Nieuwjaarsborrel Amsterdam

Bij UP Events kun je terecht voor een geweldige nieuwjaarsborrel in Amsterdam. Voor groepen vanaf 15 personen hebben wij 4 verschillende loodsen beschikbaar. Onze loodsen 2, 4, 5 en 6 zijn privé te boeken zodat je een eigen ruimte hebt met alle faciliteiten. Elke loods heeft een eigen toilet, muziekinstallatie, beamer en scherm en overal is het lekker warm.

Groepen van 45 tot 5000 personen kunnen voor een nieuwjaarsborrel het gehele terrein gebruiken, inclusief Loods 7 en onze Winterlodge. In Loods 7 is er desgewenst ruimte voor een DJ en dansvloer.

Nieuwjaarsborrels in Amsterdam bevat onder andere: de locatiehuur, drankarrangement, een heerlijk glaasje prosecco en een lekkere borrelplateau.

Dit programma is inclusief

  • Locatiehuur van een van onze loodsen
  • Tapas borrelhapjes
  • Een heerlijk glaasje prosecco
  • Drankarrangement van 3 uur
  • Eventmanager en horecapersoneel

Prijs nieuwjaarsborrel Amsterdam

Onze nieuwjaarsborrel is v.a. €41,20 pp. Deze prijs is per persoon en exclusief btw.

Activiteiten tijdens jullie nieuwjaarsborrel

Soms is het leuk om de borrel van het nieuwe jaar te combineren met een leuke activiteit. Of je de activiteit nu binnen of buiten wilt organiseren, UP Events heeft voor elke vraag een passende activiteit in huis. Bekijk ons activiteitenaanbod.

Hier hebben we 2 arrangementen voor beschikbaar, elk vanaf €59,65 pp:

  • De VR Borrel, waar jullie heerlijk onder het genot van een tapasplateau en een glaasje prosecco de VR headset tot jullie beschikking hebben.
  • De borrel met activiteit is een borrel die opgevolgd wordt door een van de volgende activiteiten; escape room, pubquiz, lasertag, winter olympics, escape challenge.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief btw

Nieuwjaarsborrel op maat

Met onze ervaring, kennis van nieuwjaarsborrels en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk bedrijfsfeest kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per bedrijfsfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met de leukste activaties. We noemen deze evenementen Upgrades. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen bedrijfsfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

Hoe anderen hun nieuwjaarsborrel in Amsterdam vonden

NIELS WAS ECHT LEUK
Anne Viel
Anne Viel
15:33 25 Jan 22
Went there with other colleagues, it’s quite fun! I really like the football game, the arrow and the laser both are so so, the volleyball is ok as we’re a bunch of rookies. Would love to go again!
Thomas C.
Thomas C.
11:22 21 Jan 22
Great job by Romy
Pascal
Pascal
18:19 19 Jan 22
Jan Westerdiep
Jan Westerdiep
16:44 19 Jan 22
I had a good time with Dr. Teambuilding!
Zamfira Lucian
Zamfira Lucian
11:52 18 Jan 22
Really enjoyed this online event, as an alternative of a live event this was really the next best thing teaming up with colleagues against other teams within our company.
Evert-Jan de Raadt
Evert-Jan de Raadt
11:52 18 Jan 22
Lekker intensief en spannend!
Annet Ekhart
Annet Ekhart
16:36 14 Jan 22
Het was gezellig vooral in deze tijden dat je thuis vast zit. Dit spel bracht ons als team weer dicht tot elkaar. Zou het aanraden ook na de Corona
Ali Rgui
Ali Rgui
15:29 14 Jan 22
Super leuk spel en top host Roy als dokter teambuilding!Erg gelachen met mijn collega’s 😉
Kris Broekhof
Kris Broekhof
10:59 14 Jan 22
Leuk online alternatief voor de samenwerking en top gehost door Roy!
Amber Klaassen
Amber Klaassen
10:57 14 Jan 22
js_loader

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele uitjes, nieuwjaarsborrels en bedrijfsfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw nieuwjaarsborrel tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, geen parkeerkosten dus!

Waarom een nieuwjaarsborrel bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een nieuwjaarsborrel in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van nieuwjaarsborrels en bedrijfsfeesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een nieuwjaarsborrel, zomerbedrijfsfeest of een winterbedrijfsfeest.

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, custom made game

Zomer bedrijfsfestival
350 personen

Bedrijfsfestival
300 personen, 10 workshops en activiteiten

Winter wonderland bedrijfsfeest
230 personen, winter olympics, feest met DJ’s

Winter wonderland personeelsfeest
350 personen – Loods 7

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Tips voor het organiseren van jullie nieuwjaarsborrel

Wie nodig je uit voor de nieuwjaarsborrel

Het lijkt wellicht een gekke vraag. Ja, het personeel natuurlijk. Maar wat dacht je van de aanhang van de medewerkers? Hierdoor wordt het niet alleen een leuke manier om je personeel te bedanken voor hun inzet. Het zorgt voor verbinding tussen werk en de thuisomgeving. In het geval dat de hele familie mee komt is natuurlijk een familie festival een heel goede en leuke optie.

