Address

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

Halloween company party Amsterdam

How do you organize a fantastic but affordable halloween company party in Amsterdam? You are at the right place at UP Events in Amsterdam! A halloween company party is a staff party entirely in the theme of Halloween. UP Events takes care of your event from start to finish and completely within your budget.

We tailor-make your halloween company party and are very flexible. We like to think along with you to ensure that your colleagues never forget this Halloween party. The location is completely transformed in horror theme with ghostly decoration. You get your own event manager who ensures that everything is arranged as agreed. We think it is important that you can fully enjoy your company party yourself. We provide the most delicious snacks & drinks with a thematic twist. Supervise a fantastic team building activity to do during your party. And have a DJ who really gets every colleague dancing. Invite your guests to dress up and the photo booth will complete your company party with lasting memories.

Our location in Amsterdam

Our event location is in Amsterdam West. Very easy to reach by car with free parking or by public transport. A bus leaves from Central Station as well as Sloterdijk to Aalbersestraat from where it is a short 10-minute walk. We can organize transport very cheaply for you, so your guests arrive in style.

Bel Teambuilding Amsterdam Request a quote

what kind of company party are you going to organize?

Customized halloween company parties

With our experience, knowledge of company parties and the most beautiful location in Amsterdam, your event will be a guaranteed success. Of course we take into account the objectives and the budget. Together with you, we can tailor-make every company party. Are you going for one of the many themes that we already offer? Or do you have an idea yourself? Let us know and we can see what amazing ideas we can come up with together .

Standard packages

We have made 3 packages per company party. The packages are useful to give an idea of ​​the possibilities. Let’s just say a guide. So we have a package that suits every budget. You can optionally expand the packages with add-ons. These are listed with every package. This way you can easily put together your own company party. The prices are listed, so no surprises.

extra options to complete your Halloween company party

how others experienced their corporate party in Amsterdam

Wát een dag! We waren hier met een groep van 20 man, chaotisch tot de max natuurlijk, maar daar werd niet op of om voor gekeken haha. De uitleg en begeleiding van activiteit naar activiteit ging naadloos. We hebben arrow tag, bubbel voetbal, beachvolleybal en lazer game gedaan en elk spel was echt hilarisch. We hebben zeker mazzel gehad met het weer maar ik raad dit echt aan aan iedere vrienden groep of bedrijfsuitje!
Iris van der Laan
Iris van der Laan
10:40 25 Sep 20
Super leuk! Top lokatie en genoeg ruimte en activiteiten om te doen!
Roos Miedema
Roos Miedema
09:42 25 Sep 20
Namens de opleidingen SM&O en ISMB van de HvA: Bedankt voor het hosten van onze diploma-uitreikingen, goed contact en goede service. We hebben mooie evenementen neergezet met Up, volledig volgende de Corona richtlijnen.
Liedewij Pronk
Liedewij Pronk
10:50 22 Sep 20
Fantastisch geregeld!
Daniël Kooren
Daniël Kooren
18:40 19 Sep 20
Top locatie met veel mogelijkheden! Ik kom hier zeker terug
sophie hopman
sophie hopman
10:56 16 Sep 20
Verjaardagsfeest van mijn zoon gevierd. Personeel was vriendelijk en een topservice gehad! Zeker een aanrader! De jongens hebben enorm genoten.
Meltem Bilen-Tok
Meltem Bilen-Tok
05:23 08 Sep 20
Afgelopen vrijdag met mijn team Expeditie Robinson gedaan. Ondanks de regen een topmiddag/avond gehad. De begeleiding door Michael en Tom was geweldig! Wat een fijne gastheren. Kortom, de locatie was top, de activiteit enig, de begeleiding fijn, het eten en drinken heerlijk!! Een aanrader!!!!
Concepta Anakotta
Concepta Anakotta
10:47 02 Sep 20
Top event locatie, geweldige service, time to relax!
Co Sajtos
Co Sajtos
18:33 28 Aug 20
Leuke plek voor outdoor activiteiten. Goed georganiseerd. Wat minder goed met openbaar vervoer te bereiken. Parkeergelegenheid voor de deur.
Chris
Chris
11:20 27 Aug 20
Fantastische activiteiten en leuke begeleiders, dat je dit in Amsterdam kan vinden is echt uniek!!
Rob 94
Rob 94
07:22 26 Aug 20
We hebben onlangs een teamdag gehad bij UP events en het was super goed geregeld en we hebben het heel leuk gehad. Zeker een aanrader!
Rielle van den Born
Rielle van den Born
06:21 25 Aug 20
Afgelopen vrijdag hebben mijn verloofde en ik een geweldig feestje mogen geven bij UP event in de beachclup (met een p). Juist door de flexibiliteit van de medewerkers en het fijne barpersoneel was het een erg geslaagd feest. Deze plek is echt een aanrader!
Marlies Liebrecht
Marlies Liebrecht
10:35 18 Aug 20
Bij UP Events hebben wij ons eerste live event weer kunnen organiseren sinds deze bijzondere tijden. We kijken terug op een mooie feestelijke dag op een gave locatie! Alles was goed verzorgd en ook last minute wist UP Events snel te schakelen naar onze wensen. Het was een fantastische dag!
Super leuke dag gehad bij jullie, ik kom zeker nog een keer terug!👏
Sarah M
Sarah M
14:12 29 Jun 20
Afgelopen donderdag hebben we bij Up! afscheid genomen van een gewaardeerde collega. Het weer was tropisch warm. In de loods was airco en daardoor heerlijk koel! Na de speeches (onder het genot van drankje) hebben we Expeditie Robinson gedaan: Heel gezellig en ontspannend. De aansluitende BBQ was goed: de dieetwensen waren keurig gehonoreerd. Kortom: Up! : We voelden ons zeer thuis bij jullie. Tot de volgende keer! Groet, Anton van den Berg
Anton van den Berg
Anton van den Berg
10:17 28 Jun 20
Elk jaar doen wij een van onze team dagen bij UPEvents. We hebben de afgelopen 3 jaar door hun veelzijdig aanbod altijd iets anders gedaan. Al willen mijn collega;s altijd toch Lasergamen! Dit blijft gaaf. De Room Escape koffers competitie en pijl en boogschieten vonden wij heel gaaf! Altijd goed weer als wij een Event hebben en we worden altijd fijn ontvangen met een drankje en een vast aanspreekpunt over de gehele dag!
Eric Haase
Eric Haase
09:46 02 Jun 20
Project Arrow was een zeer geslaagd digitaal alternatief voor onze jaarlijkse teambuilding. Een ideale combinatie van puzzels, raadsels en grappige opdrachten, met uitstekende begeleiding.
Lieze Rombauts
Lieze Rombauts
08:56 27 May 20
in coronatijden waar we allemaal van thuis uit werken, is het erg leuk om met de collega's toch een beetje total loss te gaan vanuit ons eigen kot!
JIV De Nayer
JIV De Nayer
15:21 26 May 20
Hele leuk online activiteit gedaan met de familie. Goed georganiseerd en top begeleiding, dankjewel!
Lotte de Haan
Lotte de Haan
14:06 20 May 20
Google Rating
4.6

