Nieuwjaarsborrel Amsterdam

Begin het nieuwe jaar goed en breng je team bij elkaar! In 2024 kun je altijd terecht bij UP Events. Niet alleen voor uiteenlopende teambuilding activiteiten, ook voor events en/of het huren van een vergaderruimte. Denk aan een gezellige nieuwjaarsborrel of nieuwjaarsreceptie of een uitgebreid nieuwjaarsfeest. Gecombineerd met een inhoudelijke presentatie voor het nieuwe jaar en/of verbindende activiteiten voor de ideale mix van inhoud, fun en verbinding met collega’s.

Tot en met eind maart staat ons terrein in Amsterdam in het teken van de gezellige winterse sferen met Winter Wonderland en organiseren we winterse teambuilding activiteiten. We hebben alle faciliteiten in huis om groepen van 10 tot 2.000 te ontvangen. Zo kunnen we een event neerzetten dat precies past bij jouw vraag.

Nieuwjaarsborrels, nieuwjaarsrecepties en nieuwjaarsfeesten in Amsterdam zijn te boeken in verschillende Winter Wonderland-pakketten voor een evenement die past bij jouw wensen.

De mogelijkheden:

  • Vernieuwde Winter BBQ, halal, vegan, vega en/of glutenvrij mogelijk
  • Winterse teambuilding activiteiten
  • Prive locatie in een van onze loodsen
  • Vergader en presentatie faciliteiten
  • Ontvangst met een glas gluhwein
  • Drankarrangement v.a. 3 uur
  • Eventmanager en horecapersoneel

Nieuwjaarsborrel op maat

Met onze ervaring, kennis van nieuwjaarsborrels en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk bedrijfsfeest kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Vraag nu direct een offerte aan.

Facts over UP Events

  • Ruim 80.000 tevreden klanten per jaar
  • 4,8 sterren en +2300 op Google Reviews
  • 15 jaar ervaring in memorabele events
  • Lid van VeBon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, in Amsterdam, echt waar!

Waarom een nieuwjaarsborrel bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw event een succes te maken
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld

5 tips voor het organiseren van jullie nieuwjaarsborrel

Waar begin je met het organiseren van een nieuwjaarsborrel, nieuwjaarsreceptie of een nieuwjaarsfeest? Een nieuwjaarsuitje is het moment voor een frisse start van het nieuwe jaar om iedereen dezelfde informatie mee te geven over de bedrijfsdoelstellingen en verwachtingen.

  1. Behapbare informatie: bij een aftrap voor het nieuwe jaar is inhoud meegeven vaak een belangrijke doelstelling. Zorg voor heldere en duidelijke informatie. Knip de informatie op in delen zodat iedereen de gelegenheid heeft om alles dat belangrijk is echt tot zich te nemen.
  2. Zorg voor interactie: of het nu is in de vorm van een Q&A en/of breakout sessies, interactie verhoogt de betrokkenheid van de aanwezigen.
  3. Teambuilding: mensenlijk kapitaal is essentieel om een bedrijf gezond te laten groeien. Bedenk vooraf wat je aan teambuilding activiteiten op wilt nemen in je nieuwjaarsuitje. Dit kan een korte activiteit zijn zoals openen met Meet & Connect. of een uitgebreide activiteit zoals een activiteit uit de Winter Games.
  4. Fun: dat er gegarandeerd serieuze doelstellingen worden besproken, betekent niet dat het altijd alleen maar bloedserieus hoeft te zijn. Sterker nog, een stuk fun en interactie vergroot de onderlinge relatie met collega’s. Denk bijvoorbeeld aan om afsluitend samen met collega’s in de Karaoke Caravan te staan om de dag op een leuke manier af te sluiten.
  5. Omvang: een teamuitje hoeft niet altijd groots te zijn. Maak het behapbaar en bepaal vooraf de doelstelling. Het kan zo simpel als het organiseren van een kick-off vergadering met een hapje of drankje, een nieuwjaarsreceptie of nieuwjaarsborrel die vooral draait om het samenzijn of een bedrijfsbreed uitje met breakout sessies, teambuilding activiteiten en entertainment in de vorm van een nieuwjaarsfeest.

Wat de doelstelling van het teamuitje ook is, er is altijd een mix te maken van inhoud, fun en verbinding voor een krachtig uitje aan het begin van het jaar.

