Address

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

Halloween company party Amsterdam

How do you organize a fantastic but affordable halloween company party in Amsterdam? You are at the right place at UP Events in Amsterdam! A halloween company party is a staff party entirely in the theme of Halloween. UP Events takes care of your event from start to finish and completely within your budget.

We tailor-make your halloween company party and are very flexible. We like to think along with you to ensure that your colleagues never forget this Halloween party. The location is completely transformed in horror theme with ghostly decoration. You get your own event manager who ensures that everything is arranged as agreed. We think it is important that you can fully enjoy your company party yourself. We provide the most delicious snacks & drinks with a thematic twist. Supervise a fantastic team building activity to do during your party. And have a DJ who really gets every colleague dancing. Invite your guests to dress up and the photo booth will complete your company party with lasting memories.

Our location in Amsterdam

Our event location is in Amsterdam West. Very easy to reach by car with free parking or by public transport. A bus leaves from Central Station as well as Sloterdijk to Aalbersestraat from where it is a short 10-minute walk. We can organize transport very cheaply for you, so your guests arrive in style.

Bel Teambuilding Amsterdam Request a quote

what kind of company party are you going to organize?

Customized halloween company parties

With our experience, knowledge of company parties and the most beautiful location in Amsterdam, your event will be a guaranteed success. Of course we take into account the objectives and the budget. Together with you, we can tailor-make every company party. Are you going for one of the many themes that we already offer? Or do you have an idea yourself? Let us know and we can see what amazing ideas we can come up with together .

Standard packages

We have made 3 packages per company party. The packages are useful to give an idea of ​​the possibilities. Let’s just say a guide. So we have a package that suits every budget. You can optionally expand the packages with add-ons. These are listed with every package. This way you can easily put together your own company party. The prices are listed, so no surprises.

extra options to complete your Halloween company party

how others experienced their corporate party in Amsterdam

Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Superleuke online game gehad met het hele team!
Kirstin Geijs
Kirstin Geijs
12:48 20 May 20
De spelleider legde alles heel goed uit. De spellen waren leuk en origineel! Wij hebben ons heel erg vermaakt met ons team. Ik ga morgen met een brede lach naar kantoor
stef Knibbeler
stef Knibbeler
21:52 19 May 20
Ook tijdens deze corona crisis even totaal wat anders, een ontzettend hilarische online game gespeeld met Momice: Project Arrow. Heel erg aan te raden, zit goed in elkaar en echt origineel. Thnx Pim!! De foto's worden in kantoor gehangen:)
Naomi Gunther
Naomi Gunther
19:37 14 May 20
Super ervaring! Samen met een grote groep vrienden mijn verjaardag gevierd in 1 van de loodsen. Alles was top geregeld en ik heb een onwijs leuke avond gehad! Een echte aanrader!
julia seignette
julia seignette
11:31 18 Feb 20
Met pensioen op 02022020 en dat vieren bij Up Events bleek een perfecte keus. De organisatie van het feest was top en om 02:02 waren alle 250 gaswten naar huis. Een aanrader!
Jan van der Borden
Jan van der Borden
15:30 04 Feb 20
Nu twee keer geweest. In de zomer en winter een groot event gehad en beide keren top geregeld! Unieke ruime locatie in Amsterdam, ongedwongen sfeer/aankleding, vriendelijk personeel en hele fijne koffie(!) + goed eten (ook vega!). Volgend groot event gaan we sowieso opnieuw naar UP!
Marten van der Leest
Marten van der Leest
09:35 29 Jan 20
We hebben een TOP personeelsfeest met 150 personen gevierd. In "onze Loods 7" was een leuke sfeer gecreëerd. Goed eten, goede muziek, en goed personeel. Zéker een aanrader.
Sonja Nootebos
Sonja Nootebos
06:57 15 Oct 19
Hej beste UP medewerkers, afgelopen zondag hebben wij van IKEA Haarlem een afdelingsuitje bij jullie gehad ( Expeditie Robinson en BBQ ) een groot succes. Prima ontvangst, goede begeleiding, ontzettend veel lol (oud en jong) gratis zonnebrand en water ( zeer klantvriendelijk ) en de mogelijkheid om even te douchen na de verhitte strijd. Kortom een heerlijke informele sfeer met heel goede service, lekker eten en vooral belangrijk, goede koffie 👍 Zeker een herhaling waard ik ben benieuwd naar jullie winterprogramma.
Carmen HermusBottelier
Carmen HermusBottelier
13:12 25 Jun 19
Super Top Up Events! Bedankt voor de 'fun', voor de professionaliteit, organisatie en leuke spel. Met 40 man hadden wij genoten en ook lekker gegeten! Mooi locatie, uitstekend geregeld! Wij komen zeker weer terug! De beste team building dag ooit! Helen KLM Cargo!
helen demosthenous
helen demosthenous
10:44 25 Jun 19
We hadden hier het Year end event van Deutsche Bank. Deze locatie was een schot in de roos, gekozen door ons communicatie team! Het was goed georganiseerd en we konden naast alle drank en happen en deuntjes vd dj ook nog live voetbal(CL Ajax Bayern) kijken of Virtual reality ervaringen op doen een vd andere loodsen. Een geweldige ervaring!
floris overbeek
floris overbeek
07:11 08 Jan 19
Google Rating
4.6

