatie met veel mogelijkheden! Ik kom hier zeker terug
sophie hopman
sophie hopman
10:56 16 Sep 20
Verjaardagsfeest van mijn zoon gevierd. Personeel was vriendelijk en een topservice gehad! Zeker een aanrader! De jongens hebben enorm genoten.
Meltem Bilen-Tok
Meltem Bilen-Tok
05:23 08 Sep 20
Afgelopen vrijdag met mijn team Expeditie Robinson gedaan. Ondanks de regen een topmiddag/avond gehad. De begeleiding door Michael en Tom was geweldig! Wat een fijne gastheren. Kortom, de locatie was top, de activiteit enig, de begeleiding fijn, het eten en drinken heerlijk!! Een aanrader!!!!
Concepta Anakotta
Concepta Anakotta
10:47 02 Sep 20
Top event locatie, geweldige service, time to relax!
Co Sajtos
Co Sajtos
18:33 28 Aug 20
Leuke plek voor outdoor activiteiten. Goed georganiseerd. Wat minder goed met openbaar vervoer te bereiken. Parkeergelegenheid voor de deur.
Chris
Chris
11:20 27 Aug 20
Fantastische activiteiten en leuke begeleiders, dat je dit in Amsterdam kan vinden is echt uniek!!
Rob 94
Rob 94
07:22 26 Aug 20
We hebben onlangs een teamdag gehad bij UP events en het was super goed geregeld en we hebben het heel leuk gehad. Zeker een aanrader!
Rielle van den Born
Rielle van den Born
06:21 25 Aug 20
Afgelopen vrijdag hebben mijn verloofde en ik een geweldig feestje mogen geven bij UP event in de beachclup (met een p). Juist door de flexibiliteit van de medewerkers en het fijne barpersoneel was het een erg geslaagd feest. Deze plek is echt een aanrader!
Marlies Liebrecht
Marlies Liebrecht
10:35 18 Aug 20
Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Google Rating
4.6

Write a Review

Taste the atmosphere

View here some examples of staff parties that we have organized to a success. It gives a good idea of ​​what is possible at our location. Whether you opt for a summer staff party or a winter staff party.

INSPIRE 2019 at UP

Inspire summer
festival G14 Knowledge festival for 550 event professionals
30 speakers / workshops, 15 break-out sessions

EIFFEL Summer Summit

Congrestival
13 speakers, 200 people plenary, 8 break-out sessions, custom made game

Medivents CONGRES FESTIVAL

Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Medivents CONGRES FESTIVAL

Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Bedrijfsfestival Quoratio

Summer company festival
350 people

Winter wonderland staff party
350 people – barrack 7

Christmas shopping with the company
150 people, Christmas gift shopping

Facts about UP Events

  • More than 80,000 satisfied customers every year
  • More than 10 years of experience in memorable outings, workshops and staff parties
  • Every day enthusiastic staff to make your staff party a success!
  • More than 100 activities in 1 location
  • Member of Vebon (safe outdoor sports), Recron and TUV certified
  • Free parking at our location

Why your staff party at UP Events

  • You leave happier than you arrived
  • We meet expectations, we prefer to exceed them
  • Value for money / you get value for money
  • We promise not just a staff party in Amsterdam, but an experience
  • Every year we offer at least one new spectacular experience to look forward to
  • Not happy after all, you will come back

tips for organizing your staff party

Who do you invite to your staff party?

A very obvious question, the staff of course. But are they the only ones or do you choose to invite others involved in the company? The staff party in this way is not only a way to thank the staff for their boundless efforts. It also provides a connection between work and home environment. A very nice option in the latter case is a family festival .

Staff party with a purpose

Don’t let your staff party be just a party, that’s no good. Use it in the bigger picture of your company. Discuss in advance why you organize the staff party. For example, a question may be, why do the staff want to work for you, why do they choose you and not another company? Organizing a staff party with a clear goal is important. It provides a common thread that is clearly recognizable to the staff. That thread runs through the company and is reflected in the staff party.

Activities and activations

In recent years, people have become increasingly spoiled. This is really not the case only with staff, but is reflected in the entire society. You will certainly have to deal with this when organising a staff party. You can never get away with just a small beer or wine and DJ anymore. After all, the expectations that have been created among the staff are a bit higher. At UP Events we can take your staff party to the next level by choosing from our various activities and activations . What about a live band, famous DJ or even both. It is advisable to spend a little more money on a good act than to cut back on it. The performance is often the most talked about afterwards.

Annual staff party

If you opt for an annual staff party, this is a recurring highlight for the staff. An event that they yearn for year after year. For you, of course, it is important to free up enough budget so that the expectations are met. A staff party is the way to show appreciation and pride to the staff. There is really no need to spend mega budgets. At UP Events you will find a staff party for every budget.