Nieuwjaarsborrel met een doel

Een nieuwjaarsborrel hoeft niet zo maar een feest te zijn. Het is onderdeel van het groter geheel van jullie bedrijf. Bedenk altijd goed van te voren waarom je het bedrijfsfeest organiseert. Waarom komen mensen bij jullie werken? Waarom kiezen ze voor jullie bedrijf? Organiseer het een nieuwjaarsborrel altijd met een doel voor ogen. Zorg voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel.

Activiteiten op de nieuwjaarsborrel in Amsterdam

In onze, steeds sneller gaande, maatschappij zijn mensen erg verwend geraakt. Een nieuwjaarsborrel waar een biertje gedronken word en een dj plaatjes afdraait is niet meer van deze tijd. Het verwachtingspatroon bij veel medewerkers is nu eenmaal hoog. Vaak wordt er gekozen om diverse activiteiten en activaties aan te bieden. Je kunt kiezen voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Wij raden je aan om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak waar nadien het meest over wordt gesproken.

Een jaarlijkse nieuwjaarsborrel

Een jaarlijkse nieuwjaarsborrel is een terugkerend hoogtepunt voor je personeel. Hier kijkt men elk jaar weer reikhalzend naar uit. Probeer er voldoende budget voor vrij te maken zodat het ook echt een hoogtepunt wordt. Het is een van de manieren om je waardering en trots te laten blijken aan je personeel. Je hoeft echt geen fortuin uit te geven voor een super nieuwjaarsborrel.

De mooiste bedrijfsevenementen

Online Event Virtueel Event

Online event

Online event organiseren: virtueel / digitaal/ live stream / streaming / hybride events.

Bedrijfsfeest Amsterdam Bedrijfsfestival

Bedrijfsfeest Amsterdam

De leukste bedrijfsfeesten in Amsterdam die je kunt vinden.

Congrestival Amsterdam Presentatie

Congrestival Amsterdam

Congrestival in Amsterdam. Combineer kennis overdracht op een heerlijke festivalsetting. Vele break-out rooms, activaties en heerlijk eten.

Familie Festival Amsterdam UP Events

Familie festival Amsterdam

Familie festival: een bedrijfsevenement waar de familie van je medewerkers van mee kunnen genieten. Leuke activaties voor jong en oud.

Bedrijfsfestival Amsterdam Hapjes

Bedrijfsfestival Amsterdam

De mooiste bedrijfsfestivals in Amsterdam. Kies uit de leukste activaties en stel je eigen bedrijfsfestival samen.

Personeelsfeest Organiseren Amsterdam Winter FeestPersoneelsfeest Organiseren Amsterdam Winter Feest

Personeelsfeest Amsterdam

Personeelsfeest. Te gekke personeelsfeesten in Amsterdam waar alle collega’s nog jaren over napraten.

Casino Bedrijfsfeest Amsterdam Black Jack

Casino bedrijfsfeest Amsterdam

Casino bedrijfsfeest Amsterdam. Geniet van een avond vol vermaak. Onze croupiers staan voor jullie klaar om er een spannende avond van te maken.

Oktoberfest Bedrijfsfeest Amsterdam Personeelsfeest

Oktoberfest bedrijfsfeest Amsterdam

Oktoberfest Bedrijfsfeest Amsterdam. Een vullend programma vol met Duitse schlager, personeel in traditionele klederdracht en natuurlijk BIER.

Halloween Bedrijfsfeest Amsterdam

Halloween bedrijfsfeest Amsterdam

Halloween bedrijfsfeest. Een spannend evenement met te gekke aankleding. Je kunt het zo gek niet bedenken of we kunnen het maken.

Bedrijfsfeest Amsterdam Apres Ski

Apres ski bedrijfsfeest Amsterdam

Apres ski bedrijfsfeest Amsterdam. Jetzt geht loss, alle remmen los. Met zijn allen gezellig in ski pak en hossen maar.

Bedrijfskerstfeest Amsterdam Proost

Bedrijfskerstfeest Amsterdam

Bedrijfskerstfeest Amsterdam. Duizenden lichtjes, kersttruien uit de kast en de champagne mag worden ontkurkt. Een super gezellige avond met je collega’s.

Productlancering bedrijfsevenement Amsterdam

Productlancering

De leukste MVO bedrijfsuitjes of te wel Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen uitjes. Maak plezier en doe gelijkertijd iets goed voor de maatschappij of leer meer over het verantwoord ondernemen.

MVO bedrijfsuitje amsterdam

MVO Bedrijfsuitje

De leukste MVO bedrijfsuitjes of te wel Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen uitjes. Maak plezier en doe gelijkertijd iets goed voor de maatschappij of leer meer over het verantwoord ondernemen.