Address

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

Company party Amsterdam

Organize the most beautiful company party in Amsterdam together with UP Events. We are happy to help you put together a suitable yet memorable company party for your organization with a price that cannot be beat! Our team have had the opportunity to provide many successful corporate parties, become one of many satisfied customers and let us provide an unforgettable experience for your company.

Who are we?

We are UP , the event agency of Amsterdam . At UP we take care of each other and our customers, we enjoy, are a little different, always do what is best and ensure we are better, every day . We are driven by our passion to make your event a success . Our corporate parties are tailor-made and are rated with a 4.8 out of 5 stars! You will not find a better price for your event anywhere. Become one of many satisfied customers and let us provide an unparalleled experience for your company.

Company party in Amsterdam West

UP Events, the event location of Amsterdam , is located in the “Gardens of West“. This beautiful, undiscovered part of Amsterdam is hidden in the green. We are surrounded by trees more than 40 meters high, we have our own beach and plenty of multifunctional areas that make UP’s terrain extremely unique. You can contact us with groups of 6 to 5000 people. The event grounds are perfect for summer and winter events.
By the way … with free parking, in Amsterdam, really.

We hope you find what you are looking for. Not found or need more help? Call us or fill in the contact form .

Call Teambuilding Amsterdam

what kind of company party are you going to organize?

what kind of company party are you going to organize?

Customized company parties

With our experience, knowledge of company parties and the most beautiful location in Amsterdam, your event will be a guaranteed success. Of course we take into account the objectives and the budget. Together with you, we can tailor-make every company party. Are you going for one of the many themes that we already offer? Or do you have an idea yourself? Let us know and we can see what amazing ideas we can come up with together .

Standard packages

We have made 3 packages per company party. The packages are useful to give an idea of ​​the possibilities. Let’s just say a guide. So we have a package that suits every budget. You can optionally expand the packages with add-ons. These are listed with every package. This way you can easily put together your own company party. The prices are listed, so no surprises.

how others experienced their corporate party in Amsterdam

Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Superleuke online game gehad met het hele team!
Kirstin Geijs
Kirstin Geijs
12:48 20 May 20
De spelleider legde alles heel goed uit. De spellen waren leuk en origineel! Wij hebben ons heel erg vermaakt met ons team. Ik ga morgen met een brede lach naar kantoor
stef Knibbeler
stef Knibbeler
21:52 19 May 20
Ook tijdens deze corona crisis even totaal wat anders, een ontzettend hilarische online game gespeeld met Momice: Project Arrow. Heel erg aan te raden, zit goed in elkaar en echt origineel. Thnx Pim!! De foto's worden in kantoor gehangen:)
Naomi Gunther
Naomi Gunther
19:37 14 May 20
Super leuk kinderfeestje lasergamen via Up Events. Mooi terrein met veel faciliteiten
Petra Leddy
Petra Leddy
12:16 15 Mar 20
We hebben ons hier prima vermaakt. Lang geleden dat ik lasergame voor het laatst gespeeld had. Echt leuk. De kinderen wisten niet van ophouden.
Niels Mass
Niels Mass
09:00 29 Feb 20
Leuke mensen, alles goed geregeld. Wij gingen voor de escaperooms, maar er is nog veel meer te doen. Dat zag er ook geweldig uit!
Brenda Nota
Brenda Nota
16:13 26 Feb 20
Echt een super toffe en inspirerende locatie. Na een vergadering hebben we nog even de hersenen kunnen kraken tijden La Casa de Papel VR-Game om vervolgens met een heerlijke BBQ af te sluiten. Top!
Roy Labeur
Roy Labeur
15:45 18 Feb 20
Super ervaring! Samen met een grote groep vrienden mijn verjaardag gevierd in 1 van de loodsen. Alles was top geregeld en ik heb een onwijs leuke avond gehad! Een echte aanrader!
julia seignette
julia seignette
11:31 18 Feb 20
Ik heb veel bedrijfsfeesten mee gemaakt, maar bij UP Events was het echt super! Ik heb echt een heel leuk feest gehad, waarbij alles goed was geregeld. De sfeer was top, het eten was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Veel leuke spellen gedaan en door de teambuilding spellen ben ik mijn collega’s veel beter gaan leren kennen.Ik ga hier zeker zelf ook een keer naartoe met wat vrienden en hopelijk in de toekomst ook weer met het bedrijf.
helene dors
helene dors
15:06 13 Feb 20
Met pensioen op 02022020 en dat vieren bij Up Events bleek een perfecte keus. De organisatie van het feest was top en om 02:02 waren alle 250 gaswten naar huis. Een aanrader!
Jan van der Borden
Jan van der Borden
15:30 04 Feb 20
Nu twee keer geweest. In de zomer en winter een groot event gehad en beide keren top geregeld! Unieke ruime locatie in Amsterdam, ongedwongen sfeer/aankleding, vriendelijk personeel en hele fijne koffie(!) + goed eten (ook vega!). Volgend groot event gaan we sowieso opnieuw naar UP!
Marten van der Leest
Marten van der Leest
09:35 29 Jan 20
Super leuk bedrijfsuitje gehad met mijn collega`s. Locatie is goed bereikbaar en er is gelegenheid om te parkeren.Prijs en kwalitiet erg goed! we komen zeker terug.
Mirjam Vink
Mirjam Vink
10:17 20 Jan 20
Superleuk uitje gehad! De Winter Olympics waren hilarisch om te doen. Echt heel erg gelachen met elkaar. Locatie is goed te bereiken met gratis parkeren. Onze loods was helemaal in winterse sferen met lampjes, sneeuwvlokken en kerstbomen. Alles is goed geregeld, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, er is heerlijke koffie, een goede bbq en gezellige muziek. Kortom, een superleuke ervaring!
Janneke Wolzak-Sanders
Janneke Wolzak-Sanders
09:56 18 Nov 19
Mooie locatie, vriendelijk personeel, goede koffie, Djembe workshop was ontzettend leuk..kortom..alles is perfect geregeld!
Ibrahim Akhnikh
Ibrahim Akhnikh
14:49 07 Nov 19
We hebben een TOP personeelsfeest met 150 personen gevierd. In "onze Loods 7" was een leuke sfeer gecreëerd. Goed eten, goede muziek, en goed personeel. Zéker een aanrader.
Sonja Nootebos
Sonja Nootebos
06:57 15 Oct 19
Mooie locatie, goede service en leuke activiteiten. Door hun ervaring is het heel fijn om samen een event te organiseren. Zeker een aanrader!
Marloes Odenkirchen
Marloes Odenkirchen
11:23 16 Sep 19
Wij hebben een geweldige dag gehad bij UP Events afgelopen dinsdag. Het 100 jarige jubileum jaar van onze stadsschouwburg in Haarlem is dankzij jullie grandioos afgesloten. Echt een aanrader om hier je (bedrijfs)feest te organiseren. Alles wordt voor je geregeld, waardoor je als organisatie ook eens kan genieten van je eigen feestje!
Amber Bijster
Amber Bijster
13:52 28 Jun 19
Hej beste UP medewerkers, afgelopen zondag hebben wij van IKEA Haarlem een afdelingsuitje bij jullie gehad ( Expeditie Robinson en BBQ ) een groot succes. Prima ontvangst, goede begeleiding, ontzettend veel lol (oud en jong) gratis zonnebrand en water ( zeer klantvriendelijk ) en de mogelijkheid om even te douchen na de verhitte strijd. Kortom een heerlijke informele sfeer met heel goede service, lekker eten en vooral belangrijk, goede koffie 👍 Zeker een herhaling waard ik ben benieuwd naar jullie winterprogramma.
Carmen HermusBottelier
Carmen HermusBottelier
13:12 25 Jun 19
Super Top Up Events! Bedankt voor de 'fun', voor de professionaliteit, organisatie en leuke spel. Met 40 man hadden wij genoten en ook lekker gegeten! Mooi locatie, uitstekend geregeld! Wij komen zeker weer terug! De beste team building dag ooit! Helen KLM Cargo!
helen demosthenous
helen demosthenous
10:44 25 Jun 19
We hadden hier het Year end event van Deutsche Bank. Deze locatie was een schot in de roos, gekozen door ons communicatie team! Het was goed georganiseerd en we konden naast alle drank en happen en deuntjes vd dj ook nog live voetbal(CL Ajax Bayern) kijken of Virtual reality ervaringen op doen een vd andere loodsen. Een geweldige ervaring!
floris overbeek
floris overbeek
07:11 08 Jan 19
Google Rating
4.6

