Adres

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

E-mail adres

Nieuwjaarsborrel Amsterdam

Bij UP Events kun je terecht voor een geweldige nieuwjaarsborrel in Amsterdam. Voor groepen vanaf 15 personen hebben wij 4 verschillende loodsen beschikbaar. Onze loodsen 2, 4, 5 en 6 zijn privé te boeken zodat je een eigen ruimte hebt met alle faciliteiten. Elke loods heeft een eigen toilet, muziekinstallatie, beamer en scherm en overal is het lekker warm.

Groepen van 45 tot 5000 personen kunnen voor een nieuwjaarsborrel het gehele terrein gebruiken, inclusief Loods 7 en onze Winterlodge. In Loods 7 is er desgewenst ruimte voor een DJ en dansvloer.

Nieuwjaarsborrels in Amsterdam bevat onder andere: de locatiehuur, drankarrangement, een heerlijk glaasje prosecco en een lekkere borrelplateau.

Dit programma is inclusief:

Locatiehuur van een van onze loodsen
Tapas borrelhapjes
Een heerlijk glaasje prosecco
Drankarrangement van 3 uur
Eventmanager en horecapersoneel

Prijs nieuwjaarsborrel Amsterdam

Onze nieuwjaarsborrel is €41,20 pp. Deze prijs is per persoon en exclusief btw.

Bel Teambuilding Amsterdam Offerte aanvragen

wat voor bedrijfsfeest ga je organiseren?

Activiteiten tijdens jullie nieuwjaarsborrel

Soms is het leuk om de borrel van het nieuwe jaar te combineren met een leuke activiteit. Of je de activiteit nu binnen of buiten wilt organiseren, UP Events heeft voor elke vraag een passende activiteit in huis. Bekijk ons activiteitenaanbod.

Hier hebben we 2 arrangementen voor beschikbaar, elk vanaf €59,65 pp:

  • De VR Borrel, waar jullie heerlijk onder het genot van een tapasplateau en een glaasje prosecco de VR headset tot jullie beschikking hebben.
  • De borrel met activiteit is een borrel die opgevolgd wordt door een van de volgende activiteiten; Escaperoom, pubquiz, lasertag, winter olympics, escape challenge.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief btw

Nieuwjaarsborrel op maat

Met onze ervaring, kennis van nieuwjaarsborrels en de mooiste locatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk bedrijfsfeest kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per bedrijfsfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met de leukste activaties. We noemen deze add-ons. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen bedrijfsfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

