UP Events maatregelen Coronavirus (COVID-19)

UP Events en UP West zijn open! Hiervoor gelden gedrags- & hygiëneregels, omschreven in dit UP Events COVID-19 Protocol. Deze zijn opgesteld volgens de richtlijnen van de Rijksoverheid, het RIVM en naar advies van HISWA/Recron, NOC*NSF en de Gemeente Amsterdam. Mocht je hierover vragen hebben, stuur dan een mailtje naar hello@upevents.nl of bel ons op +31(0)20-463 5850.

Take care of each other
The only way is UP

UP Events COVID-19 Protocol 

  1. De regels hangen bij de ingang en worden binnen herhaald.
  2. Alle regels staan op de upevents.nl met een directe link hier naartoe vanaf de homepage.
  3. Voor iedereen gelden de basisregels zoals opgesteld door de Rijksoverheid:
    • was je handen zo vaak mogelijk
    • hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
    • gebruik papieren zakdoekjes
    • schud geen handen
    • houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen (geldt niet voor kinderen t/m 12 jaar oud)
    • blijf thuis bij verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius
    • blijf thuis indien je huisgenoten hebt met verkoudheidsklachten en koorts (38 graden Celsius of hoger) en/of benauwdheid
  4. UP Events werkt alleen op afspraak, zodat de contacten met gasten gedoseerd kunnen worden en verspreid over de dag. Voor alle activiteiten werkt UP Events met tijdslots.
  5. Per 10 augustus 2020 zijn wij verplicht bezoekers te vragen zich te registreren ten behoeve van een eventueel bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting. Wij vragen daarvoor de naam en contactgegevens van al onze gasten. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt en voor het bron- en contactonderzoek. Als gasten geen contactgegevens willen achterlaten, dan mogen zij niet worden geweigerd. De genoteerde gegevens worden voorlopig 14 dagen door ons bewaard.
  6. UP Events communiceert vooraf met de gast (hoofdboeker) over de maatregelen op het bedrijf, waarin alle gezondheidsregels worden besproken.
  7. UP Events maakt afspraken met gasten over verplichte routes en looprichting zoals de entree en de belangrijkste voorzieningen op de locatie. In de routes bij UP Events wordt kruisend verkeer zoveel mogelijk voorkomen, dit is aangegeven in de looproutes t.b.v. 1,5 meter afstand tot elkaar en waar mogelijk eenrichtingsverkeer.
  8. UP Events zorgt dat iedereen 1,5 meter afstand tot elkaar kan houden en dat zitplekken op anderhalve meter zijn ingericht.
  9. UP Events beheerst het maximum aantal gasten dat tegelijkertijd op de locatie mag zijn, afgestemd op naleving van de 1,5 meter afstand. Op basis van de 1,5 meter richtlijnen bepalen we ook het maximum aantal personen dat toegestaan is per ruimte. Op basis van maximum aantal personen per ruimte verrichten we aanpassingen in het aantal tafels en stoelen en spreiding binnen de ruimte.
  10. UP Events zorgt voor maximale hygiëne, zeep & desinfecterende middelen en wijst gasten op het belang van handen wassen. Het sanitair wordt vaker en met extra hygiënemaatregelen schoongemaakt conform de hygiënerichtlijnen van het RIVM. Op diverse plaatsen op het terrein plaatst UP Events handreinigingsmiddel. Na elke groep, worden de gebruikte vertrekken schoongemaakt.
  11. Voor de ingang van de ruimte en/of aanvang van een activiteit is ontsmettend handreinigingsmiddel beschikbaar voor gasten en medewerkers. Voor het gebruik van een activiteit worden de materialen (met name de handcontactpunten) schoongemaakt en gedesinfecteerd. Na afloop van de activiteit worden deze materialen wederom schoongemaakt.
  12. Alle activiteiten zijn zo ingericht dat de 1,5 meter gegarandeerd kan worden voor deelnemers, m.u.v. activiteiten voor kinderen in de leeftijdsgroep t/m 18 jaar oud en sport activiteiten.
  13. Instructies vinden plaats in een voldoende grote ruimte om 1,5 meter afstand te kunnen bewaren (bij voorkeur buiten). Indien er gewacht moet worden bij een activiteit, zorgt de instructeur in samenwerking met de groep voor 1,5 meter afstand tussen personen.
  14. Betalen gebeurt bij voorkeur vooraf en anders contactloos of met pin.
  15. Hulpverlening houdt zich aan (beroeps)richtlijnen zoals die door de betreffende relevante organisatie wordt opgesteld (bijv. Rode Kruis, Oranje Kruis, NIBHV).
  16. UP Events geeft medewerkers de instructie dat zij gasten aanspreken bij overtreding van de regels. De medewerkers zorgen voor naleving en handhaving van dit protocol.

Gasten:

  1. Houd ten alle tijden 1,5 meter afstand, m.u.v. kinderen t/m 18 jaar oud en tijdens sport activiteiten.
  2. Lees vooraf alle maatregelen van UP Events.
  3. Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op.

Kinderen t/m 12 jaar oud:

  1. Voor kinderen tot en met 12 jaar geldt de 1,5 meter maatregel niet, waardoor alle activiteiten van UP Events (uiteraard volgens de maatregelen van het RIVM) kunnen worden verzorgd voor deze doelgroep.
  2. Kinderen mogen niet rondrennen op het terrein van UP Events.

Jongeren tot 18  jaar oud:

  1. Voor jongeren tot en 18 jaar geldt de 1,5 meter maatregel niet, waardoor alle activiteiten van UP Events (uiteraard volgens de maatregelen van het RIVM) kunnen worden verzorgd voor deze doelgroep.
  2. Zij moeten wel 1,5 meter afstand bewaren ten opzichte van volwassenen.

UP Events medewerkers:

  1. Medewerkers die tot een risicogroep behoren en zwangere medewerkers werken thuis.
  2. Medewerkers houden 1,5 meter afstand.
  3. Medewerkers schudden geen handen.
  4. Medewerkers hoesten en niezen in de elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
  5. Medewerkers wassen hun handen minimaal 6x per dag, volgens de instructie. In ieder geval voor het eten, na toiletbezoek, na het reizen met het openbaar vervoer, na het schoonmaken.
  6. Medewerkers delen hun werkbenodigdheden niet met anderen of desinfecteren deze voor overdacht.
  7. Medewerkers houden spullen, materieel en gereedschap gedesinfecteerd.
  8. Medewerkers blijven thuis indien zij een van de volgende klachten hebben: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 C°). Medewerkers blijven thuis als iemand in hun huishouding koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.

Online Teambuilding Game ‘’Project Arrow’’  

Populair in onze coronaproof uitjes is de hilarische online teambuilding game “Project Arrow. Door UP Evenst zelf ontwikkeld! Hiermee kun je op afstand met elkaar spelen en waarbij verbinding en samenwerken centraal staan. Ideaal in tijden van digitale communicatie, voor zowel particulieren als bedrijven. Ontstaan uit onze liefde voor teambuilding activiteiten, in een tijd waarin we niet bij elkaar mogen zijn.

Duur: 75 minuten
10 – 5000 personen: €19,95 pp excl. 21% btw

Met deze game motiveer je je collega’s, houd je de energie in je team en breng je mensen dichter bij elkaar!