Address

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

Staff party Amsterdam

You’re about to organize the most legendary staff party in Amsterdam! And we are happy to help you with that. We have already made many staff parties a huge success. But yours will become the best of them all.With our price-quality ratio, we know there are no other event providers that could offer anything better! Become one of our many satisfied customers and together lets make an unforgettable experience for you and your team to enjoy!

Let’s introduce ourselves

We are UP Events , the event agency of Amsterdam . We take care of each other and take care of our customers. At UP Events we enjoy, are a little different and always do what is best. We do this by being better, every day . We are driven by our passion to make your event a success. Our staff parties are tailor-made and are rated with a 4.8 out of 5 stars!

Organize a staff party in Amsterdam

One of the most beautiful event locations in Amsterdam is located in the ” Gardens of West “. The particularly beautiful, undiscovered part of Amsterdam is hidden in a fantastic green environment. On the event grounds you will be surrounded by trees more than 40 meters high, our own private beach and many beautiful multifunctional spaces. All this makes the UP Events site very unique. Groups from 6 to 5000 people are welcome to come and enjoy whats on offer. The event areas are perfect for both summer and winter events. It is good to mention that there is also more than enough free parking spaces!

Take a look at our site, we hope to have informed you as much as possible however please do get in touch if you would like to find out more. You can call us or drop in for a cup of coffee anytime.  Alternatively fill out the contact form and we will get back to you . We look forward to speaking with you soon.

Call Teambuilding Amsterdam Request a quote

what kind of staff party are you organising?

Organize a tailor-made staff party

With our experience, knowledge of staff parties and the most beautiful location in Amsterdam, your event will be a guaranteed success. Of course we take into account the objectives and the budget. Together with you, we can tailor every staff party. Are you going for one of the many themes that we already offer? Or do you have an idea yourself? Let us know. We like to think along with you.

Standard packages

We have made 3 packages per staff party. The packages are useful to give an idea of ​​the possibilities. Let’s just say a guide. So we have a package that suits every budget. You can optionally expand the packages with activations . We call these add-ons. These are listed with every package. This way you can easily put together your own staff party. The prices are listed, so no surprises.

activations to complete your staff party

how others experienced their staff party in Amsterdam

Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Superleuke online game gehad met het hele team!
Kirstin Geijs
Kirstin Geijs
12:48 20 May 20
De spelleider legde alles heel goed uit. De spellen waren leuk en origineel! Wij hebben ons heel erg vermaakt met ons team. Ik ga morgen met een brede lach naar kantoor
stef Knibbeler
stef Knibbeler
21:52 19 May 20
Ook tijdens deze corona crisis even totaal wat anders, een ontzettend hilarische online game gespeeld met Momice: Project Arrow. Heel erg aan te raden, zit goed in elkaar en echt origineel. Thnx Pim!! De foto's worden in kantoor gehangen:)
Naomi Gunther
Naomi Gunther
19:37 14 May 20
Super ervaring! Samen met een grote groep vrienden mijn verjaardag gevierd in 1 van de loodsen. Alles was top geregeld en ik heb een onwijs leuke avond gehad! Een echte aanrader!
julia seignette
julia seignette
11:31 18 Feb 20
Met pensioen op 02022020 en dat vieren bij Up Events bleek een perfecte keus. De organisatie van het feest was top en om 02:02 waren alle 250 gaswten naar huis. Een aanrader!
Jan van der Borden
Jan van der Borden
15:30 04 Feb 20
Nu twee keer geweest. In de zomer en winter een groot event gehad en beide keren top geregeld! Unieke ruime locatie in Amsterdam, ongedwongen sfeer/aankleding, vriendelijk personeel en hele fijne koffie(!) + goed eten (ook vega!). Volgend groot event gaan we sowieso opnieuw naar UP!
Marten van der Leest
Marten van der Leest
09:35 29 Jan 20
We hebben een TOP personeelsfeest met 150 personen gevierd. In "onze Loods 7" was een leuke sfeer gecreëerd. Goed eten, goede muziek, en goed personeel. Zéker een aanrader.
Sonja Nootebos
Sonja Nootebos
06:57 15 Oct 19
Hej beste UP medewerkers, afgelopen zondag hebben wij van IKEA Haarlem een afdelingsuitje bij jullie gehad ( Expeditie Robinson en BBQ ) een groot succes. Prima ontvangst, goede begeleiding, ontzettend veel lol (oud en jong) gratis zonnebrand en water ( zeer klantvriendelijk ) en de mogelijkheid om even te douchen na de verhitte strijd. Kortom een heerlijke informele sfeer met heel goede service, lekker eten en vooral belangrijk, goede koffie 👍 Zeker een herhaling waard ik ben benieuwd naar jullie winterprogramma.
Carmen HermusBottelier
Carmen HermusBottelier
13:12 25 Jun 19
Super Top Up Events! Bedankt voor de 'fun', voor de professionaliteit, organisatie en leuke spel. Met 40 man hadden wij genoten en ook lekker gegeten! Mooi locatie, uitstekend geregeld! Wij komen zeker weer terug! De beste team building dag ooit! Helen KLM Cargo!
helen demosthenous
helen demosthenous
10:44 25 Jun 19
We hadden hier het Year end event van Deutsche Bank. Deze locatie was een schot in de roos, gekozen door ons communicatie team! Het was goed georganiseerd en we konden naast alle drank en happen en deuntjes vd dj ook nog live voetbal(CL Ajax Bayern) kijken of Virtual reality ervaringen op doen een vd andere loodsen. Een geweldige ervaring!
floris overbeek
floris overbeek
07:11 08 Jan 19
Google Rating
4.6