Write a Review

Taste the atmosphere

Here you can see some examples of corporate parties that we have made a success. It gives a good idea of ​​what is possible at our location. Whether you choose a summer company party or a winter company party.


Inspire summer
festival G14 Knowledge festival for 550 event professionals
30 speakers / workshops, 15 break-out sessions


Congrestival
13 speakers, 200 people plenary, 8 break-out sessions, custom made game


Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Winter wonderland staff party
350 people – barrack 7

Christmas shopping with the company
150 people, Christmas gift shopping

Facts about UP Events

  • More than 80,000 satisfied customers every year
  • More than 10 years of experience in memorable outings, workshops and company parties
  • Every day enthusiastic staff to make your company party a success!
  • More than 100 activities in 1 location
  • Member of Vebon (safe outdoor sports), Hiswa / Recron and TUV certified
  • Free parking in front of the door, so no parking costs!

Why a company party at UP Events

  • You leave happier than you arrived
  • We meet expectations, we prefer to exceed them
  • Value for money
  • We promise not just any company party in Amsterdam but an experience
  • Every year we offer at least one new spectacular experience to look forward to

tips for organizing your company party

Who do you invite to the company party?

It may seem like a crazy question. Yes, the staff of course. But how about the supporters of the employees? This not only makes it a fun way to thank your staff for their efforts. It provides connections between work and the home environment. In case the whole family comes along, a family festival is of course a very good and fun option.

Company party with a purpose

A company party doesn’t have to be just a party. It is part of the bigger picture of your company. Always consider well in advance why you are organising the company party. Why do people come to work for you? Why do they choose your company? Always organise a company party with a purpose in mind. Provide a common thread that is clearly recognisable to the staff.

Activities at the company party

In our increasingly fast-moving society, people have become very spoiled. A company party where a beer is drunk and a DJ plays recordings is no longer of this time. The expectations among many employees are simply high. It is often decided to offer various activities and activations . You can choose a live band, famous DJ or even both. We recommend spending a little more money on a good act than cutting back on it. The performance is often what is most talked about afterwards.

An annual company party

An annual company party is a recurring highlight for your staff. This is eagerly awaited every year. Try to free up enough budget for it to really become a highlight. It is one of the ways to show your appreciation and pride to your staff. You really don’t have to spend a fortune for a super corporate party.