Write a Review

Taste the atmosphere

Here you can see some examples of corporate parties that we have made a success. It gives a good idea of ​​what is possible at our location. Whether you choose a Halloween company party, summer company party or a winter company party.

Winter wonderland staff party
350 people – barrack 7

Christmas shopping with the company
150 people, Christmas gift shopping


Inspire summer
festival G14 Knowledge festival for 550 event professionals
30 speakers / workshops, 15 break-out sessions


Congress festival
13 speakers, 200 people plenary, 8 break-out sessions, custom made game


Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Facts about UP Events

  • More than 80,000 satisfied customers every year
  • More than 10 years of experience in memorable outings, workshops and Halloween company parties
  • Every day enthusiastic staff to make your Halloween company party a success!
  • More than 100 activities in 1 location
  • Member of Vebon (safe outdoor sports), Hiswa / Recron and TUV certified
  • Free parking in front of the door, so no parking costs!

Why a Halloween company party at UP Events

  • You leave happier than you arrived
  • We meet expectations, we prefer to exceed them
  • Value for money
  • We promise not just any Halloween company party in Amsterdam but an experience
  • Every year we offer at least one new spectacular experience to look forward to

tips for organizing your Halloween company party

Who do you invite to the company party?

It may seem like a crazy question. Yes, the staff of course. But how about the supporters of the employees? This not only makes it a fun way to thank your staff for their efforts. It provides connections between work and the home environment. In case the whole family comes along, a family festival is of course a very good and fun option.

Halloween company party with a purpose

A halloween company party doesn’t have to be just a party. It is part of the bigger picture of your company. Always consider well in advance why you are organising the company party. Why do people come to work for you? Why do they choose your company? Always organise a company party with a purpose in mind. Provide a common thread that is clearly recognisable to the staff.

Activities at the Halloween company party

In our increasingly fast-moving society, people have become very spoiled. A halloween company party where a beer is drunk and a DJ plays recordings is no longer of this time. The expectations among many employees are simply high. It is often decided to offer various activities and activations . You can choose a live band, famous DJ or even both. We recommend spending a little more money on a good act than cutting back on it. The performance is often what is most talked about afterwards.

An annual company party

An annual company party is a recurring highlight for your staff. This is eagerly awaited every year. Try to free up enough budget for it to really become a highlight. It is one of the ways to show your appreciation and pride to your staff. You really don’t have to spend a fortune for a super halloween corporate party.