Ontdek onze all-inclusive winterse Bedrijfsfeesten

Ga naar “Winter Wonderland 3”

Winter Wonderland 3

Geniet van een Wood-Fired Winter Menu Luxe met drankarrangement, speciaalbier, arcadehal, Après ski karaoke caravan, goochelaar, cocktailbar, DJ, photobooth en aftermovie. Feest in stijl!

  • 6 uur
  • v.a. 100

v.a. 179,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Winterwonderland bedrijfsfeestje
Ga naar “Winter Wonderland 2”

Winter Wonderland 2

Beleef de magie met een Wood-Fired Winter Menu Luxe, welkomstdrankje, borrelhapjes, smash 'n roll ice-creams, silent disco, een DJ en een polaroid photobooth. Ultieme winterbeleving!

  • 6 uur
  • v.a. 100

v.a. 119,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Silent Disco
Ga naar “Winter Wonderland 1”

Winter Wonderland 1

Diverse activiteiten, een DJ en het geweldige Wood-Fired Winter Menu Populair. Leg je leukste momenten vast tijdens jouw event met onze polaroid photobooth. Een complete winterervaring!

  • 6 uur
  • v.a. 100

v.a. 89,95 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Winterwonderland 1
Ga naar “ADD UP Winter PARTY”

ADD UP Winter PARTY

Ontdek ons ADD UP Winter Party pakket! Proef het Wood-Fired Winter Menu Populair met 6 drankjes.p.p., twee activiteiten, borrelplateau en kies uit silent disco, karaoke caravan of DJ

  • 5 uur
  • v.a. 50

v.a. 105,29 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Add up party winter
Ga naar “ADD UP Winter 3”

ADD UP Winter 3

Kan je niet kiezen tussen de activiteiten? Kies er twee! Geniet van een welkomstdrankje, een borrelplateau, het Wood-Fired Winter Menu Populair en een 3 uur durend drankarrangement.

  • 5,6 uur
  • v.a. 10

v.a. 119,83 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Goochelaar vermaakt groep tijdens winters teambuilding event met ADD UP Winter 3 pakket bij UP Events
Ga naar “ADD UP Winter 2”

ADD UP Winter 2

Ga je voor een spannende VR Challenge of Lasergame? Geniet van een welkomstdrankje, ons Borrelplateau, het Wood-Fired Winter Menu Populair en een 3 uur durend drankarrangement.

  • 4,25 uur
  • v.a. 10

v.a. 95,63 p.p. Vanafprijs, per persoon.

IJssculpturen workshop tijdens winters bedrijfsuitje bij UP Events met ADD UP WINTER 2
Ga naar “ADD UP Winter 1”

ADD UP Winter 1

Stap in de winterse sfeer met ADD UP Winter 1! Kies jouw favoriete activiteit en geniet van het Wood-Fired Winter BBQ Menu Populair. Met drie drankjes per persoon is jouw winteruitje compleet verzorgd.

  • 4,25 uur
  • v.a. 10

v.a. 69,78 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Gezellig groepsuitje in de winter met sneeuwdecoraties en lichtjes bij UP Events Amsterdam.
Ga naar “Locatiehuur”

Locatiehuur

Ontdek UP Events in elk seizoen! Onze sfeervolle loodsen en BeachclUPs/ Winterlodges zijn perfect voor elke gelegenheid. Voeg zomerse of winterse activiteiten toe voor jouw unieke touch.

  • 15 – 5000

v.a. 30 p.p. Vanafprijs, per persoon.

Lood 7 UP Events

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van nieuwjaarsborrels en bedrijfsfeesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie en daarbuiten. Of je nu kiest voor een nieuwjaarsborrel, zomerbedrijfsfeest of een winterbedrijfsfeest of misschien wel een Custom Made Game.

Winter wonderland personeelsfeest
350 personen – Loods 7

Custom Made Game
Nieuw kantoor van Blokker, 400 personen
Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies
Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Hoe anderen hun nieuwjaarsborrel in Amsterdam vonden

UP Events
Uitstekend
4.8
Gebaseerd op 2583 recensies
beoordeel ons op
Had a good experience with laser tag and bubble football, Dann was nice and helped making the experience better
Amazing place, we had lot of fun with the team. Daan was very friendly and helpful during the games
It’s an awesome place. We had a lot of fun, playing laser tag and bubble ball. Shout out to Daan for showing us a good time!
Outdoor lasergame was amazing! Great place for corporate events.
Grazyna amazing !
Grazyna was an awesome event leader! The activities were super cool and in the end Bananas 🍌 won! GGs
js_loader