Write a Review

Taste the atmosphere

Here you can see some examples of corporate parties that we have made a success. It gives a good idea of ​​what is possible at our location. Whether you choose a Halloween company party, summer company party or a winter company party.

Winter wonderland staff party
350 people – barrack 7

Christmas shopping with the company
150 people, Christmas gift shopping


Inspire summer
festival G14 Knowledge festival for 550 event professionals
30 speakers / workshops, 15 break-out sessions


Congress festival
13 speakers, 200 people plenary, 8 break-out sessions, custom made game


Summer company party
3 speakers, 400 people plenary and summer party

Facts about UP Events

  • More than 80,000 satisfied customers every year
  • More than 10 years of experience in memorable outings, workshops and Halloween company parties
  • Every day enthusiastic staff to make your Halloween company party a success!
  • More than 100 activities in 1 location
  • Member of Vebon (safe outdoor sports), Hiswa / Recron and TUV certified
  • Free parking in front of the door, so no parking costs!

Why a Halloween company party at UP Events

  • You leave happier than you arrived
  • We meet expectations, we prefer to exceed them
  • Value for money
  • We promise not just any Halloween company party in Amsterdam but an experience
  • Every year we offer at least one new spectacular experience to look forward to

tips for organizing your Halloween company party

Who do you invite to the company party?

It may seem like a crazy question. Yes, the staff of course. But how about the supporters of the employees? This not only makes it a fun way to thank your staff for their efforts. It provides connections between work and the home environment. In case the whole family comes along, a family festival is of course a very good and fun option.

Halloween company party with a purpose

A halloween company party doesn’t have to be just a party. It is part of the bigger picture of your company. Always consider well in advance why you are organising the company party. Why do people come to work for you? Why do they choose your company? Always organise a company party with a purpose in mind. Provide a common thread that is clearly recognisable to the staff.

Activities at the Halloween company party

In our increasingly fast-moving society, people have become very spoiled. A halloween company party where a beer is drunk and a DJ plays recordings is no longer of this time. The expectations among many employees are simply high. It is often decided to offer various activities and activations . You can choose a live band, famous DJ or even both. We recommend spending a little more money on a good act than cutting back on it. The performance is often what is most talked about afterwards.

An annual company party

An annual company party is a recurring highlight for your staff. This is eagerly awaited every year. Try to free up enough budget for it to really become a highlight. It is one of the ways to show your appreciation and pride to your staff. You really don’t have to spend a fortune for a super halloween corporate party.