Write a Review

Taste the atmosphere

View here some examples of staff parties that we have organized to a success. It gives a good idea of ​​what is possible at our location. Whether you opt for a summer staff party or a winter staff party.

INSPIRE 2019 at UP

Inspire summer
festival G14 Knowledge festival for 550 event professionals
30 speakers / workshops, 15 break-out sessions

EIFFEL Summer Summit

Congrestival
13 speakers, 200 people plenary, 8 break-out sessions, custom made game

Medivents CONGRES FESTIVAL

Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Medivents CONGRES FESTIVAL

Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Bedrijfsfestival Quoratio

Summer company festival
350 people

Winter wonderland staff party
350 people – barrack 7

Christmas shopping with the company
150 people, Christmas gift shopping

Facts about UP Events

  • More than 80,000 satisfied customers every year
  • More than 10 years of experience in memorable outings, workshops and staff parties
  • Every day enthusiastic staff to make your staff party a success!
  • More than 100 activities in 1 location
  • Member of Vebon (safe outdoor sports), Recron and TUV certified
  • Free parking at our location

Why your staff party at UP Events

  • You leave happier than you arrived
  • We meet expectations, we prefer to exceed them
  • Value for money / you get value for money
  • We promise not just a staff party in Amsterdam, but an experience
  • Every year we offer at least one new spectacular experience to look forward to
  • Not happy after all, you will come back

tips for organizing your staff party

Who do you invite to your staff party?

A very obvious question, the staff of course. But are they the only ones or do you choose to invite others involved in the company? The staff party in this way is not only a way to thank the staff for their boundless efforts. It also provides a connection between work and home environment. A very nice option in the latter case is a family festival .

Staff party with a purpose

Don’t let your staff party be just a party, that’s no good. Use it in the bigger picture of your company. Discuss in advance why you organize the staff party. For example, a question may be, why do the staff want to work for you, why do they choose you and not another company? Organizing a staff party with a clear goal is important. It provides a common thread that is clearly recognizable to the staff. That thread runs through the company and is reflected in the staff party.

Activities and activations

In recent years, people have become increasingly spoiled. This is really not the case only with staff, but is reflected in the entire society. You will certainly have to deal with this when organising a staff party. You can never get away with just a small beer or wine and DJ anymore. After all, the expectations that have been created among the staff are a bit higher. At UP Events we can take your staff party to the next level by choosing from our various activities and activations . What about a live band, famous DJ or even both. It is advisable to spend a little more money on a good act than to cut back on it. The performance is often the most talked about afterwards.

Annual staff party

If you opt for an annual staff party, this is a recurring highlight for the staff. An event that they yearn for year after year. For you, of course, it is important to free up enough budget so that the expectations are met. A staff party is the way to show appreciation and pride to the staff. There is really no need to spend mega budgets. At UP Events you will find a staff party for every budget.