Beerwulf x UP Events

Mei 2019

Tijdens de Eventsummit beurs, het grootste platform voor de evenementen industrie, leerden wij Bonnie Bentinck van Beerwulf kennen. Het team van bierplatform Beerwulf bestaat uit échte bierliefhebbers. Beerwulf probeert binnen de hedendaagse explosie aan brouwerijen mensen kennis te laten maken met de rijke wereld van craft en speciaal bieren via hun online platform. Sinds kort hebben Beerwulf en Heineken de krachten gebundeld en het doel van het teamevent was om de twee teams te binden.

Bonnie’s interesse in UP Events en onze teambuildingprogramma’s ontstond al bij het zien van de stand op de beurs. “Het logo en de uitstraling van de stand van UP sprak ons direct aan.” Daarnaast werd zij dolenthousiast van de unieke locatie middenin het groen en de open, relaxte sfeer van UP.

Nog geen maand later organiseerde UP Events voor Beerwulf twee dagen van de ‘strategische week’. Waar zou UP hen mee gaan helpen? “We wilden aandacht besteden aan teambuilding, maar tegelijkertijd ook waardevolle (strategische) teammeetings kunnen houden. Bij UP kon dat op een fantastische locatie.”

DAY 1 26 februari 2019

De eerste dag van het event van Beerwulf vond plaats op het terrein van UP in de Tuinen van West. Beerwulf nam een ‘vergaderarrangement’, waarbij ze loods 5 en loods 6 huurden. Er werd uitgebreid vergaderd met daarbij onbeperkt gebruik van koffie, thee, fris, lunch en een (gezonde) snack. Daarnaast hebben ze in groepjes verschillende activiteiten gedaan. De archerytag (pijl & boog), lasertag (lasergame) en onze bloedstollende escapegame Morte Frio kwamen voorbij. Als klap op de vuurpijl was er een borrel met een pubquiz en een workshop door Beerwulf zelf. Daarna werd iedereen thuisgebracht met door UP verzorgd transport.

DAY 2 27 februari 2019

Dag twee stond in het teken van een Custom Made Game, de zogenaamde ‘Customized Scavenger Hunt’. Tijdens dit op maat gemaakte GPS spel werd het gehele team van Beerwulf in verschillende kleinere teams verdeeld. Ze gingen aan de slag met een interactief spel vol raadsels en vragen die inhoudelijk werden samengesteld door input van Beerwulf zelf en voornamelijk gingen over craft en speciaalbier. Op fietsen en tandems werd een route afgelegd door Amsterdam. Onderweg probeerden de teams door vragen te beantwoorden over het o.a. het merk Beerwulf, zoveel mogelijk punten te scoren. Hierdoor werd de kennis van de werknemers op een speelse manier aangescherpt. “We wilden een ‘beer centric scavenger hunt’ doen in Amsterdam waardoor onze medewerkers meer zouden leren over Amsterdam, maar ook over bier, craft en speciaal bier.” De dag werd afgesloten in biercafé Delirium aan de Piet Heinkade.

De diverse mogelijkheden op ons terrein, de optie om daarnaast ook activiteiten op locatie te organiseren én een customized city game in elkaar te zetten, maakte voor Beerwulf de keuze voor UP eenvoudig. “Het programma voor beide dagen werd van tevoren heel overzichtelijk en duidelijk opgezet waardoor alles op de dag zelf vlekkeloos verliep.”

“Het team van UP is superenthousiast en gemotiveerd om hun klanten te helpen met hun doel en wensen. Dankzij de geweldige samenwerking met UP konden we in een zeer korte tijd twee topevents neerzetten.”

Ook de deelnemers van het team van Beerwulf waren enthousiast over de twee teamdagen. “De City Game was écht te gek, hoe leuk om op deze manier een stad en een bedrijf nóg beter te leren kennen!”

“Bij UP vind je veel flexibiliteit en creativiteit. Het team van UP kijkt echt naar het bedrijf en bepaalt wat het beste past bij dit specifieke team en doel. Een teambuilding-dag of spel wordt op die manier zeer persoonlijk en compleet naar wens samengesteld. UP is zeer betrokken en gemotiveerd om jouw evenement tot een groot succes te maken. Had ik al gezegd dat ze ontzettend gastvrij zijn? Doen!”