extra activaties om jullie bedrijfsfeest compleet te maken

hoe anderen hun bedrijfsfeest in Amsterdam vonden

Dochter week op camp. Heeft het enorm naar haar zin. Leuke begeleiders.
David Grootendorst
David Grootendorst
05:54 29 Jul 20
Super relaxte en fijne plek. Alle ruimte voor de kids. Eten wel erg aan de prijs voor wat je krijgt... (Hamburger). Maar dit wordt goed gemaakt dat door enthousiast en aardig personeel!
Tijn van der Burg-Meijs
Tijn van der Burg-Meijs
16:34 16 Jul 20
Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Superleuke online game gehad met het hele team!
Kirstin Geijs
Kirstin Geijs
12:48 20 May 20
De spelleider legde alles heel goed uit. De spellen waren leuk en origineel! Wij hebben ons heel erg vermaakt met ons team. Ik ga morgen met een brede lach naar kantoor
stef Knibbeler
stef Knibbeler
21:52 19 May 20
Ook tijdens deze corona crisis even totaal wat anders, een ontzettend hilarische online game gespeeld met Momice: Project Arrow. Heel erg aan te raden, zit goed in elkaar en echt origineel. Thnx Pim!! De foto's worden in kantoor gehangen:)
Naomi Gunther
Naomi Gunther
19:37 14 May 20
Super ervaring! Samen met een grote groep vrienden mijn verjaardag gevierd in 1 van de loodsen. Alles was top geregeld en ik heb een onwijs leuke avond gehad! Een echte aanrader!
julia seignette
julia seignette
11:31 18 Feb 20
Met pensioen op 02022020 en dat vieren bij Up Events bleek een perfecte keus. De organisatie van het feest was top en om 02:02 waren alle 250 gaswten naar huis. Een aanrader!
Jan van der Borden
Jan van der Borden
15:30 04 Feb 20
Nu twee keer geweest. In de zomer en winter een groot event gehad en beide keren top geregeld! Unieke ruime locatie in Amsterdam, ongedwongen sfeer/aankleding, vriendelijk personeel en hele fijne koffie(!) + goed eten (ook vega!). Volgend groot event gaan we sowieso opnieuw naar UP!
Marten van der Leest
Marten van der Leest
09:35 29 Jan 20
We hebben een TOP personeelsfeest met 150 personen gevierd. In "onze Loods 7" was een leuke sfeer gecreëerd. Goed eten, goede muziek, en goed personeel. Zéker een aanrader.
Sonja Nootebos
Sonja Nootebos
06:57 15 Oct 19
Hej beste UP medewerkers, afgelopen zondag hebben wij van IKEA Haarlem een afdelingsuitje bij jullie gehad ( Expeditie Robinson en BBQ ) een groot succes. Prima ontvangst, goede begeleiding, ontzettend veel lol (oud en jong) gratis zonnebrand en water ( zeer klantvriendelijk ) en de mogelijkheid om even te douchen na de verhitte strijd. Kortom een heerlijke informele sfeer met heel goede service, lekker eten en vooral belangrijk, goede koffie 👍 Zeker een herhaling waard ik ben benieuwd naar jullie winterprogramma.
Carmen HermusBottelier
Carmen HermusBottelier
13:12 25 Jun 19
Super Top Up Events! Bedankt voor de 'fun', voor de professionaliteit, organisatie en leuke spel. Met 40 man hadden wij genoten en ook lekker gegeten! Mooi locatie, uitstekend geregeld! Wij komen zeker weer terug! De beste team building dag ooit! Helen KLM Cargo!
helen demosthenous
helen demosthenous
10:44 25 Jun 19
We hadden hier het Year end event van Deutsche Bank. Deze locatie was een schot in de roos, gekozen door ons communicatie team! Het was goed georganiseerd en we konden naast alle drank en happen en deuntjes vd dj ook nog live voetbal(CL Ajax Bayern) kijken of Virtual reality ervaringen op doen een vd andere loodsen. Een geweldige ervaring!
floris overbeek
floris overbeek
07:11 08 Jan 19
Google Beoordelingen
4.6

Schrijf een review

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van nieuwjaarsborrels en bedrijfsfeesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een nieuwjaarsborrel, zomerbedrijfsfeest of een winterbedrijfsfeest.

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, custom made game

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele uitjes, nieuwjaarsborrels en bedrijfsfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jouw nieuwjaarsborrel tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, geen parkeerkosten dus!

Waarom een nieuwjaarsborrel bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een nieuwjaarsborrel in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

tips voor het organiseren van jullie nieuwjaarsborrel

Wie nodig je uit voor de nieuwjaarsborrel

Het lijkt wellicht een gekke vraag. Ja, het personeel natuurlijk. Maar wat dacht je van de aanhang van de medewerkers? Hierdoor wordt het niet alleen een leuke manier om je personeel te bedanken voor hun inzet. Het zorgt voor verbinding tussen werk en de thuisomgeving. In het geval dat de hele familie mee komt is natuurlijk een familie festival een heel goede en leuke optie.

Nieuwjaarsborrel met een doel

Een nieuwjaarsborrel hoeft niet zo maar een feest te zijn. Het is onderdeel van het groter geheel van jullie bedrijf. Bedenk altijd goed van te voren waarom je het bedrijfsfeest organiseert. Waarom komen mensen bij jullie werken? Waarom kiezen ze voor jullie bedrijf? Organiseer het een nieuwjaarsborrel altijd met een doel voor ogen. Zorg voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel.

Activiteiten op de nieuwjaarsborrel in Amsterdam

In onze, steeds sneller gaande, maatschappij zijn mensen erg verwend geraakt. Een nieuwjaarsborrel waar een biertje gedronken word en een dj plaatjes afdraait is niet meer van deze tijd. Het verwachtingspatroon bij veel medewerkers is nu eenmaal hoog. Vaak wordt er gekozen om diverse activiteiten en activaties aan te bieden. Je kunt kiezen voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Wij raden je aan om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak waar nadien het meest over wordt gesproken.

Een jaarlijkse nieuwjaarsborrel

Een jaarlijkse nieuwjaarsborrel is een terugkerend hoogtepunt voor je personeel. Hier kijkt men elk jaar weer reikhalzend naar uit. Probeer er voldoende budget voor vrij te maken zodat het ook echt een hoogtepunt wordt. Het is een van de manieren om je waardering en trots te laten blijken aan je personeel. Je hoeft echt geen fortuin uit te geven voor een super nieuwjaarsborrel.