Adres

UP Events
Tom Schreursweg 8
1067 MC Amsterdam

E-mail adres

Trouwlocatie in Amsterdam

Een onvergetelijke bruiloft in Amsterdam organiseer je op de veelzijdige trouwlocatie in Amsterdam van UP Events. Deze unieke plek beschikt over alle ingrediënten om jullie huwelijksdag op een grandioze manier te vieren. Je kan hier terecht voor kleine en grote gezelschappen. De informele setting is geschikt voor een feestelijke middagborrel en diner, of een volledige festivalbruiloft met diverse acts en taferelen. De trouwlocatie van UP Events is informeel en speels. De industriële loodsen, beachclubs en sfeer voelen aan als een festivallocatie.
Alles draait om de beleving, we zorgen ervoor dat jou gasten ontspannen, verbinden en gemakkelijk tot elkaar komen.

De gasten van jullie bruiloft worden vooraan op het terrein op unieke wijze welkom geheten.
Langs de versierde paden wijzen de festivalborden jullie de weg naar de trouwlocatie. De lampionnen, lichtslingers, fakkels, planten en vlaggen maken de setting helemaal compleet.
Links en rechts staan foodtrucks en kramen waar drankjes en hapjes geserveerd worden. Op de achtergrond klinkt de muziek van een akoestisch duo dat zorgt voor een ontspannen sfeer.
De genodigden nemen plaats in de buitentuin, waar voor de ceremonie een intieme plek gecreëerd is. Aansluitend een hippe borrel met bijvoorbeeld een gin-tonic barretje en stoere BBQ Smoker met streetfood en typische ijsfiets. Tijdens de feestavond draait er een DJ, is er een mini silent disco en kunnen gasten op de foto in de fotobooth. Tevens beschikt UP Events over unieke activiteiten die in de smaak vallen bij jong en oud; Een potje lasergamen, VR, jeux de boules of spijkerslaan zorgen altijd voor mooie herinneringen.

Trouwlocatie pakketten

Om onze klanten op weg te helpen hebben we een 3-tal pakketten samengesteld. Hierin hebben we aan alles gedacht om van jullie belangrijkste dag een succes te maken.
Uiteraard beschikken we ook diverse mogelijkheden om jullie dag helemaal compleet te maken en aan jullie wensen te voldoen.

Zo kan je met onze add-ons de perfecte bruiloft samenstellen. Wil je speciaalbiertjes schenken, een goochelaar of een aftermovie van de gehele dag, dan ben je bij UP events aan het goede adres!

Bel Teambuilding Amsterdam Offerte aanvragen

bekijk al onze bedrijfsfeesten, personeelsfeesten, themafeesten en meer

Trouwfeest op maat

Met onze ervaring, kennis van trouwfeesten en de mooiste trouwlocatie van Amsterdam wordt jullie evenement een gegarandeerd succes. Natuurlijk houden we rekening met de doelstellingen en het budget. Elk trouwfeest kunnen we, samen met jou, compleet op maat maken. Ga je voor een van de vele thema’s die wij al aanbieden? Of heb je zelf een idee? Laat het ons weten. Wij denken graag met je mee.

Standaard pakketten

Wij hebben per trouwfeest 3 pakketten gemaakt. De pakketten zijn handig om een beeld te geven van de mogelijkheden. Een leidraad zullen we maar zeggen. Zo hebben we voor elk budget een pakket dat erbij past. Je kunt de pakketten eventueel uitbreiden met de leukste activaties. We noemen deze add-ons. Deze staan bij elke pakket vermeld. Zo stel je heel eenvoudig je eigen trouwfeest samen. De prijzen staan er bij, dus geen verrassingen.

extra opties om jullie trouwfeest compleet te maken

Proef de sfeer

Bekijk hier een aantal voorbeelden van feesten die wij tot een succes hebben gemaakt. Het geeft een goed beeld van wat er allemaal mogelijk is op onze locatie. Of je nu kiest voor een trouwfeest, zomerfeest of een winterfeest.

Inspire zomerfestival
G14 Kennisfestival voor 550 eventprofessionals
30 sprekers/workshops, 15 break-out sessies

Zomer bedrijfsfeest
3 sprekers, 400 personen plenair en zomerfeest

Congrestival
13 sprekers, 200 personen plenair, 8 break-out sessies, custom made game

Kerstshoppen met het bedrijf
150 personen, kerstpakket shoppen

Facts over UP Events

  • Meer dan 80.000 tevreden klanten per jaar
  • Meer dan 10 jaar ervaring in memorabele uitjes, workshops en trouwfeesten
  • Elke dag enthousiast personeel om jullie trouwfeest tot een succes te maken!
  • Meer dan 100 activiteiten op 1 locatie
  • Lid van Vebon (veilig buitensporten), Recron en TUV gecertificeerd
  • Gratis parkeren voor de deur, geen parkeerkosten dus!

Waarom een trouwlocatie bij UP Events

  • Je gaat blijer weg dan dat je aankwam
  • Wij voldoen aan verwachtingen, het liefst overtreffen we ze
  • Value for money / je krijgt waar voor je geld
  • Wij beloven niet zomaar een trouwlocatie in Amsterdam maar een belevenis
  • Elk jaar bieden wij minimaal één nieuwe spectaculaire belevenis om naar uit te kijken
  • Toch niet happy, kom je terug

Tips voor het vinden van een goede trouwlocatie

Wie nodig je uit voor het trouwlocatie?

Het lijkt wellicht een gekke vraag. Ja, het personeel natuurlijk. Maar wat dacht je van de aanhang van de medewerkers? Hierdoor wordt het niet alleen een leuke manier om je personeel te bedanken voor hun inzet. Het zorgt voor verbinding tussen werk en de thuisomgeving. In het geval dat de hele familie mee komt is natuurlijk een familie festival een heel goede en leuke optie.

Trouwlocatie met een doel

Een bedrijfsfeest hoeft niet zo maar een feest te zijn. Het is onderdeel van het groter geheel van jullie bedrijf. Bedenk altijd goed van te voren waarom je het bedrijfsfeest organiseert. Waarom komen mensen bij jullie werken? Waarom kiezen ze voor jullie bedrijf? Organiseer het een bedrijfsfeest altijd met een doel voor ogen. Zorg voor een rode draad die duidelijk herkenbaar is voor het personeel.

Activiteiten op een trouwlocatie

In onze, steeds sneller gaande, maatschappij zijn mensen erg verwend geraakt. Een bedrijfsfeest waar een biertje gedronken word en een dj plaatjes afdraait is niet meer van deze tijd. Het verwachtingspatroon bij veel medewerkers is nu eenmaal hoog. Vaak wordt er gekozen om diverse activiteiten en activaties aan te bieden. Je kunt kiezen voor een live band, bekende dj of zelfs beide. Wij raden je aan om iets meer geld uit te geven aan een goede act dan daar op te bezuinigen. Het optreden is vaak waar nadien het meest over wordt gesproken.

Trouwlocatie

Een jaarlijks bedrijfsfeest is een terugkerend hoogtepunt voor je personeel. Hier kijkt men elk jaar weer reikhalzend naar uit. Probeer er voldoende budget voor vrij te maken zodat het ook echt een hoogtepunt wordt. Het is een van de manieren om je waardering en trots te laten blijken aan je personeel. Je hoeft echt geen fortuin uit te geven voor een super bedrijfsfeest.